// کد مطلب: ۱۶۸۱۲۶

نمایشگاه خودرو مشهد | تاریخ نمایشگاه خودرو مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ با حضور حداکثری واردکنندگان و تولیدکنندگان

نمایشگاه خودرو مشهد 1403 با حضور حداکثری واردکنندگان و تولیدکنندگان
لینک کوتاه کپی شد

به گفته مجری برگزارکننده نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳، این رویداد با حضور حداکثری واردکنندگان و تولیدکنندگان طی روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش طلانیوز: نشست خبری نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳، امروز در نمایشگاه بین المللی تهران با خضور مدیر عامل مجموعه نمایشگاه های بین المللی مشهد فرزین سلطانی، محمدمهدی اسدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی ایده تجارت هرمس و علیرضا عاجزی، مجری برگزارکننده این رویداد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیرعامل مجموعه نمایشگاه های بین المللی مشهد با اشاره به این که این نمایشگاه از ۷۲ تأسیس و در سال ۷۷ به بهره برداری رسید، تأکید کرد: «در صنعت نمایشگاهی در غرب آسیا پیش‌گام هستیم. شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از پیش‌گامان برگزاری نمایشگاه‌ها در کشور بوده و با بهره گیری از خدمات پیش رفته و فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی پوشش بیش‌ترین نمایشگاه‌های متنوع را دارد.»

فرزین سلطانی اضافه کرد: «صنعت نمایشگاهی ویترین اقتصادی کشور است وصنعت خودرو از صنایع مادر است . این صنعت ، یکی از اجزای مهم اقتصاد کشور است .به همین دلیل هم درنمایشگاه مشهد همواره تعهد خاصی روی این نمایشگاه داشتیم.»

وی افزود: «سال‌ها در غیاب نمایشگاه خودرو تهران، برترین نمایشگاه خودرو کشور بودیم.با توجه به استقبال از صنعت خودرو برای اولین بار نمایشگاه خودرو از قطعات از سال ۱۴۰۱ و تا کنون ۲۱ دوره نمایشگاه برگزار شده است.»

مدیرعامل مجموعه نمایشگاه های بین المللی مشهد بیان کرد: «تاکنون بیست و سه نمایشگاه خودرو در مشهد برگزار شد که در آخرین دوره آن ۲۳ شرکت خودروساز در این نمایشگاه حضور داشتند و ۴۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده اند. اکنون نیز با تمام توان آماده برگزاری بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه هستیم.»

نمایشگاهی پربار برای خودروسازان

در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهیم شد. مدیر عامل شرکت ایده تجارت هرمس نیز در ادامه این نشست گفت: «در پرتلاطم ترین سال خودرویی کشور بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.»

محمد مهدی اسدی تصریح کرد: «با توجه به سابقه طولانی و پربار در خصوص برگزاری نمایشگاه خودرو در سراسر کشور این دوره نیز نمایشگاه پرباری را برای حضور خودروسازان کشور تدارک دیده است و در این نمایشگاه میزبان واردکنندگان، تولیدکنندگان خودرو و مجموعه های وابسته در کشور خواهیم بود.»

مدیر برگزاری نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۳ هم در ادامه درباه برنامه های ویژه در این نمایشگاه گفت: «در نظر داریم تا بیش ترین تنوع خودرویی را در نمایشگاه مشهد داشته و شاهد حضور تمامی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در این نمایشگاه باشیم.»

علیرضا عاجزی افزود: «با توجه به جایگاه نمایشگاه خودرو مشهد در کشور برنامه های جانبی خوبی را برای بازدیدکنندگان خواهیم داشت. تست درایو خودرو، رونمایی از خودروهای جدید و برگزاری سمینارهای تخصصی از برنامه های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد خواهد بود.»

وی بیان کرد: «در این نمایشگاه روز ویژه خبرنگاران داده شده و ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ است، اما با هماهنگی های انجام شده با مدیرعامل برگزاری نمایشگاه خودروی مشهد این ساعت به ۱۶ تا ۲۲ تغییر کرده است تا بازدیدکنندگان بتواند با فراق باز از این نمایشگاه بهره مند شوند. بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ در روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.»

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه