// کد مطلب: ۱۶۹۰۰۹

ری را | قیمت ری را | فروش ری را

کلاهبرداری با ری را شروع شد!

کلاهبرداری با ری را شروع شد!
لینک کوتاه کپی شد

دقیقاً بلافاصله پس از آغاز انتخاب اولویت محصولات ایران خودرو، آگهی های فروش حواله ری را پدید آمد. این در حالی است که هنوز هیچ ری رایی به هیچ شخصی تخصیص داده نشده و فروش حواله کاملاً کلاهبرداری محسوب می شود.

به گزارش طلانیوز: بالاخره ایران خودرو شرایط فروش جدیدی برای آخرین محصول داخلی، ری را، و ظرفیت های مازاد تولید خود تا پایان سال ۱۴۰۳ منتشر کرد تا علاقه مندان بتوانند نسبت به ثبت نام و خرید خودرو از این شرکت اقدام کنند.

به دنبال این قضیه بیش از ۲ میلیون نفر حساب های خود را وکالتی کردند تا بتوانند خودروهای ری را، تارا، رانا و … را در طرح های فروش عادی، فرسوده و مادران خریداری کنند.

در میان محصولات عرضه شده در سایت فروش ایران خودرو، ری را جدیدترین، مهم ترین و جذاب ترین گزینه برای خرید است که شرایط فروشش برای اولین بار نیز اعلام شده و به همین دلیل افراد زیادی آن را در اولویت خود قرار خواهند داد.

 

آغاز کلاهبرداری با حواله ری را

حال اما پس از بررسی آگهی های موجود در پلتفرم های اینترنتی، مشخص شده که عده ای برای فروش حواله ری را اقدام کرده اند. این اتفاق در حالی رخ داده که تا به امروز هنوز فرآیند ثبت نام و اولویت بندی تمام نشده و هیچ خودرویی نیز به هیچ شخصی تخصیص داده نشده است.

در نتیجه حواله فروشی ریرا این سوال پیش می آید که چگونه یک عده می توانند حواله خودرویی که تا به حال فروخته نشده و ایران خودرو نیز هیچ تعهدی برای تحویلش ندارد را آگهی کنند و بر سر مردم کلاه بگذارند.

لازم به ذکر است که ایران خودرو رسماً در اطلاعیه خود اعلام کرده که فقط در صورت تخصیص خودرو به فرد، موظف است تا محصول مورد نظر را تحویل دهد و در غیر این صورت هیچ تعهدی نخواهد داشت.

به دنبال فروش حواله ری را می توان گفت که عده ای به صورت علنی در حال کلاهبرداری با فروش حواله این خودرو اند زیرا تا به حال هیچ شخصی قراردادی برای خرید ری را با ایران خودرو نبسته است و هیچ تضمینی هم برای فروش حواله وجود ندارد.

 

قیمت فروش حواله ری را چقدر است؟

ری را

کلاهبرداران در آگهی های برخی از پلتفرم های فروش اینترنتی، حواله این خودرو را از ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده اند و در صورتی که هنوز هیچ خودرویی به آن ها تخصیص داده نشده، قصد دارند تا مبلغ گزافی را به جیب بزنند.

ری را

در پایان باید گفت که علاقه مندان به خرید این خودرو باید توجه داشته باشند که فروش حواله به طور کلی غیرقانونی است و ممکن است سرمایه خود را با این معامله های بی اساس از دست بدهند.

ری را

 

مشخصات فنی ری را

مقایسه ری را و جک S3

محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با بهره‌گیری از موتور EF7PTC با ظرفیت ۱۶۴۵ سی‌سی، توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. ری را مجهز به گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک (AT) است و در مدت ۱۰.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت ری را بنزینی ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه