// کد مطلب: ۱۶۸۸۰۸

ایران خودرو | سود ثبت نام ایران خودرو | ثبت نام خودرو

سود ثبت نام جدید ایران خودرو برای مشتریان چقدر است؟

سود ثبت نام جدید ایران خودرو برای مشتریان چقدر است؟
لینک کوتاه کپی شد

ثبت نام محصولات ایران خودرو همیشه برای عده ای که قصد فروش در بازار را داشتند سود کلانی به همراه داشته. در ادامه متن سود هر یک از خودروهای ثبت نامی تخمین زده شده است.

به گزارش طلانیوز: همان طور که می دانید در روزهای اخیر داغ ترین اخبار صنعت خودرو مربوط به ثبت نام و فروش ظرفیت های مازاد تولید ایران خودرو تا پایان سال جاری (۱۴۰۳) است. به دنبال این قضیه تعداد زیادی از واجدین شرایط خرید خودرو از این شرکت دولتی، نسبت به وکالتی کردن حساب و ثبت نام خودرو اقدام کردند تا شاید بتوانند در این لاتاری معروف برنده شوند و در صورتی که مصرف کننده واقعی نباشند با فروش خودرویی که تحویل گرفتند سود کلانی به جیب بزنند.

با توجه به این قضیه، در ادامه متن قیمت های تمام شده کارخانه ای و بهای اعلامی فروش در بازار آزاد خودروهایی که عرضه شده اند را مقایسه کرده ایم تا مشخص شود کدام خودرو بیشترین سود و کدام یک کمترین سود را برای خریدارش از لاتاری ایران خودرو به همراه دارد.

توجه داشته باشید که قیمت کارخانه ای اعلام شده مبلغ نهایی پرداختی ثبت نام کننده به ایران خودرو هنگام تحویل نیست زیرا در صورت افزایش قیمت کارخانه ای، خریدار نیز می بایست خودرو را با قیمت روز از شرکت تحویل بگیرد. البته در آن زمان اگر افزایش قیمتی از سوی کارخانه رخ دهد و یا قیمت ارز نوسان کند، قیمت بازار نیز به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد.

سود ثبت نام ایران خودرو

به این ترتیب می توان گفت که در صورت نسبت گرفتن از قیمت بازار به قیمت تمام شده کارخانه، پژو ۲۰۷ دنده دستی با موتور TU5 بیشترین درصد سود (حدود ۴۴ درصد) را به خود اختصاص می دهد. از طرفی دیگر کمترین نرخ سود نیز مربوط به هایما ۷X با ۱۲ درصد رشد است که این مقدار می تواند مشتری را از خرید این ون لوکس دلسرد کند.

سود ثبت نام ایران خودرو

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه