// کد مطلب: ۱۶۸۳۱۶

شرایط فروش | شرایط فروش محصولات GAC | راسا موتور

شرایط فروش محصولات GAC راسا موتور در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط فروش محصولات GAC راسا موتور در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

به تازگی شرکت راساموتور خاورمیانه شرایط فروش محصولات GAC را اعلام کرده است و مشتریان می توانند نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند.

به گزارش طلانیوز: بر اساس شرایط فروش محصولات GAC که توسط شرکت راساموتور خاورمیانه منتشر شده، متقاضیان می توانند واریز وجه برای سه خودرو GS3، امکو و امپو انجام دهند. در این شرایط فروش جریمه تاخیر ۲.۵ درصد و به صورت ماهانه محاسبه می شود و زمان تحویل خودرو ها هم پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود. قیمت جی ای سی GS3 در این شرایط فروش ۱ میلیارد و ۹۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و قیمت مدل های امکو و امپو، ۲,۳۸۵,۶۰۰,۰۰۰ و ۲,۱۸۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان محاسبه شده است. نسبت به قیمت های قبلی افزایش جزئی را در هر ۳ محصول داریم که احتمالا ناشی از افزایش نرخ های هزینه های دولتی واردات است.

 

جدول فروش محصولات GAC

شرایط فروش محصولات GAC

 

 

معرفی جی ای سی GS3

شرایط فروش محصولات GAC

قلب تپنده جی ای سی GS3 یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) ساخت نشان میتسوبیشی است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. جالب است بدانید که شتاب صفر تا صد اعلام شده جی ای سی GS3 در حدود ۸ الی ۹ ثانیه است که با توجه به وزن این خودرو عدد بسیار خوبی به حساب می آید.

 

معرفی جی ای سی امکو

شرایط فروش محصولات GAC

قلب تپنده جی ای سی امکو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) ساخت نشان میتسوبیشی است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. از جمله فناوری هایی که در این پیشرانه استفاده شده، فناوری Air To Water است که در خنک کاری پیشرانه تاثیر بسیاری دارد.

 

معرفی امپو

شرایط فروش محصولات GAC

جی ای سی امپو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) ساخت نشان میتسوبیشی بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. با اینکه اعداد و ارقام عجیبی را در این خودرو نمی بینیم با این حال شتاب صفر تا صد اعلام شده این خودرو در حدود ۷ الی ۸ ثانیه است که عدد بسیار خوبی به حساب می آید.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه