// کد مطلب: ۱۶۷۳۱۸

شرایط فروش سوزوکی | شرایط فروش راسا موتور

شرایط فروش چهار محصول سوزوکی اعلام شد

شرایط فروش چهار محصول سوزوکی اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

شرکت راسا موتور خاورمیانه به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات سوزوکی و جی اِی سی (GAC) در ایران، شرایط فروش چهار محصول سوزوکی را برای مشتریان سامانه اعلام کرد.

به گزارش طلانیوز: در حال حاضر راسا موتور خاورمیانه تحویل سوزوکی سیاز و بالنو را به مشتریان سامانه آغاز کرده است. حال این شرکت برنامه دارد تا در این شرایط فروش مرحله عقد قرارداد چهار محصول سوزوکی را انجام دهد. در این بخشنامه فروش سوزوکی بالنو، سیاز، فرانکس (مید هایبرید) و گرندویتارا تک دیفرانسیل (مید هایبرید) عرضه می شوند.

راسا موتور اعلام کرده است که خودروهای ثبت نامی با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و با مدل ۲۰۲۴ به دست مشتریان خواهد رسید. همچنین در شرایط فعلی ۵۰ درصد قیمت علی الحساب خودرو در مبادی ورودی از مشتریان دریافت می شود. از سویی جریمه تاخیر هم ۲.۵ درصد ماهانه اعلام شده است.

شرایط فروش سوزوکی

 

مشخصات سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با فناوری هایبرید (هیبرید) مجهز است. این پیشرانه به ساختار استارت SMG دو کیلوواتی مجهز است که می تواند قابلیت مید هایبرید را در این خودرو فراهم سازد. جعبه دنده این خودرو ۶ سرعته اتوماتیک AT است و توان ۱۰۱ اسب بخار را با گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر به چرخ های جلو می رساند. این خودرو صرف سوخت کمتر از ۵.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن ۱۱ ثانیه اعلام شده است. شش کیسه هوا، هدآپ دیسپلی، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه استارت استاپ و… از جمله امکانات فرانکس ژاپنی است.

سوزوکی فرانکس

همچنین سوزوکی گرند ویتارا هیبرید هم با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با فناوری هایبرید (هیبرید) به بازار ایران می آید. این خودرو ۱۰۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلو این خودرو می رساند. همچنین بزودی این خودرو با نسخه دو دیفرانسیل هم به بازار می آید. مصرف سوخت بهینه گرندویتارا جدید ۵.۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. دنده پشت فرمان، سقف پانوراما، شش کیسه هوا، فناوری LED چراغ ها، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، استارت دکمه ای و… از جمله امکانات سوزوکی گرندویتارا هیبرید است.

زیر کاپوت سدان سوزوکی، یعنی سیاز، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود که قابلیت اوور درایو را دارد. مصرف سوخت سوزوکی سیاز بصورت ترکیبی ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و شتاب صفر تا صد ۱۳ ثانیه ای برای این سدان ژاپنی ثبت می شود.

سوزوکی سیاز یک سدان اقتصادی در بازار جهانی به حساب می آید و بازار هدف آن کشور های در حال توسعه است. بر همین اساس امکانات سطح امکانات این خودرو آنچنان بالا نیست اما می تواند راضی کننده باشد. در این خودرو امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، دریچه تهویه عقب، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور TPMS، آینه های تاشو برقی، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ های LED، سیستم کنترل پایداری، کنترل حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی اندروید، تهویه اتوماتیک و… را می بینیم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه