// کد مطلب: ۱۶۶۵۶۳

توقف تولید پارس | جانشین خودرو پارس

تسهیلات ۱۰۰ میلیونی بدون بهره و تخفیف ۱۵ میلیونی برای جانشین پارس

تسهیلات 100 میلیونی بدون بهره و تخفیف 15 میلیونی برای جانشین پارس
لینک کوتاه کپی شد

شرکت ایران خودرو اعلام کرده برای حواله داران پارس جهت جایگزینی سورن پلاس، ۱۰۰ میلیون وام بدون بهره و ۱۵ میلیون تخفیف در نظر گرفته است.

به گزراش طلانیوز: زمان توقف تولید پارس نزدیک شده و این قضیه بسیاری از حواله داران این خودرو را نسبت به تخصیص آن برای خود نگران کرده. در این راستا ایران خودرو طرح تبدیل های مختلفی را برای ثبت نام کنندگان پارس در نظر گرفته که از میان آن ها جایگزینی سورن پلاس XUP با شرایط ویژه ای همراه است که می تواند متقاضیان پارس را نسبت به خرید سورن پلاس وسوسه کند.

از مهم ترین شرایط طرح تبدیل سورن پلاس XUP این است که خریدار ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون بهره برای جایگزینی دریافت می کند و از طرفی دیگر نیز ۱۵ میلیون تومان تخفیف برای این افراد نیز در نظر گرفته شده. به این ترتیب و با توجه به قیمت ۴۴۵ میلیون تومانی پارس XUP، حواله دارانی که طرح جایگزین سورن پلاس XUP را انتخاب کنند، موظف اند این خودرو را با قیمت نهایی ۴۵۰ میلیون تومان و فقط ۵ میلیون گران تر از پارس خریداری کنند.

از طرفی دیگر همان طور که پیش تر گفته شد وام و تسهیلات ۱۰۰ میلیونی نیز جهت جایگزینی سورن پلاس برای این افراد در نظر گرفته شده که در نهایت پرداختی خریداران برای تحویل خودرو را به ۳۵۰ میلیون تومان کاهش می دهد.

 

سورن پلاس

 

به طور کلی و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد سورن پلاس XUP در مقایسه با پارس، نظیر کنترل پایداری الکترونیکی، مولتی مدیا با پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور پایش فشار تایرها (TPMS)، طراحی ظاهری به روزتر، پوزیشن لایت، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل کشش و … ارزنده است تا حواله داران پارس نسبت به طرح تبدیل با سورن پلاس XUP متمایل شوند.

 

سورن پلاس

سورن پلاس

 

در پایان می توان نتیجه گرفت که ایران خودرو برخلاف انتظاری که می رفت، شرایط مناسبی را برای ثبت نام کنندگان پارس در نظر گرفته که تمام موارد مربوط به آن می توانند ارزش خرید سورن پلاس XUP در مقایسه با پارس XUP را بیشتر کنند.

 

سورن پلاس

سورن پلاس

 

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه