// کد مطلب: ۱۶۶۶۷۴

شرایط فروش خودرو | فولکس واگن ID.۴ | ماموت خودرو

شرایط فروش فولکس واگن ID.۴ اعلام شد

شرایط فروش فولکس واگن ID.4 اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران، شرایط فروش فولکس واگن ID.4 ویژه خرداد را اعلام کرده است.

به گزارش طلانیوز: فولکس واگن ID.4 یکی از خودروهای تمام برقی وارداتی بود که در دور اول عرضه خودروهای برقی حضور داشت. با مشخص شدن اولویت دهی خودروهای برقی، حالا شرایط فروش این خودرو برای مشتریان مشخص شده است. قیمت علی الحساب و غیر قطعی این خودرو در ابتدا ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعلام شده بود و حالا مشتریان منتخب می بایست مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان را به صورت علی الحساب پرداخت نمایند. باقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه و اعلام قیمت قطعی پرداخت می شود و زمان تحویل خودروها پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود. گفتنی است مشتریان از ۲۶ تا ۳۱ خرداد مهلت دارند تا مبلغ علی الحساب را پرداخت کنند.

 

جدول شرایط فروش فولکس واگن ID.4 خرداد

 فولکس واگن ID.4

 

معرفی و مشخصات فنی فولکس واگن ID.4

این خودرو به پیشرانه برقی ۱۲۵ کیلوواتی (۱۶۸ اسب بخار) مجهز است که این پیشرانه می تواند گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر را به چرخ های عقب این خودرو منتقل کند. باتری های فولکس واگن ID.4 دارای ظرفیت ۵۵.۷ کیلووات ساعت است که مدت زمان شارژ آنها با شارژر های خانگی نزدیک به ۸.۵ ساعت است اما به وسیله شارژر هایی با فناوری شارژ سریع ظرفیت آنها در مدت زمان ۳۵ دقیقه از ۲۰ به ۸۰ درصد می رسد.

 

 فولکس واگن ID.4

 

در این خودروی تمام برقی امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، دستیار حرکت بین خطوط، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، استارت دکمه ای، سیستم ورود و خروج بدون کلید، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، سیستم صوتی حرفه ای، دستیار صوتی، پشت آمپر دیجیتال، سقف پانوراما، سنسور نور، سنسور باران، آینه وسط الکتروکرومیک، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، اتوهلد، ترمز پارک برقی، کروز کنترل تطبیقی، فناوری LED چراغ ها، سنسور پارک جلو و عقب و… دیده می شود.

 

 فولکس واگن ID.4

 

/منبع: آخریین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه