// کد مطلب: ۱۶۸۱۹۶

هوندا HR-V | شرایط فروش هوندا HR-V

شرایط فروش هوندا HR-V اعلام شد

شرایط فروش هوندا HR-V اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

شرایط فروش هوندا HR-V برای خریداران از سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شد.

به گزارش طلانیوز: هوندا HR-V جدیدترین خودروی وارداتی آذریوردسال برای عرضه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی است که به تازگی فروش آن آغاز شده است. این شرکت موفق شده تا پس از عرضه هوندا سیتی، این کراس اوور جذاب و ساخت ژاپن را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند. لازم به ذکر است که در عرضه بعدی قرار است هوندا سیویک نیز در سامانه به فروش برسد.

 

شرایط فروش هوندا HR-V

به این ترتیب متقاضیان جدید خرید خودروهای وارداتی و افرادی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه را انجام داده اند، در صورت برنده شدن هوندا HR-V می توانند از روز دو شنبه مورخ ۰۸ /۰۵ /۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه ۰۱۳ /۰۵ /۱۴۰۳ به وب سایت آذریوردسال مراجعه کنند و اقدامات لازم برای عقد قرارداد و واریز وجه را انجام دهند.

شرایط فروش هوندا HR-V

شرایط فروش هوندا HR-V

 

مشخصات فنی هوندا HR-V

شرایط فروش هوندا HR-V

همان طور که پیش تر گفته شد این کراس اوور به پیشرانه هیبرید مجهز است که موجب می شود علاوه بر تولید توان و گشتاور بالا، مصرف سوخت پایینی را نیز داشته باشد. اچ آر وی به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر مجهز است که می تواند ۱۰۶ اسب بخار توان و ۱۳۱ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. در کنار پیشرانه احتراقی، موتور برقی نیز قرار می گیرد که با ۱۳۱ اسب بخار توان و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور، خروجی سیستم قوای محرکه را ارتقا می دهد.

در نهایت توان و گشتاور تولیدی هر دو موتور به گیربکس E-CVT نسل سوم می رسد و به چرخ های جلو تحویل داده می شود.

شرایط فروش هوندا HR-V

 

امکانات رفاهی و ایمنی اچ آر وی

شرایط فروش هوندا HR-V

از مهم ترین امکانات و آپشن های این خودرو می توان به ۶ کیسه هوا، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، ترمز کمکی، کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کمکی شروع حرکت در سراشیبی و سربالایی، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی، دنده پشت فرمان، گرم کن صندلی های جلو، رادار تصادف از جلو، رادار نقطه کور، رادار بین خطوط، رادار تابلو خوان، حالت های رانندگی، کلاستر دیجیتال، مولتی مدیا، نور بالا اتوماتیک، تهویه اتوماتیک و …

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه