// کد مطلب: ۱۶۹۴۲۲

خودروهای وارداتی جانبازان | ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان

سامانه فروش خودروهای وارداتی جانبازان باز شد در شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد

سامانه فروش خودروهای وارداتی جانبازان باز شد در شهریور 1403 اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

سامانه فروش خودروهای وارداتی جانبازان برای شهریور ماه مجدداً بازگشایی شد تا واجدین شرایط بتوانند از میان گزینه های جذاب موجود، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش طلانیوز: سال گذشته پس از باز شدن مسیر واردات خودرو و فروش برای مردم، سامانه ای جداگانه نیز برای جانبازان و ایثارگران معزز باز شد تا آن ها نیز بتوانند از میان گزینه هایی که امکان واردات برایشان وجود داشت، خودروی مورد نظر خود را انتخاب و سپس خریداری کنند.

پس از ثبت نام اولیه سامانه جانبازان، قانون دیگری تصویب شد که واجدین شرایط را مجاز می کرد تا به صورت شخصی خودرو وارد کنند. به دنبال این قضیه بسیاری از ثبت نام کنندگان، نسبت به خرید از سامانه انصراف دادند اما پس از مشخص شدن این که واردات خودرو به صورت شخصی بسیار سخت است، مجدداً خواستار این شدند تا در سامانه ثبت نام و خودروی خود را از شرکت های واردکننده خریداری کنند.

حال نیز پس از گذشت چند ماه بالاخره سایت سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی جانبازان دوباره باز شد تا علاوه بر افرادی که انصراف داده بودند، واجدین شرایط جدید نیز بتوانند ثبت نام اولیه انجام دهند.

در این عرضه که جامع ترین و کامل ترین فروش سامانه جانبازان نیز هست، محصولات متنوعی از برندهای معتبر نظیر، مرسدس بنز، ب ام و، هوندا، تویوتا، فولکس واگن و … حضور دارند که همه آن ها بسیار جذاب اند.

شرکت های وارد کننده حاضر در فروش خودروهای وارداتی جانبازان نیز عبارتند از مهام خودرو، آذریوردسال، پرشیا خودرو، برساوش، ماموت خودرو، کوشا خودرو، آفتاب خودرو و …

 

اطلاعیه سامانه جانبازان

خودروهای وارداتی جانبازان

 

لیست خودروهای عرضه شده در سامانه جانبازان

خودروهای وارداتی جانبازان

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه