// کد مطلب: ۱۶۹۳۲۳

ثبت نام خودروهای وارداتی | ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان

برنامه عرضه خودروهای وارداتی جانبازان اعلام شد

برنامه عرضه خودروهای وارداتی جانبازان اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها، در گفت و گو با خبرنگار آخرین خودرو اعلام کرد که از روز دوشنبه مورخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۳، امکان ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان فراهم است. وی در خصوص عرضه خودروهای وارداتی جانبازان اطلاعاتی را اعلام کرد.

به گزارش طلانیوز: به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها، جانبازان می توانند از روز دوشنبه مورخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ به مدت ۱۰ روز تقاضای خرید خود برای محصول مورد نظر را اعلام کنند. در سامانه جانبازان قرار است تا محصولاتی از نشان تویوتا، فولکس واگن، کیا، هوندا، ب ام و، بنز، آئودی، مینی، اوپل و… عرضه شود.

تقدسی در ادامه افزود: «در حال جمع بندی فهرست خودروهای قابل عرضه از سوی شرکت های واردکننده هستیم و جانبازان عزیز می توانند از هفته آینده درخواست خرید خود را برای محصولات منتخب ثبت کنند. در این گام افراد می توانند نشان تجاری مورد نظر و خودروی انتخابی را به سامانه اعلام کنند و پس از آن فرایند ارسال اسامی به واردکنندگان انجام می شود».

مهدی تقدسی در پایان افزود: «اطلاعیه نهایی عرضه خودروهای وارداتی جانبازان طی روزهای آتی منتشر می شود و متقاضیان می توانند پیش از ورود به سامانه، با خودروهای قابل عرضه آشنا شوند».

بررسی های خبرنگار آخرین خودرو نشان می دهد که در سامانه جانبازان خودروهایی مانند تویوتا کمری بنزینی و هیبرید، تویوتا راو ۴ بنزینی و هیبرید، هوندا ZR-V، هوندا CR-V، کیا K8، کیا سورنتو، ب ام و سری ۱، ب ام و سری ۳، بنز CLA، بنز کلاس C، بنز GLA، فولکس واگن گلف، فولکس واگن تیگوان و… به فروش خواهند رسید.

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه