// کد مطلب: ۱۶۸۵۱۵

شرایط فروش | شرایط فروش KMC J۷

شرایط فروش نقدی KMC J۷ در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط فروش نقدی KMC J7 در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

شرکت کرمان موتور در اطلاعیه ای، شرایط فروش نقدی KMC J7 برای مرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرده و متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام آن اقدام نمایند.

به گزارش طلانیوز: KMC J7 یکی از محصولات گروه کرمان موتور است که به دلیل طراحی خاص و جوان پسندانه ای که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و از زمان آغاز عرضه خود توانسته آمار فروش خوبی را به ثبت برساند. شرکت کرمان در آخرین اطلاعیه خود شرایط فروش جدیدی را برای این خودرو در نظر گرفته و متقاضیان این خودرو می توانند از این طرح استفاده کنند.

قیمت این سدان جذاب در این شرایط فروش ۱,۳۴۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بوده و این قیمت به صورت قطعی می باشد و متقاضیان باید در طرح تمامی این مبلغ را واریز نمایند. موعد تحویل KMC J7 در این شرایط فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری طوسی، آبی زنگاری، قهوه ای متالیک عرضه می شود.

 

جدول فروش KMC J7

KMC J7

KMC J7

 

مشخصات KMC J7

KMC J7

قلب تپنده این سدان جذاب، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم با کد موتور HFC4GC1.6E است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات کی ام سی J7 می توان به ؛ شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز اضطراری، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور پارک عقب، سنسور نور، سنسور باران، سامانه پایش فشار باد تایر ها، در صندوق عقب برقی، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، جلوآمپر دیجیتال، سقف پانوراما، فناوری LED چراغ ها، استارت دکمه ای، گرم کن آینه های جانبی، فرمان دی کات، گرم کن صندلی راننده، محفظه خنک کننده، شیفتر پشت فرمان، حالت های رانندگی، تهویه اتوماتیک مجهز به سیستم تصفیه هوای داخل کابین، کروز کنترل و… اشاره کرد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه