// کد مطلب: ۱۶۷۲۰۰

شرایط فروش دایون Y۷ | دایون Y۷

شرایط فروش دایون Y۷ با تسهیلات ویژه تیر ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط فروش دایون Y7 با تسهیلات ویژه  تیر ۱۴۰۳ اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش شاسی بلند Y7 را با تسهیلات ویژه اعلام کرده است. مشتریان می توانند از امروز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش طلانیوز: دایون Y7 شاسی بلند آفرودی بازار است که توسط صنایع خودروسازی ایلیا به تولید می رسد. حالا به تازگی این خودروساز شرایط فروش شاسی بلند Y7 را با تسهیلات ویژه اعلام کرده است. بر اساس شرایط فروش منتشر شده، متقاضیان برای ثبت نام می بایست پیش پرداخت ۸۱۲ میلیون تومان را پرداخت نمایند و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به مشتریان داده می شود که بازپرداخت دوازده، بیست و چهار، سی و شش و ۴۸ ماهه دارد. نرخ سود این تسهیلات ۲۳ درصد است و زمان تحویل این خودرو پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود. همچنین سود مشارکت ۲۴ درصد محاسبه می شود و سود تاخیر و انصراف به ترتیب ۳۶ درصد و ۹ درصد به صورت سالانه محاسبه می شود. دقت داشته باشید مبلغ نهایی خودرو در زمان صدور دعوتنامه و قیمت مصوب روز محاسبه می شود و تاریخ اعتبار این طرح هم از ۹ تا ۳۱ تیر خواهد بود.

 

جدول شرایط فروش شاسی بلند Y7

دایون Y7

 

تست و بررسی و مشخصات

دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا به پیشرانه متفاوت نسبت به Y5 مجهز است. این خودرو پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ ۴K22 میتسوبیشی را دارد و می تواند ۲۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید کند. جعبه دنده این خودرو همچنان از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است و توان را به چهار چرخ خودرو تولید می کند. Y7 می تواند ۱۳ اسب بخار قدرت و ۴۰ نیوتن گشتاور بیشتر را نسبت به Y5 تولید کند. همچنین مصرف سوخت ترکیبی وای ۷ حدود ۱۰.۱۵ لیتری اعلام شده است و همچنان استاندارد آلایندگی یورو ۵ در این شاسی بلند چینی دیده می شود.

دایون Y7

دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا به دو کیسه هوا، سانروف برقی، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، آینه های تاشو برقی، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سنسور نور، سنسور باران، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، تریم داخلی چرم، پنل تهویه مستقل ردیف عقب، سنسور پایش باد تایرها، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی و… مجهز است. در تیپ Y7 پلاس امکانات بیشتری مانند رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب وجود دارد.

دایون Y7

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه