// کد مطلب: ۱۶۹۲۹۲

شرایط فروش | لاماری ایما هیبرید

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید با قیمت جدید در شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید با قیمت جدید در شهریور ۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید با قیمت جدید توسط شرکت آرین پارس موتور اعلام شد و مشتریان این خودرو می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش طلانیوز: لاماری ایما هیبرید یکی از محصولات جدید و وارداتی بازار است که توسط شرکت آرین پارس موتور به ایران وارد می شود. این خودرو نمونه هیبرید از لاماری ایما مونتاژی است که توانست فروش خوبی را از زمان عرضه در بازار کشور ثبت کند. بر اساس شرایط فروش منتشر شده، قیمت این خودرو تغییر کرده و حالا برچسب قیمتی ۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومانی را روی این کراس اوور داریم در حالی که در فروش های قبلی قیمت این خودرو ۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان بوده است. بر اساس اعلام شرکت آرین پارس موتور، این خودرو با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به صورت نقدی به فروش می رسد و جریمه دیرکرد در تحویل ۳۶ درصد و بصورت سالیانه محاسبه می شود.

 

جدول فروش لاماری ایما هیبرید با قیمت جدید

لاماری ایما هیبرید

 

بررسی و مشخصات فنی لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما هیبرید از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) با کد ۴E15T و یک پیشرانه الکتریکی با توان ۱۲۵ کیلوواتی بهره می برد که این دو پیشرانه می توانند نهایت قدرت ۱۶۸ الی ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۸۰ الی ۳۰۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

لاماری ایما هیبرید

سنسور نور ، سنسور باران ، اتوهلد ، ترمز پارک برقی، حالت های مختلف رانندگی، ترمز پارک برقی ، سقف پانوراما، نور پردازی داخلی ، دوربین ۳۶۰ درجه ، ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری ، سیستم پایش نقطه کور ، رادار بین خطوط ، چراغ روشنایی روز ، کروز کنترل ، درب صندوق عقب برقی و… از جمله  امکانات لاماری ایما هیبرید است.

لاماری ایما هیبرید

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه