// کد مطلب: ۱۶۸۵۱۴

شرایط فروش کشنده | شرایط فروش کشنده X۵۰۰۰

شرایط فروش کشنده X۵۰۰۰ شک موتو در مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش کشنده X5000 شک موتو در مرداد 1403
لینک کوتاه کپی شد

شرکت آرین دیزل قصد دارد تا کشنده X5000 شک موتو را با تسهیلات ویژه و با موعد تحویل آبان ماه به فروش برساند.

به گزارش طلانیوز: شرکت آرین دیزل یکی از فعالان صنعت خودروهای کار و تجاری سبک و سنگین است که علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، از شبکه گسترده خدمات پس از فروش نیز بهره مند است. این شرکت در راستای آسان سازی امکان خرید محصولات خود برای مشتریان تصمیم گرفته تا شرایط فروش کشنده X5000 خود را با تسهیلات ویژه اعلام کند.

به این ترتیب متقاضیان خرید شک موتو X5000 می توانند با دریافت ۳ میلیارد تومان وام با پرداخت ۶۰ ماهه، این کشنده را مد نظر قرار دهند و نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند.

 

شرایط فروش کشنده X5000

کشنده X5000

علاقه مندان به خرید کشنده X5000 شک موتو می توانند با پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت این خودروی کار و تجاری را ثبت نام کنند و در آبان ماه ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان نیز می بایست در زمان صدور دعوت نامه پرداخت شود.

کشنده X5000

متقاضیان خرید شک موتو X5000 توجه داشته باشند که ثبت نام این کشنده از طریق فروش اینترنتی آرین دیزل و مراجعه به نمایندگی های مجاز این شرکت و تا زمان تکمیل ظرفیت امکان پذیر است.

 

مشخصات فنی کشنده X5000

کشنده X5000

این کشنده به پیشرانه ۱۳ لیتری دیزلی مجهز است که آرایش ۶ سیلندر خطی دارد و ۲۴ سوپاپی است. فناوری توربوشارژ را برای قدرت بیش تر در این پیشرانه داریم و خنک کاری این پیشرانه با آب انجام می شود. پیشرانه استفاده شده در این خودرو کامینز ISZ520 است و مجهز به سیستم کاهش آلایندگی SCR شده است. موتور ۱۳ لیتری در این خودرو توان تولید نهایت قدرت ۵۲۰ اسب بخار (در دور ۱,۹۰۰ rpm) و نهایت گشتاور ۱,۳۰۰ نیوتن متر (در دور ۱,۱۰۰ تا ۱,۳۰۰ rpm) را دارد. این بیش ترین قدرت و گشتاوری است که در یک کشنده چینی در ایران دیده ایم و باعث می‌شود کشنده X5000 متمایز از دیگر کشنده های چینی باشد. قدرت از طریق جعبه دنده تولید FAST با مدل F16JZ24 به چرخ ها منتقل می شود. این گیربکس از نوع اتوماتیک و با سیستم تعویض دنده هوشمند است و تعداد ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب را در آن می بینیم. صفحه کلاچ این کشنده از نوع تک صفحه ای خشک با دیافراگم فنری است و قطر آن میلی متر است.

 

امکانات ایمنی و رفاهی X5000

کشنده X5000

در کنار قدرت و گشتاور بالایی که در این کشنده داریم، امکانات کاملی هم برای آن در نظر گرفته شده است تا از این نظر هم شک موتو X5000 نسبت به دیگر کشنده های چینی بازار متمایز باشد. در این کشنده امکانات خوبی نظیر کولر درجا، بخاری درجا، کروز کنترل، بالابر هیدرولیکی و الکترونیکی کابین، قفل مرکزی، آینه های کناری با تنظیمات برقی، چراغ روز، سنسور نور و فناوری ال ای دی چراغ ها، سنسور باران، صفحه نمایش ۱۰ اینچی سیستم مالتی مدیا، سیستم مانیتورینگ نقاط کور با دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، خروجی برق ۲۲۰ ولت و… را در این کشنده می بینیم که باعث می شود X5000 از نظر آپشن، از بسیاری از رقبای دیگر سرتر باشد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه