// کد مطلب: ۱۶۹۲۳۵

فولکس واگن تی راک | فروش فولکس واگن تی راک

فروش فولکس واگن تی راک (T-Roc) کی آغاز میششود؟

فروش فولکس واگن تی راک (T-Roc) کی آغاز میششود؟
لینک کوتاه کپی شد

برخی از نمایندگی های ماموت خودرو، فروش فولکس واگن تی راک، جدیدترین وارداتی آلمانی بازار ایران را آغاز کردند.

اخیراً شرکت ماموت خودرو مجدداً نسبت به واردات محصولات فولکس واگن البته این بار از چین اقدام کرده و در اولین گام نیز موفق شده تا ID4 را در سامانه یکپارچه خودروهای تمام برقی به فروش برساند. به دنبال این قضیه و با توجه به عدم استقبال مردم از خودروهای برقی، این شرکت تصمیم گرفت تا در طی روند واردات خودرو، محصول دیگری از برند فولکس واگن به نام تی راک (T-Roc) را برای فروش در بازار ایران محیا کند.

نسخه های اولیه این خودرو هم اکنون به ایران رسیده و مورد تست و بررسی کارشناسان نیز قرار گرفته است.

 

فروش فولکس واگن تی راک

حال اما پس از گذشت حدود یک هفته از معرفی این خودرو، مشخص شده که برخی از نمایندگی های ماموت خودرو فروش تی راک را به صورت غیررسمی و با قیمت علی الحساب آغاز کرده اند.

شنیده ها حاکی از آن است که قیمت علی الحساب اخذ شده از مشتریان ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و تا به حال مشخص نشده که قیمت نهایی فولکس واگن تی راک چقدر برای خریدار تمام خواهد شد.

فولکس واگن تی راک

در نتیجه این اتفاق می توان گفت که بهتر است علاقه مندان به خرید این خودرو کمی صبر کنند تا قیمت T-Roc در سامانه یکپارچه مشخص شود و سپس این کراس اوور جذاب آلمانی-چینی را از سامانه یکپارچه خریداری کنند. توجه داشته باشید که خرید از سامانه موجب می شود تا خودرو با قیمت به نسبت معقول تر و با فرآیند قانونی به دست خریدار برسد.

در پایان می توان گفت که شایعه فروش خودروهای وارداتی از طریق نمایندگی ها که پیش تر مطرح شده بود، رفته رفته در حال به حقیقت پیوستن است و احتمالاً این روش فروش در روزها و هفته های آینده فراگیرتر شود. لازم به ذکر است که وزارت صمت نیز قصد دارد تا به زودی فروش خودروهای وارداتی به صورت سامانه ای را لغو کند و به واردکنندگان فرصت دهد تا خودشان اقدام به فروش کنند.

 

مشخصات فنی تی راک

فولکس واگن تی راک

فولکس واگن تی راک در بخش فنی به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است. این موتور دارای بیشینه قدرت ۱۵۰ اسب بخار و ماکسیمم گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر است و یک گیربکس ۷ سرعته اتومات دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت تولیدی پیشرانه به چرخ های جلو را برعهده دارد.

فولکس واگن تی راک

 

امکانات T-Roc

فولکس واگن تی راک

از امکانات تی راک می توان به سیستم حرکت بین خطوط، رادار هشدار خروج از خط، دستیار پارک خودرو، سیستم ترمز اضطراری، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل پایداری و کشش، تهویه اتومات دوگانه، سیستم استارت و ورود بدون کلید، تشخیص فرامین حرکت دست از طریق مانیتور، ترمز پارک برقی، اتوهلد، در صندوق برقی، کروز کنترل تطبیقی، سقف شیشه ای و… اشاره کرد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه