// کد مطلب: ۱۶۷۰۷۴

چانگان CS۵۵ | قیمت چانگان CS۵۵

قیمت نهایی چانگان CS۵۵ پلاس تیر ماه ۱۴۰۳

قیمت نهایی چانگان CS55 پلاس تیر ماه 1403
لینک کوتاه کپی شد

شرکت سایپا با ارسال دعوتنامه، قیمت جدید محصول چانگان CS55 پلاس مدل ۲۰۲۴ را مشخص کرد.

به گزارش طلانیوز: در زمان عرضه این خودرو قیمت علی الحساب ۱ میلیارد تومانی برای این خودرو در نظر گرفته شد و سپس مشخص شد که قیمت پایه نهایی اش حدود ۱ میلیارد و ۱۱۸ میلیون است. حالا در تیر ماه ۱۴۰۳ قیمت نهایی این کراس اوور وارداتی برای خریداران ۱,۵۱۱,۸۷۸,۰۰۰ تومان فاکتو ر شده است.

به این ترتیب باید دید که با این قیمت چه تعداد از متقاضیان خرید چانگان CS55 پلاس نسبت به تکمیل وجه اقدام می کنند و خریدشان را کامل انجام می دهند.

 

چانگان CS55

 

مشخصات فنی چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55

کراس اوور چانگان به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو با فناوری GDi مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۷۸ اسب بخار و نهایت گشتاور 280 نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به رخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو مکفرسون است و در عقب سیستم چند اتصاله یا مولتی لینک را داریم و در کل، مشخصات فنی مشابه یونی تی را در چانگان CS55 پلاس می بینیم، با این تفاوت که میزان قدرت در این خودرو کمی بیش تر است. پیشرانه این کراس اوور از سری بلوکُر چانگان است و این یعنی عملکرد قدرتی پیشرانه و راندمان حرارتی آن نسبت به دیگر چینی های حاضر در بازار بهتر است.

 

امکانات سی اسی ۵۵ پلاس

چانگان CS55

در نسخه فول چانگان CS55 پلاس امکانات خوبی نظیر چراغ های تمام ال ای دی، سنسور نور و باران، سقف پانورامیک، صندلی برقی ۶ حالته راننده، صندلی ۴ حالته برقی شاگرد، صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی مولتی مدیا، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم پاکسازی PM 0.1 و یونیزاسیون، سیستم صوتی پایونیر، اتصال اپل کارپلی، شارژر وایرلس، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم فرمان صوتی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم ضد واژگونی، سنسور پارک عقب، ۶ ایربگ ده نقطه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، قابلیت استارت با ریموت، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار خطی، هشدار برخورد از جلو و ترمز هوشمند اتوماتیک را می بینیم.

 

قیمت چانگان CS55 پلاس چقدر است؟

در تیر ماه ۱۴۰۳ قیمت نهایی این کراس اوور وارداتی ۱,۵۱۱,۸۷۸,۰۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت بازار این خودرو ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه