// کد مطلب: ۱۶۷۵۰۶

شرایط فروش بایک بیجینگ X۵۵ | دیار خودرو

شرایط فروش بایک بیجینگ X۵۵، وارداتی دیار خودرو

شرایط فروش بایک بیجینگ X55، وارداتی دیار خودرو
لینک کوتاه کپی شد

دیار خودرو بالاخره پس از گذشت ۹ ماه از حضور بایک بیجینگ X55 در نمایشگاه روایت خدمت، شرایط فروش این خودرو را در سامانه یکپارچه اعلام کرد.

به گزارش طلانیوز: سال گذشته دیار خودرو برای اولین بار بایک بیجینگ X55 را در نمایشگاه روایت خدمت حاضر کرد و برای عموم به نمایش درآورد. حال اما این کراس اوور جذاب چینی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شده تا خریداران جدید و آن هایی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند بتوانند بایک X55 را در اولویت های خود قرار دهند و سپس خریداری کنند.

به این ترتیب متقاضیان خرید بایک بیجینگ X55 می توانند از فردا، سه شنبه ۱۹ تیر ماه، نسبت به قرار دادن این کراس اوور در اولویت بندی خود اقدام کنند و در صورت تخصیص، با شرکت دیار خودرو قرار داد ببندند.

 

مشخصات فنی X55

بایک بیجینگ X55

بایک X55 دیار خودرو به پیشرانه اختصاصی گروه بایک مجهز است که ۱.۵ لیتر حجم دارد و فناوری توربوشارژر و GDi در آن دیده می شود. این پیشرانه ۱۸۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۰۵ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی بایک X55 می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این کراس اوور چینی در حالت ایده آل حدود ۷.۸۴ ثانیه اعلام شده است. تعلیق X55 در بخش جلو از نوع مک فرسون و در بخش عقب از نوع مولتی لینک است. وزن خالص این خودرو هم برابر با ۱۹۷۰ کیلوگرم و حجم مخزن سوخت آن نیز ۵۳ لیتر اعلام شده است.

 

امکانات و آپشن های بایک X55

بایک بیجینگ X55

بایک بیجینگ X55

در تیپ فول این خودرو یا همان LV4 امکاناتی نظیر شیفتر الکترونیکی دنده، فرمان برقی، حالات رانندگی مختلف، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، اتوهلد، سیستم استارت و ورود بدون کلید، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی، کروز کنترل تطبیقی، دستیار پارک خودکار، کیسه هوای جلو، جانبی و پرده ای، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، سیستم پایش فشار باد تایرها، رادار جلو و عقب، دوربین عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار و جلوگیدی خروج از لاین، رادار نقطه کور، سیستم ترمز اضطراری، سیستم حفظ حرکت میان خطوط، هشدار برخورد از جلو، مانیتور ۱۰.۱ اینچی، کلاستر دیجیتال، پد شارژ تلفن همراه، ۸ اسپیکر، پورت USB، فرمان و تریم داخلی چرمی، سنسور لمسی فرمان، حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی های جلو و عقب، صندلی های برقی جلو، قابلیت تنظیم زاویه صندلی عقب، دی لایت، چراغ های ال ای دی، تهویه اتومات دوکاناله، فیلتراسیون هوای کابین، کولباکس، رینگ ۱۹ اینچی، آینه های جانبی برقی، سقف پانوراما با قسمت بازشو، سنسور نور، سنسور باران، درب صندوق برقی، پرده کناری و… دیده می شود.

بایک بیجینگ X55

 

بایک بیجینگ X55

 

بایک بیجینگ X55

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه