// کد مطلب: ۱۶۸۳۳۳

قیمت خودرو | قیمت سهند S

اعلام قیمت سهند S | قیمت نهایی سدان پارس خودرو مشخص شد

اعلام قیمت سهند S | قیمت نهایی سدان پارس خودرو مشخص شد
لینک کوتاه کپی شد

سهند S جدیدترین محصول شرکت پارس خودرو و تیپ پایه سهند است که قرار است به زودی به دست مصرف کنندگان و خریداران برسد.

به گزارش طلانیوز: خودرو سهند یکی از جدید ترین خودرو های تولید داخل و محصولی از پارس خودرو است و قرار است توسط این شرکت عرضه شود. شرکت پارس خودرو برنامه دارد تا این خودرو را در دو تیپ S و G به بازار عرضه کند که تیپ S این خودرو عملا نسخه پایه به حساب آمده و تیپ G سهند نسخه فول آپشن آن به شمار می رود.

شرکت پارس خودرو اخیرا قیمت نهایی سهند S را مشخص کرده و نکته جالب در مورد آن قیمت تمام شده بیش از ۴۵۰ میلیون تومانی این خودرو است. در واقع قیمت نهایی این خودرو با حتساب کلیه هزینه ها  4,594,100,000 ریال اعلام شده است که به نوبه خود می تواند جالب توجه باشد.

 

سهند

 

جدول قیمت سدان پارس خودرو

قیمت سهند S

 

در ادامه نگاه مختصری به مشخصات و امکانات سهند S خواهیم داشت.

 

معرفی و مشخصات سهند S

سهند S یکی از جدیدترین محصولات پارس خودرو است که بر اساس پلتفرم X200 طراحی و تولید شده و عملا نسخه بروز شده و تغییر شکل یافته ساینا به حساب می آید. پیشرانه مورد استفاده در این خودرو، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که می تواند روی هم رفت ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل  کند.

پیشرانه مورد استفاده در این خودرو M15 GSI نام دارد که در واقع در همان پیشرانه M15 است با این تفاوت که برخی تغییرات فنی بر روی این پیشرانه صورت گرفته و عملکرد بهتری را در این پیشرانه شاهد هستیم.

 

امکانات سهند S

سهند S با این که تیپ پایه این خودرو به شمار می رود اما نسبت به دیگر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو امکانات قابل قبولی را در این رده قیمتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

سهند

امکاناتی نظیر؛ سیتسم کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، چراغ همراهی تا درب منزل، چراغ روشنایی روز، سنسور پارک عقب، آینه های جانبی برقی، تریم داخلی دو رنگ، پورت USB، سامانه پایش فشار باد تایر ها، فرمان دی کات، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در این تیپ سهند می بینیم.

 

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه