// کد مطلب: ۱۶۸۱۵۵

نمایشگاه خودرو مشهد

برنامه نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ اعلام شد

برنامه نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

مجری نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران برنامه های این رویداد خودرویی را اعلام کرد.

به گزارش طلانیوز: نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه برگزار می شود. به گفته برگزارکننده این رویداد، ساعت بازدید از ۱۶ تا ۲۲ خواهد بود و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه خودرو به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر مشهد بیایند.

در سال های گذشته پس از شهر تهران، مهم ترین نمایشگاه خودرو کشور در مشهد برگزار شده است. این نمایشگاه به دلیل داشتن زیرساخت ها و طیف بازدیدکنندگان توانسته تا جایگاه خوبی را در میان رویدادهای خودرویی داشته باشد. هر ساله در نمایشگاه خودرو مشهد شرکت های خودروساز و واردکننده محصولات جدید خود را رونمایی می کنند. حال به گفته برگزارکننده نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳، این رویداد با رونمایی بیش از ۱۰ محصول جدید برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به بازگشت شرکت های واردکننده به بازار کشور، در این دوره از نمایشگاه خودرو مشهد محصولات خارجی با مدل ۲۰۲۴ حضور خواهند داشت. با توجه به این رویکرد می توان پیش بینی کرد که نمایشگاه خودرو مشهد امسال، یکی از پر رونق ترین و مهم ترین رویدادهای خودرویی کشور خواهد بود. زیرا در کنار معرفی محصولات جدید خودروسازان داخلی و مونتاژکاران، تعدادی از شرکت های واردکننده برنامه دارد تا محصولات خارجی جدید را در این گردهمایی مهم برای اولین بار به نمایش بگذارد.

 

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه