// کد مطلب: ۱۶۷۱۱۲

شرایط فروش | شرایط فروش آئودی Q۵ | معین موتور ایرانیان

شرایط فروش آئودی Q۵ تمام برقی برای اولین بار در ایران

شرایط فروش آئودی Q5 تمام برقی برای اولین بار در ایران
لینک کوتاه کپی شد

شرکت معین موتور ایرانیان اولین شرایط فروش آئودی Q5 تمام برقی را برای متقاضیان این خودرو که در سامانه ثبت نام کرده بودند را اعلام کرد.

به گزارش طلانیوز: مدتی قبل سامانه یکپارچه خودروهای تمام برقی برای متقاضیان این دست خودروها باز شد تا علاقه مندان به خرید محصولات تمام برقی بتوانند از میان گزینه های موجود، خودروی مورد نظر خود را انتخاب و پس از تخصیص خریداری کنند.

در این راستا معین خودرو ایرانیان شرایط فروش آئودی Q5 تمام برقی را برای اولین بار در ایران اعلام کرد تا ثبت نام کنندگان این خودرو که در سامانه یکپارچه خودروهای تمام برقی، آئودی Q5 ایترون ۴۰ را برنده شده اند بتوانند نسبت به پرداخت نصف مبلغ علی الحساب اقدام و قرارداد خود را با شرکت وارد کننده عقد کنند.

به این ترتیب افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت Moinkhodro.com، نصف مبلغ علی الحساب به مقدار ۱ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان را از طریق درگاه اینترنتی به حساب معین خودرو ایرانیان واریز کنند.

لازم به ذکر است فرصت ثبت نام و پرداخت از تاریخ ۶ تیر لغایت ۱۲ تیر است و عدم ثبت نام و واریز وجه در موعد مقرر به منزله انصراف متقاضی می باشد.

شرایط فروش آئودی Q5

شرایط فروش آئودی Q5

 

مشخصات فنی

آئودی Q5 e-tron معین خودرو در تیپ وارداتی دارای پک باتری ۸۵ کیلووات ساعتی است. حداکثر قدرت این خودروی محور عقب ۲۰۴ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۳۱۰ نیوتن متر است و حداکثر مسافت قابل پیمایش با شارژ کامل نیز در کاتالوگ سایک ۵۶۰ کیلومتر ذکر شده است.

 

امکانات و آپشن ها

شرایط فروش آئودی Q5

از امکانات این خودرو می توان به مواردی همچون هدآپ دیسپلی با واقعیت مجازی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار پیشگیری برخورد از جلو، ترمز اضطراری، نمایشگر لمسی بزرگ با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، کلاستر دیجیتالی، سیستم صوتی حرفه‌ای با هشت بلندگو، نورپردازی داخلی، صندلی های جلو برقی مجهز به گرم‌کن، کروز کنترل تطبیقی، سیستم‌های ترمز کمکی EBA ،BAS و BA، سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم‌های ضد لغزش، سیستم‌های کنترل پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، استارت از راه دور، پیش‌گرمایش باتری در هوای سرد، دی‌لایت، سنسور نور و باران، بلوتوث، سیستم تهویه جداگانه سرنشینان عقب و… اشاره کرد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه