// کد مطلب: ۱۶۷۰۷۶

شرایط فروش خودرو | شرایط فروش کی ام سی T۹

شرایط فروش پیکاپ کی ام سی T۹ تیر ماه ۱۴۰۳

شرایط فروش پیکاپ کی ام سی T9 تیر ماه 1403
لینک کوتاه کپی شد

شرایط فروش کی ام سی T9 کرمان موتور به صورت نقدی و تحویل ۹۰ روزه اعلام شد.

به گزارش طلانیوز: شرایط فروش نقدی کی ام سی T9 کرمان موتور با قیمت قطعی و سند آزاد توسط این شرکت برای تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام شد. متقاضیان این خودرو می توانند جهت خرید این پیکاپ به وبسایت فروش اینترنتی کرمان موتور مراجعه کنند.

 

شرایط فروش KMC T9

فروش پیکاپ KMC T9 از تاریخ ۹ام تیر ماه ۱۴۰۳ از طریق سایت فروش کرمان موتور آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۱۵ام همین ماه ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام رسمی کرمان موتور، سازمان حمایت برای کی ام سی T9 قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون را در نظر گرفته.

 

 کی ام سی T9

 

مشخصات فنی تی ۹

 کی ام سی T9

جک T9 یا همان KMC T9 با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر به ایران آمده است. جعبه دنده این نسخه T9 از نوع ۸ سرعته اتوماتیک ZF است که در نسخه های دیزلی این پیکاپ هم استفاده می شود. در KMC T9 یا همان جک تی ۹ با دیفرانسیل یکپارچه عقب و تعلیق فنر شمش شبیه T8 مواجه هستیم.

 

امکانات و آپشن های کی ام سی T9

 کی ام سی T9

کی ام سی تی ۹ در بحث امکانات ایمنی و رفاهی به مواردی همچون دوربین ۳۶۰ درجه، قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب، گرم‌کن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، ترمز کمکی اضطراری، جلو آمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، تنظیم حالت رانندگی، سانروف، شش کیسه هوا، کول باکس، ترمز پارک برقی و… مجهز است. از این نظر نیز می توان T9 را در سطحی کاملاً بالاتر و برتر نسبت به T8 قلمداد کرد و حالا این پیکاپ به رقیبی جدی برای فوتون G7 ایران خودرو دیزل و بهمن G9 مبدل می شود.

 کی ام سی T9

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه