// کد مطلب: ۱۶۷۵۲۲

شرایط فروش | شرایط فروش نیسان | شرایط فروش نامی خودرو

شرایط فروش نیسان قشقایی و سیلفی

شرایط فروش نیسان قشقایی و سیلفی
لینک کوتاه کپی شد

شرایط فروش دو خودروی وارداتی نامی خودرو از برند نیسان، قشقایی و سیلفی، در سامانه یکپارچه اعلام شد.

به گزارش طلانیوز: شرکت نامی خودرو، وارد کننده محصولات نیسان به ایران، در عرضه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی دو مدل سیلفی مکس ادیشن و قشقایی را عرضه کرده است.

به این ترتیب متقاضیان خرید نیسان های سیلفی مکس ادیشن (فول آپشن) و قشقایی می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، این دو محصول ژاپنی را در بین ۵ اولویت خود قرار دهند و در صورت تخصیص، خریداری کنند.

لازم به ذکر است افراد جدیدی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه خود را انجام نداده اند نیز می توانند از تاریخ دوشنبه  18 /04/ 1403  تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۲۳ /۰۴/ ۱۴۰۳ با تشکیل حساب وکالتی نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه  به نام خودرو وارداتی و بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، نسبت به انتخاب اولویت از میان گزینه های موجود اقدام کنند.

در نتیجه می توان گفت در عرضه جاری خودروهای وارداتی، علاوه بر افرادی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند، افراد جدید نیز می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم، نسبت به خرید نیسان های سیلفی مکس ادیشن و قشقایی اقدام کنند.

شرایط فروش نیسان

 

مشخصات فنی سیلفی مکس ادیشن

شرایط فروش نیسان

سیلفی وارداتی نامی خودرو از نوع هیبریدی است که از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی استفاده می کند. این مجموعه می تواند ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. در واقع، پیشرانه بنزینی این خودرو فقط نقش ژنراتور دارد و چرخ های جلوی خودرو را تغذیه نمی کند. به این ترتیب می توان گفت نوع سیستم هیبریدی سیلفی از نوع سری است و موتور بنزینی فقط شارژر باتری ها محسوب می شود.

 

مشخصات فنی نیسان قشقایی

شرایط فروش نیسان

نیسان قشقایی وارداتی به بازار ایران از گونه ۲ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۳۹ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ و بیشینه گشتاور ۱۸۴ نیوتن متر در دور موتور ۴۴۰۰ به همراه گیربکس اتومات CVT خواهد بود. این کراس اوور با گیربکس سی وی تی و مشخصات ذکرشده، طی زمان حدود ۱۱ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست می یابد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه