// کد مطلب: ۱۶۷۸۱۸

ری را | قیمت ری را

قیمت ری را این هفته مشخص می شود

قیمت ری را این هفته مشخص می شود
لینک کوتاه کپی شد

علیمردان عظیمی فشی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو در مجمع عمومی عادی سالانه این گروه خودروسازی از مشخص شدن قیمت خودرو جدید ری‌را تا پایان این هفته خبر داد.

به گزارش طلانیوز: علیمردان عظیمی فشی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو در مجمع عمومی عادی سالانه این گروه خودروسازی از مشخص شدن قیمت خودرو جدید ری‌را تا پایان این هفته خبر داد.

 

قیمت ری را

چندی پیش بود که کلینیک ایران خودرو ری را برگزار شد و این خودرو در کنار خودروهای همرده ای چون ام وی ام X33 کراس، ام وی ام X55 پرو، هایما S5 و چانگان CS35 پلاس برای برخی مشتریان، سهام داران و نمایندگی ها به نمایش درآمد.

بر اساس قیمت خودرو هایی که ری را در کنار آن ها مقایسه شده بود، گمانه زنی ها بر قیمت گذاری این خودرو در بازه ۹۰۰ الی ۱.۲ میلیارد تومان دلالت دارد. حال باید دید در نهایت و طبق گفته آقای عظیمی، ری را در این هفته چه برچسب قیمتی را به خود می بیند؟

 

مشخصات فنی ری را

محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با بهره‌گیری از موتور EF7PTC با ظرفیت ۱۶۴۵ سی‌سی، توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. ری را مجهز به گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک (AT) است و در مدت ۱۰.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت ری را بنزینی ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

مقایسه ری را و جک S3

امکانات ایمنی و رفاهی ری را

ایران خودرو تلاش کرده است تا حد توان، امکانات ایمنی و رفاهی خودروهای مدرن را که موردپسند و نیاز مشتری است در ری را پیاده‌سازی کند. رینگ های ۱۸ اینچی دورنگ، نورپردازی داخلی، صندلی‌ها از جنس چرم و پارچه و فرمان چرمی از جمله امکانات رفاهی و تزیینی این خودروست.

مقایسه ری را و جک S3

ری را با بهره‌گیری از سامانه IKConnect، جزء محصولات مجهز به فناوری خودروهای متصل به شمار می‌آید. ترمز پارک برقی (EPB)، اتوهلد، سامانه کمکی آغاز حرکت در سربالایی (HSA)، سامانه کمکی حرکت در سراشیبی (HDA)، کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سامانه کنترل کشش و ضد هرزگردی (TCS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، چهار عدد کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو، رادار نقطه کور، سامانه پایش فشار باد تایرها، دوربین دید عقب، قفل کودک درهای عقب، ایموبلایزر، ایزوفیکس، هشدار سرعت بالا و اخطار باز بودن کمربند سرنشینان‌، فرمان برقی، قابلیت تنظیم فرمان در چهار جهت به همراه کلیدهای کنترلی و همچنین سیستم تهویه اتوماتیک، ۹ عدد اسپیکر، آینه داخلی الکتروکرومیک و… نیز بخشی از تجهیزات ایمنی ری را به شمار می‌رود.

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه