// کد مطلب: ۱۶۶۶۷۰

نمایشگاه خودرو شیراز | فرداموتور | ام جی ۴

برقی جذاب فرداموتور رونمایی شد | ام جی ۴ در نمایشگاه خودرو شیراز

برقی جذاب فرداموتور رونمایی شد | ام جی ۴ در نمایشگاه خودرو شیراز
لینک کوتاه کپی شد

روز دوم نمایشگاه شیراز نوبت به رونمایی برقی جذاب فرداموتور رسید. در ادامه به معرفی احمالی ام جی ۴ می پردازیم.

به گزارش طلانیوز: شرکت فردا موتور به عنوان واردکننده رسمی محصولات ام جی به ایران، از ام جی ۴ در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی کرد. این هاچبک برقی محصول سال ۲۰۲۲ است و پیش از این در شوروم اصلی ام جی در تهران توسط فرداموتور به نمایش گذاشته شده بود.

شرکت فردا موتور که در دور جدید واردات به عنوان نماینده رسمی عرضه محصولات ام جی-سایک موتورز در کشورمان فعالیت می‌کند، از هاچبک برقی جذاب ام جی ۴ در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳ رونمایی کرد.

برقی جذاب فرداموتور از قوای محرکه الکتریکی محور عقب نیروی مورد نیاز خود را تامین می‌کند و به واسطه طراحی تهاجمی و سطح کیفی بالای خود توانسته نظر مثبت بسیاری از مشتریان و کارشناسان را به دست آورد.

 

download (22)

 

مشخصات فنی برقی جذاب فرداموتور

ام جی فور که در بازارهای بین‌المللی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است، دارای یک موتور برقی به قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر است که به صورت لحظه‌ای قابلیت انتقال به چرخ‌های عقب را دارد. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا شتاب صفر تا صد ام جی۴ در نسخه تک موتوره، چیزی نزدیک به ۸.۵ ثانیه باشد و نوید یک سواری تقریباً مهیج را به کاربران این هاچبک خانوادگی بدهد. البته شرکت ام جی صرفاً به ارائه مدل معمولی و خانوادگی این خودرو بسنده نکرده است؛ چراکه نسخه دو موتوره ام جی ۴ موسوم به ایکس پاور با قدرت موتور بسیار بالاتر نیز در بازارهای سایر کشورها به فروش می‌رسد و می‌تواند شتاب صفر تا صد در حدود ۴ ثانیه ارائه بدهد.

 

download (23)

 

ام جی ۴ از یک پکیج باتری با ظرفیت ۶۴ کیلووات ساعت انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کند. به کمک این باتری می‌توان حدود ۴۳۵ کیلومتر را با یک مرتبه شارژ کامل پیمایش کرد. ضمن آنکه در صورت شارژ باتری ۴۰۰ ولتی ام جی فور به کمک شارژر سریع، زمانی در حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا میزان شارژ باتری از ۳۰ تا ۸۰ درصد افزایش پیدا کند. گیربکس این خودرو ۱۶۶۵ کیلوگرمی از نوع تک سرعته بوده و حداکثر سرعت MG4 نیز تقریباً نزدیک به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

 

download (24)

 

طراحی برقی جذاب فرداموتور به فرم هندسی، تهاجمی و تا حدودی خشن به نظر می‌رسد اما به کارگیری خطوط منحنی به صورت ظریف در لابلای اشکال هندسی توانسته این خودرو را به یک ماشین جذاب برای عموم تبدیل کند. طراحی داخل کابین کمی محافظه کارانه‌تر انجام شده و با ارائه یک طرح نسبتاً مینیمال، فضایی دلنشین را برای حضور سرنشینان فراهم آورده است.

 

امکانات ام جی ۴

از جمله مهمترین امکاناتی که احتمالا در ام جی ۴ وارداتی به کشور وجود خواهد، می‌توان به این موارد اشاره کرد: شش کیسه هوا، فناوری LED چراغ‌ها، سنسور نور، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل هوشمند، حسگر پارک عقب، رادار تشخیص نقاط کور، سامانه هشدار ترافیک پشت سر، سیستم کمکی راننده تغییر خط، روکش‌ چرمی-پارچه‌ای صندلی‌ها، گرم‌کن صندلی‌های ردیف جلو، شارژر بیسیم تلفن همراه، مسیریاب ماهواره‌ای، ورود بدون کلید، دوربین ۳۶۰ درجه و عقب، پشت آمپر دیجیتالی ۷ اینچی، صفحه نمایش۱۰.۲۵ اینچی مالتی‌مدیا با اپل کارپلی و اندروید اتو جهت اتصال تلفن همراه و….

 

عکسdownload (25)

 

ام جی۴ به عنوان یک هاچبک برقی جذاب می‌تواند در کشورمان به جایگاه نسبتا بالایی در جدول فروش ماشین‌های الکتریکی دست پیدا کند؛ به شرطی که در بحث خدمات پس از فروش و گسترش زیرساخت‌های استفاده از خودروهای برقی، شرایط بهتری در کشور حاصل شود.

 

download (26)

download (27)

download (28)

 

علاقه‌مندان به این خودرو و سایر محصولات ام جی می‌توانند طی تاریخ ۲۲ الی ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ به محل نمایشگاه‌های دائمی شهر شیراز مراجعه و از جدیدترین محصولات خودرویی بازار کشور بازدید کنند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه