// کد مطلب: ۱۶۹۹۰۹

شرایط فروش | شرایط فروش خودرو برقی | شرایط فروش کرمان موتور

شرایط فروش سدان برقی کرمان موتور اعلام شد در شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش سدان برقی کرمان موتور اعلام شد در شهریور ۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

KMC EJ7 سدان جدید برقی شرکت کرمان موتور است که اخیرا در عرضه آن شروع شده و در جاده های کشور دیده می شود.

به گزارش طلانیوز: شرکت کرمان موتور یکی از شرکت هایی بود که قدم های مثبتی در جهت عرضه خودرو های برقی برداشت و در مرحله اول توانست سدان برقی خود یعنی EJ7 را وارد بخش حمل و نقل عمومی کند. این شرکت به تازگی عرضه KMC EJ7 را برای متقاضیان عادی آغاز کرده و شرایط فروش جدیدی را ویژه شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در حال حاضر مبلغ تمام شده سدان برقی کرمان موتور ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است و این خودرو قرار است در این طرح به صورت نقد و اقساط و با موعد تحویل ۶۰ روز کاری، به فروش برسد. متقاضیان این خودرو می توانند سفارش خود را در شرایط اقساطی ۱۲ یا ۲۴ ماهه ثبت کنند که مبلغ هر قسط آن، با توجه به میزان پیش پرداخت متغیر خواهد بود.

لازم است بدانید که سود انصراف و مشارکت در این طرح صفر درصد بوده و سود تاخیر ماهیانه شرایط فروش KMC EJ7، ۳% اعلام شده است.

متقاضیان شرکت در شرایط فروش KMC EJ7 می توانند از روز سه شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ لغایت روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه با مراجعه به وبسایت فروش محصولات کرمان موتور به نشانی https://kermanmotor.com/sale نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

 

شرایط فروش KMC EJ7

شرایط فروش KMC EJ7

در ادامه نگاهی به مشخصات KMC EJ7 خواهیم داشت.

 

معرفی KMC EJ7

ماشین کی ام سی J7 برقی یک موتور الکتریکی سنکرون مغناطیس دائم به قدرت ۱۹۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر را به عنوان منبع تامین نیروی خود به کار گرفته است. انرژی مورد نیاز این موتور نیز از طریق یک باتری LFP قابل شارژ با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت دریافت می‌شود. این باتری اجازه می‌دهد کی ام سی EJ7 مسافتی در حدود ۴۰۲ کیلومتر را با یک مرتبه شارژ کامل بپیماید. همچنین حدود کمتر از ۸.۵ ساعت زمان نیاز است تا به کمک برق خانگی، شارژ باتری کی ام سی جی ۷ برقی از ۱۵ به ۱۰۰ درصد برسد. اگر به جایگاه شارژ سریع مراجعه کنید، زمان شارژ باتری از میزان ۳۰ تا ۸۰ درصد تنها حدود ۴۸ دقیقه به طول خواهد انجامید.

از طرفی مواردی مثل: کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مخصوص برای ردیف عقب، صفحه نمایشگر تمام دیجیتال پشت آمپر، حسگر فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، اتولایت، حسگر باران، چراغ‌های LED، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، خروجی برق ۱۲ ولت، دو کیسه هوا، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و…، جزو شاخص‌ترین تجهیزات این خودروی الکتریکی به شمار می‌روند.

 

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه