// کد مطلب: ۱۶۶۷۲۳

ماموت خودرو | افتتاحیه نمایندگی ۲۱۰۷ ماموت خودرو

افتتاح نمایندگی ماموت خودرو گودرزی در شمال تهران

افتتاح نمایندگی ماموت خودرو گودرزی در شمال تهران
لینک کوتاه کپی شد

گروه خودرویی گودرزی صبح امروز نمایندگی جدید خود تحت برند ماموت خودرو را در شمال تهران افتتاح کرد.

به گزراش طلانیوز: امروز طی مراسمی مشترک مابین شرکت ماموت خودرو و شهرک اتومبیل گودرزی، نمایندگی ۲۱۰۷ این برند در شهر تهران منطقه تجریش به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این مراسم با حضور جمعی از مدیران ارشد ماموت و نیز مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی و جمعی از اصحاب رسانه، برگزار شد.

 

نمایندگی جدید ماموت خودرو

download (53)

نمایندگی ۲۱۰۷ ماموت خودرو امروز در شمال شهر تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این مراسم با حضور جمعی از مدیران ارشد ماموت و نیز مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی و جمعی از اصحاب رسانه، برگزار شد. نمایندگی جدید ماموت خودرو در شمال شهر تهران تحت مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی است. شهرک گودرزی، بزرگ‌ترین مجموعه خودرویی و موتوری مولتی برند کشور به حساب می‌آید که در راستای فروش و خدمات پس از فروش خودرو و موتورسیکلت فعالیت می‌کند. این مجموعه به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیرگاهی مجهز است و خدمات متنوع، از سرویس‌های دوره‌ای گرفته تا تعمیرات اساسی مثل تعمیر یا تعویض موتور، شاسی، گیربکس انواع خودرو ها از برند های گوناگون و … را ارائه می‌دهد.

نمایندگی ۲۱۰۷ ماموت خودرو در شهر تهران، منطقه تجریش واقع شده است.

در حال حاضر شرکت‌ هایی همچون سایپا، ایران‌خودرو، بهمن موتور، بی‌ام‌کارز، ام‌ وی‌ ام، فونیکس، تیگارد، صنایع خودروسازی ایلیا و نیرو موتور دارای نمایندگی رسمی در مجموعه گودرزی هستند.

 

امکان بازدید محصولات ماموت در نمایندگی ۲۱۰۷

download (54)

در نمایندگی جدید ماموت خودرو گودرزی، مشتریان می توانند جهت بازدید و تست تمامی محصولات ماموت خودرو و همچنین آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام این محصولات، مراجعه فرمایند. از محصولات جدید ماموت خودرو که در این شوروم نیز موجود هستند می توان به فولکس واگن ID.4 ، جتا VS5، جتا VS7 و همچمین برخی محصولات پیشین فولکس در ایران اشاره کرد. ضمن اینکه طبق شنیده ها در طی هفته های آینده، ماموت خودرو محصول جدیدی را نیز رونمایی و عرضه خواهد کرد.

 

مشخصات جتا VS7

جتا VS7 با بهره‌گیری از پلت فرم MQB A2 فولکس واگن (مشابه با تیگوان  Allspace) به عنوان یک کراس اوور خانوادگی و جادار شناخته می‌شود که حتا در سبک طراحی داخلی آن و به خصوص ادوات داشبورد و پانل مرکزی نیز رد پای فولکس واگن دیده می‌شود.

این خودرو به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ و یک گیربکس ۶ سرعته اتومات آیسین مجهز است. پیشرانه VS7، که دست پرورده فولکس است، ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودرو تک دیفرانسیل است و خبری از سامانه چهارچرخ محرک در آن نیست. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در بخش عقب از نوع مولتی لینک مستقل است.

 

فولکس واگن ID.4

فولکس واگن ID4 وارداتی به ایران، در چین و در کارخانجات متعلق به شرکت خودروسازی FAW به تولید رسیده است؛ درست مانند تویوتا کرولای ۲۰۲۳ معین خودرو. البته علاوه بر جوینت‌ ونچر FAW و فولکس، این خودرو برقی توسط جوینت‌ ونچر سایک و فولکس در بازار چین و با نام ID4 X هم به تولید می‌رسد. فولکس ID4 روی پلتفرم MEB ساخته شده است. فولکس واگن ID.4 Crozz ماموت خودرو در تیپ وارداتی دارای پک باتری ۵۵.۷ کیلووات ساعتی است. حداکثر قدرت این خودروی محور عقب ۱۶۸ تا ۱۷۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۳۱۰ نیوتن متر است و شعاع حرکتی‌اش با شارژ کامل نیز طبق چرخه CLTC، حدود ۴۴۲ کیلومتر ذکر شده است. با شارژ سریع در ۳۵ دقیقه می توان به میزان ۲۰ تا ۸۰ درصد این خودرو را شارژ کرد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه