// کد مطلب: ۱۶۹۳۲۲

سامانه ثبت نام خودرو جانبازان | ثبت نام آئودی

نادین خودرو با این ۳ خودرو به سامانه جانبازان آمد!

نادین خودرو با این 3 خودرو به سامانه جانبازان آمد!
لینک کوتاه کپی شد

شرکت نادین خودرو به عنوان اولین واردکننده محصولات آئودی در ایران، با دست پر به استقبال سامانه جانبازان آمد.

به گزارش طلانیوز: شرکت نادین خودرو سال گذشته آئودی Q4 e-tron  را برای اولین بار وارد گمرگ کرد و در اسفند ماه ۱۴۰۲ در یک مراسم اختصاصی در مجموعه سام سنتر الهیه تهران رو نمایی گردید. این شرکت بر اساس رویکرد هوشمند سازی و برقی سازی ناوگان خودرویی کشور آماده عرضه محصولات برقی برند آئودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برقی می باشد.

حال در این بین، در پاسخ به نیاز جانبازان عزیز کشور، نادین خودرو ۳ مدل از به روز ترین محصولات برند آئودی از جمله یک کراس اور مدل Q3 و دو سواری مدل های A3 و  A4 را در سامانه عرضه نموده است.

 

مشخصات آئودی A3 Sedan 2024

آئودی

خودروی آئودی A3 سدان مجهز به موتور ۱۴۰۰ سی سی توربو شارژ با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور و شتاب ۹ ثانیه ای بوده و ابعاد آن ۴۵۸۴ در ۱۸۱۴ در ۱۴۲۹ میلی متر و فاصله محور آن ۲۶۸۰ میلی متر می باشد.

 

مشخصات آئودی Q3 2024  

آئودی

خودروی آئودی Q3 مجهز به موتور ۱۴۰۰ سی سی توربو شارژ با ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور. شتاب ۹ ثانیه ای بوده و ابعاد آن ۴۵۰۰ در ۱۸۴۳ در ۱۵۶۷ میلی متر و فاصله محور آن ۲۶۸۰ میلی متر می باشد.

 

مشخصات آئودی A4 2024

آئودی

خودروی آئودی A4 مجهز به موتور ۲۰۰۰ سی سی توربو شارژ با ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور. شتاب ۷.۳ ثانیه بوده و ابعاد آن ۴۷۶۲ در ۱۸۴۷ در ۱۴۳۱ میلی متر و فاصله محور آن ۲۸۲۰ میلی متر می باشد.

از امکانات این خودرو ها می توان به رادار پیشگیری برخورد از جلو، ترمز اضطراری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم‌های ضد لغزش، سیستم‌های کنترل پایداری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم‌های ترمز کمکی EBA ،BAS و BA، سیستم ترمز ABS و EBD، استارت از راه دور، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی و امکانات رفاهی دیگر اشاره کرد.

شرکت نادین خودرو در نظر دارد برای تکمیل سبد محصول این برند آلمانی درماه های آتی نیز محصولات متنوعی از مدل های برقی و بنزینی را برای عرضه در کشور در دستور کار واردات خود قرار دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این محصولات می توانید به سایت رسمی شرکت نادین خودرو به نشانی https://nadinkhodro.com/ مراجعه نمایید. شایان ذکر است تصاویر و مشخصات رسمی خودروهای سفارش گذاری شده در روزهای آتی در سایت شرکت به روز رسانی خواهد شد. 

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه