// کد مطلب: ۱۷۰۰۳۵

قیمت خودرو | قیمت خودرو برقی | قیمت خودرو برقی کرمان موتور

قیمت سدان برقی کرمان موتور در بازار آزاد لو رفت

قیمت سدان برقی کرمان موتور در بازار آزاد لو رفت
لینک کوتاه کپی شد

قیمت سدان برقی کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد.

به گزارش طلانیوز: پس از عرضه و فروش EJ7ها به شرکت تاکسیرانی، نوبت به فروش این خودرو برای مردم عادی رسید تا متقاضیان بتوانند در صورت تمایل آن را با قیمتی نزدیک به ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنند.

کی ام سی EJ7 جزو اولین خودروهای تمام برقی وارداتی محسوب می شود که در ابتدا به تاکسیرانی فروخته شد تا راننده ها بتوانند از این سدان برای جابجایی مسافران در سطح کلان شهرها استفاده کنند.

حال اما پس از عرضه این سدان تمام برقی برای متقاضیان عادی، مشخص شده که کرمان موتور اولین سری از فروش های خود را به مشتریان تحویل داده تا قیمت بازار آزاد کی ام سی J7 برقی در آگهی ها و نمایشگاه های خودرو مشخص شود.

 

قیمت بازار کی ام سی J7 برقی

کی ام سی EJ7

کی ام سی J7 تمام برقی با قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون به مشتریان فروخته شد و هم اکنون نیز در بازار با حاشیه سود ۷۰ میلیونی حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون اعلام می شود.

کی ام سی EJ7

 

مشخصات J7 برقی

کی ام سی EJ7

کی ام سی EJ7

E50A کرمان خودرو به یک پیشرانه تمام الکتریکی با ظرفیت باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعت مجهز است که می تواند ۱۹۰ اسب بخار توان و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور آنی را در اختیار خودرو قرار دهد. حداکثر پیمایش J7 برقی با یک بار شارژ حدود ۴۰۰ کیلومتر است و قادر است طی ۷.۶ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد. زمان شارژ سریع یا همان شارژ سی تا هشتاد درصد این خودرو هم ۴۸ دقیقه است.

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی برای این خودرو می توان به مواردی نظیر دو عدد ایربگ، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل پایداری و کشش‌، سیستم پایش باد تایرها، سیستم تهویه اتومات یک منطقه ای، مانیتور، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کلاستر دیجیتال و… اشاره کرد.


 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه