// کد مطلب: ۱۷۰۳۶۹

اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳ | اتواکسپو مشهد | نمایشگاه خودرو مشهد

آرین موتور با میتسوبیشی و لاماری در اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳

آرین موتور با میتسوبیشی و لاماری در اتواکسپو مشهد 1403
لینک کوتاه کپی شد

آرین موتور با محصولات متعدد از برندهای میتسوبیشی و لاماری در اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳ شرایط خوبی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است تا آنان بتوانند از نزدیک با این محصولات آشنا شوند. ضمن این‌که امکان تست درایو لاماری هیبرید نیز برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آرین پارس موتور در سال های پس از تحریم با عرضه لاماری ایما توانسته است از یک سو خود را به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر بخش خصوصی مطرح کند و از سوی دیگر سهم مناسبی نیز از بازار خودرو به خود اختصاص داده است.

این خودروساز با توجه به جایگاهی که در بازار خودرو دارد با سبد کاملی از محصولات خود در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد حضور پررنگی پیدا کرده و لاماری ایما برقی، لاماری ایما هیبرید و نسخه فول‌آپشن لاماری ایما را به نمایش گذاشته است.

آرین موتور همچنین در این رویداد برای آشنایی بیش‌تر علاقه‌مندان به خودروهای پاک شرایط تست درایو لاماری ایما هیبرید را فراهم کرده است. با توجه به اعتمادی که مصرف کننده به آرین پارس موتور پیدا کرده است به نظر می رسد که فراهم شدن تست درایو لاماری ایما هیبرید، می تواند نقش پررنگی در آشنایی آنان با این نوع محصولات ایفا کند.

ضمن این‌که، استقبال از غرفه این گروه در سالن فردوسی نشان می دهد که آن‌ها در سال های اخیر توانسته اند نظر مساعد و رضایت مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند.

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

البته آرین موتور در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ تنها به لاماری بسنده نکرده است، بلکه در بخشی دیگری از غرفه خود، محصولات وارداتی از برند میتسوبیشی را نیز با خود به مشهد آورده است. میتسوبیشی اوتلندر‌ ۵ و ۷ نفره به صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل و در تیپ‌های مختلف و با آپشن‌های متفاوت و میتسوبیشی ASX و میتسوبیشی اکلیپس محصولاتی هستند که آرین پارس موتور در این رویداد به معرض دید عموم درآورده است.

این گروه خودروساز همچنین بخشی از غرفه خود در نمایشگاه مشهد را نیز به محصولات گت اختصاص داده است و سبد کاملی از محصولات این برند، از جمله اوکتان هشت نقطه‌ای و سه نقطه‌ای، تمیزکننده‌های سیستم سوخت‌رسانی در سه مدل پلاس، معمولی و خودروهای هیبریدی، کاتالیزورشوی، شست‌وشودهنده‌های موتور و اسپری تمیزکننده دریچه گاز را به نمایش گذاشته است.

بنابراین گزارش، بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد از ۲۸ شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا ۳۱ شهریور نیز ادامه خواهد داشت. آرین پارس موتور در سالن فردوسی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

آرین موتور

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه