// کد مطلب: ۱۶۶۶۶۸

نمایشگاه خودرو شیراز | فردا موتور

نگاهی به غرفه فردا موتور در نمایشگاه خودرو شیراز

نگاهی به غرفه فردا موتور در نمایشگاه خودرو شیراز
لینک کوتاه کپی شد

در این مطلب نگاهی به غرفه فردا موتور در نمایشگاه خودرو شیراز خواهیم داشت. غرفه ای که محصولات جدید ام جی در آن دیده می شود.

به گزراش طلانیوز: نمایشگاه خودرو شیراز که از ۲۲ خرداد ماه امسال کار خود را آغاز کرده به دلیل این که اولین نمایشگاه خودرو امسال است از جایگاه ویژه ای برخوردار است و همین عامل باعث می شود شرکت ها در این نمایشگاه حضوری پر رنگ داشته باشند. یکی از شرکت هایی در این نمایشگاه با قدرت ظاهر شده شرکت فردا موتورز است که با تمامی محصولات خود اعم از محصولات مونتاژی و وارداتی خود پا به این نمایشگاه گذاشته است. جدا از این موضوع شرکت فردا دیزل نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه فردا موتورز نیز در این نمایشگاه شرکت کرده و علاقه مندان می توانند از این غرفه نیز بازدید کنند.

ما در این مطلب سعی داریم نگاهی کلی و مختصری از غرفه فردا موتورز در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز داشته باشیم.

 

MG های وارداتی به شیراز آمدند

برند MG یکی از خودروسازان مطرح چینی است که اصالت اروپایی دارد و محصولات این نشان حتی در کشور های اروپایی و حتی کشور های حاشیه خلیج فارس نیز فروش خوبی داشتند. در دور جدید واردات خودرو شرکت فردا موتورز متولی واردات محصولات برند ام جی است و قرار است تولیدات این برند را به زودی در بازار ایران عرضه کند به همین دلیل گروه فردا موتورز وارداتی های جدید خود را به ۲۱ امین نمایشگاه خودرو شیراز آورده است. یکی از محبوب ترین خودرو های MG که در این نمایشگاه حضور دارد MG GT است که یک سدان اسپرت است که گروه فردا موتور اولین بار در نمایشگاه اتو اکسپو تهران از آن رونمایی کرد.

 

فردا موتور

 

این سدان جذاب مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می تواند قدرتی در حدود ۱۷۳ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۵۰ نیوتن متر را تولید و توان را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. مسلما این سدان اسپرت می تواند با توجه به سبک طراحی خود و امکانات مناسبی که دارد می تواند جایگاه ویژه ای در بازار ایران خصوصا در میان قشر جوان برای خود دست و پا کند.

 

فردا موتور

 

وارداتی جذاب دیگری فردا موتورز آن را با خود به نمایشگاه خودرو شیراز آورده، MG 4 است که در واقع یک هاچ بک تمام برقی است که گروه فردا موتورز به تازگی از آن رونمایی کرده و یکی از پر فروش ترین محصولات این برند در بازار کشور های اروپایی است.

این هاچ بک وارداتی از یک پیشرانه برقی بهره می برد. این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید. باتری های MG 4 دارای ظرفیت ۶۴ کیلووات ساعت بوده و به وسیله شارژر های ۸۰۰ ولتی در مدت زمان ۱۵ دقیقه ظرفیت آنها از ۲۰ به ۸۰ درصد می رسد. این هاچ بک جذاب می تواند تنها با یک بار شارژ کامل باتری های خود مسافتی بالغ بر ۴۳۵ کیلومتر را در شرایط استاندارد طی کند.

در کنار این محصولات برند ام جی ۵ نیز حضور دارد که یک سدان به نسبت اقتصادی محسوب می شود که می تواند گزینه مناسبی برای بازار ایران باشد.

 

نگاهی به محصولات مونتاژی فردا موتورز

همان طور که گفته شد فردا موتورز حضور پر رنگی در نمایشگاه اتو اکسپو شیراز داشته و پکیج کاملی از تولیدات و محصولات مونتاژی خود را به نمایش گذاشته است. این شرکت محصولاتی مانند کراس اوور های SX5 و فردا T5 را با خود این نمایشگاه آورده اما بی شک پرچم دار محصولات شرکت فردا موتور و لوکس ترین خودرو های مونتاژی این شرکت، سوبا M4 است که در واقع یک خودرو کاملا خانوادگی است وجز اولین MPV هایی بوده که پا به بازار ایران گذاشته است.

 

فردا موتور

 

قلب تپنده MPV مونتاژی گروه فردا یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI است که می تواند حداکثر توان تولیدی ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. انتقال توان در سوبا M4 از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر انجام می شود که هماهنگی مناسبی با پیشرانه این خودرو دارد.

سوبا M4 با پکیج کاملی از امکانات و آپشن های مختلف عرضه شده که همین عامل باعث می شود تا بتوان تجربه خوبی از سواری این خودرو داشت.

در کنار مواردی که گفته شد، شرکت فردا موتور، جدیدترین محصول مونتاژی خود را نیز به نمایشگاه خودرو شیراز آورده است. FMC 511 که در واقع همان چانگان آنسوین است در حال حاضر جدیدترین محصول مونتاژی گروه فردا می باشد که سابقه حضور در بازار ایران دارد اما بدلیل تحریم ها تولید آن متوقف شد اما اخیرا گروه فردا موتورز بار دیگر این خودرو را روی خط تولید برده است.

FMC 511 از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که می تواند نهایت قدرت ۱۰۶ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۵ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دو کلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. در واقع می توان گفت این خودرو یک سدان اقتصادی بوده که گزینه مناسبی برای بازار ایران می باشد و به راحتی می تواند با تولیدات داخلی رقابت کند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه