// کد مطلب: ۱۶۶۵۶۸

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ | نمایشگاه خودرو شیراز | آرین موتور

رونمایی از شاسی بلند جدید میتسوبیشی در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳

رونمایی از شاسی بلند جدید میتسوبیشی در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

شرکت آرین پارس موتور به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نشان میتسوبیشی، از شاسی بلند جدید میتسوبیشی در نمایشگاه شیراز پرده برداشت.

به گزراش طلانیوز: شرکت آرین موتور که در دوره گذشته واردات خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در کشورمان شناخته می‌شد، حالا مجدداً به این حوزه برگشته و در دور جدید واردات، شاسی بلند محبوب میتسوبیشی اوتلندر را در قالب مدل‌های ۵ و ۷ نفره با سیستم انتقال قدرت تک یا دو دیفرانسیل به بازار کشور عرضه می‌کند.

نخستین رونمایی از این سری محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳ صورت گرفته و آرین موتور با به نمایش گذاشتن محصولات جدید خود شامل چند تیپ از شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴، خط و نشان پُررنگی برای سایر کراس اوورهای وارداتی و مونتاژی کشیده است.

آرین موتور قصد دارد تیپ‌های مختلفی از میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ را به صورت ۵نفره (M-Line) و ۷ نفره (P-Line) با سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل جلو یا دودیفرانسیل تمام چرخ محرک AWD، به متقاضیان داخلی تحویل دهد.

 

مشخصات فنی شاسی بلند جدید میتسوبیشی

 این سری از شاسی بلندهای میتسوبیشی که در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شدند، توسط یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ به قدرت ۱۶۰ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تغذیه می‌شوند. گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت انتخاب ۸ دنده شبیه سازی شده در حالت تیپترونیک هم وظیفه دارد تا توان و گشتاور ایجاد شده در میل لنگ را به محور چرخ‌ها انتقال دهند.

 

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

 

شتاب صفر تا صد نسخه تک دیفرانسیل با وزن ۱۷۳۵ کیلوگرم، تقریباً حدود ۱۰ ثانیه برآورد شده و حداکثر سرعت آن نیز به ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مدل دو دیفرانسیل این خودرو نیز که چیزی نزدیک به ۶۵ کیلوگرم سنگین‌تر است، تقریبا چنین عملکردی ارائه می‌دهد، با این تفاوت که شاید فرایند شتابگیری آن مقداری کندتر انجام شود.

 

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

 

امکانات محصول وارداتی آرین موتور

از جمله شاخص‌ترین امکاناتی که فعلاً شرکت آرین موتور برای شاسی بلندهای ژاپنی جدید خود در نظر گرفته است، شامل تجهیزات زیر می‌شود:

شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی اتوهلد، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار انحراف از مسیر، کنترل سرعت در سرپایینی، کنترل توقف در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه و دوربین عقب، تنظیم برقی صندلی راننده، نوربالای خودکار، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، صفحه کلاستر تمام دیجیتال، چندین حالت رانندگی، ورود بدون کلید، سنسور نور، درب صندوق برقی، کروز کنترل، حسگرهای پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی‌های ردیف اول، هداپ دیسپلی و… .

 

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

 

البته مجدداً باید تاکید کنیم که شرکت آرین موتور قرار است شاسی بلند اوتلندر جدید خود را در قالب تیپ‌های متفاوت از لحاظ تجهیزات و آپشن‌ها، در دسترس مشتریان قرار دهد و احتمال تغییر در لیست امکانات فوق هنگام تحویل خودرو به مشتری به هیچ وجه دور از ذهن نخواهد بود.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

 

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

 

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

 

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

 

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

 

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

 

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

 

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه