// کد مطلب: ۱۶۹۷۴۸

واردات خودور | واردات خودرو به ایران | واردات بنز

واردات بنز به ایران با راسا موتور خاورمیانه

واردات بنز به ایران با راسا موتور خاورمیانه
لینک کوتاه کپی شد

شرکت راسا موتور خاورمیانه قصد دارد تا واردات بنز به ایران را آغاز کند و مدعی جدید عرضه محصولات این برند آلمانی معروف در بازار شود.

به گزارش طلانیوز: پس از بازگشایی مجدد سامانه خودروهای وارداتی جانبازان و جدی تر شدن این طرح فروش، بسیاری از شرکت هایی که قصد واردات خودرو برای جانبازان را نداشتند نیز تصمیم گرفتند تا محصولاتی را برای فروش آماده کنند.

به دنبال این قضیه شرکت راسا موتور خاورمیانه نیز تصمیم گرفت تا در کنار فروش خودروهای سوزوکی و جی ای سی (GAC) برای سامانه یکپارچه، ۴ مدل جذاب از مرسدس بنز را نیز در سامانه جانبازان عرضه کند و به فروش برساند.

به این ترتیب ۴ مدل A کلاس، C کلاس، GLA و GLB خودروهایی از برند مرسدس بنز هستند که قرار است توسط راسا موتور خاورمیانه در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان عرضه شوند.

به این ترتیب زین پس علاوه بر شرکت ستاره ایران که نماینده رسمی این شرکت آلمانی در ایران نیز هست، راسا موتور خاورمیانه نیز باید به عنوان جدیدترین واردکننده مرسدس بنز به ایران شناخته شود.

 

مشخصات فنی مرسدس بنز A کلاس

واردات بنز

این سدان جذاب مجهز به پیشرانه ۱.۳ لیتری ۴ سیلندر توربو شارژ خواهد بود که می تواند ۱۳۶ اسب بخار توان و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تحویل دهد.

 

مشخصات فنی مرسدس بنز C کلاس

واردات بنز

C کلاس وارداتی راسا موتور از موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ بهره می برد که قادر است ۱۷۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر را در اختیار گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک AT قرار دهد.

 

مشخصات فنی مرسدس بنز GLA و GLB

واردات بنز

کراس اوورهای وارداتی راسا موتور نیز به پیشرانه ای شبیه به A کلاس مجهز هستند اما توان تولیدی آن ها ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور خروجی نیز ۲۷۰ نیوتن متر است.

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه