// کد مطلب: ۱۶۶۶۶۹

نمایشگاه خودرو شیراز | ویرا دیزل

نگاهی به غرفه ویرا دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز

نگاهی به غرفه ویرا دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز
لینک کوتاه کپی شد

نشان ویرا یکی از برند های کار و تجاری کشور است که در نمایشگاه شیراز حضور یافت یافت. در ادامه نگاهی به غرفه ویرا دیزل خواهیم داشت.

به گزارش طلانیوز: شیراز بزرگ ترین هاب تجاری جنوب کشور به حساب می آید و اهمیت بالای این شهر در بحث خودروهای کار و تجاری باعث می شود این شهر موقعیتی استراتژیک در این حوزه داشته باشد. همین باعث شده تا شرکت های تولید کننده خودروهای کار و تجاری با تمام قوا محصولات خود را در این نمایشگاه برای بازدید عموم آماده کنند. یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه ویرا دیزل است که با دو محصول Y3 و Y9 به این نمایشگاه آمده است. در ادامه به معرفی این دو خودروی کار و تجاری می پردازیم.

 

کشنده Y3 به شیراز آمد

یکی از محصولات ویرا دیزل در نمایشگاه خودروی شیراز کشنده شاکمن Y3 است که مونتاژ آن آغاز شده و قیمتی در محدوده ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را در کارخانه دارد. ظرفیت بار این کشنده ۴۴ تن است و پیشرانه ۱۲ لیتر ۶ سیلندر خطی را در آن می بینیم. این پیشرانه توربو دیزل کامینز توان تولید نهایت قدرت ۴۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲,۳۰۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۱۲ دنده ایتون (EATON) که از نوع نیمه اتوماتیک یا AMT است به چرخ ها منتقل می شود.

 

ویرا دیزل

 

سیستم تعلیق در جلو از نوع فنر تخت پارابولیک بهمراه فنر است و در عقب و همچنین اتاق، سیستم تعلیق بادی را داریم. در ویرا Y3 امکاناتی نظیر کروز کنترل، دو تخت خواب، صندلی بادی راننده، سیستم تهویه الکترونیکی، آینه های برقی با گرم کن، بخاری و کولر درجا، کلید قطع کن برق کشنده، دیلایت، رادار خطی، لیفت دستی و برقی کابین، تنظیم ارتفاع ار راه دور، صفحه نمایش ۱۰ اینچ مالتی مدیا، دوربین دنده عقب و … دیده می شود که امکانات به نسبت کاملی در میان کشنده ها است.

 

کامیونت Y9

کامیونت شاکمان Y9 یا همان کامیونت Y9 ویرا دیزل با ظرفیت های ۵.۵، ۶ و ۹ تن عرضه می شود و به نوعی این مدل تمام نیاز مشتری یک کامیونت را پوشش می دهد. این کامیونت برای انواع کاربری قابل استفاده است و با امکان سفارش گذاری آن با رنگ های مختلف فراهم شده است. قلب تپنده این کامیونت پیشرانه ۳.۸ لیتری ۴ سیلندر خطی کامینز است که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد و توان تولید نهایت قدرت ۱۵۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته فست به چرخ ها منتقل می شود و اکسل HANDE را در این کامیونت داریم.

 

ویرا دیزل

 

در کامیونت Y9ویرا دیزل تجهیزات استاندارد کاملی نظیر کروز کنترل، شیشه بالابر برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ روشنایی روز، صفحه نمایش ۱۰ اینچی مالتی مدیا، دوربین عقب، سنسور نور، سنسور هشدار خروج از خط، کابین خوابدار (در نسخه ۹ تن) و بادگیر را داریم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه