// کد مطلب: ۱۷۰۳۷۰

نمایشگاه خودرو مشهد | اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳ | اتواکسپو مشهد

گزارش تصویری از نمایشگاه خودرو مشهد

گزارش تصویری از نمایشگاه خودرو مشهد
لینک کوتاه کپی شد

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد با حضور پرتعداد تولیدکنندگان و واردکنندگان از چهارشنبه (۲۸ شهریور) و با معرفی و رونمایی محصولات جدید آغاز به‌کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ در حالی آغاز به‌کار کرد که ترکیب خودروهای تولید داخل و وارداتی برای بازدیدکنندگان جذابیت زیادی ایجاد کرده بود.

در این رویداد خودروهایی آرین پارس موتور، کرمان موتور، گروه بهمن، گروه خودروسازی سایپا، نامی خودرو پیشرو، گروه خودروسازی فردا، کوشا خودرو نگین، فنی مهندسی آذر یورد سال، راسا موتور خاورمیانه، مجتمع صنعتی پیلسان، آرام سیکلت ما دونفر، خودروسازان دیزلی آذربایجان، مهندسین رهپویان صنعت لیدوما (لیفتراک هانزا) میامی تجارت پیشتاز، سروش موتور مبنا و گروه صنعتی ایران روور محصولات خودرو را به عرضه دید عموم درآورده اند.

 

تویوتا کرولا هیبرید با سایپا معرفی شد

اتواکسپو مشهد 1403

دراین رویداد، سایپا، تویوتا کرولا هیبرید را رونمایی کرد و در کنار آن، محصولات جدیدی دیگر مانند اطلس پلاس، سهند سی ان جی، و چانگان برقی را به نمایش گذاشته است. پارس خودرو نیز سیلفی و رووی را با خود به مشهد آورده است. زامیاد هم در راستای تغییر رویکرد و توسعه سبد محصول مینی تراک واندر را رونمایی کرد.

 

آرین پارس موتور با لاماری کمپر و تست درایو هیبرید

اتواکسپو مشهد 1403

آرین پارس موتور هم با حضور در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳، لاماری ایما برقی، لاماری ایما هیبرید و نسخه فول‌آپشن لاماری ایما را به‌نمایش درآورده است. این شرکت علاوه بر فراهم کردن امکان تست درایو لاماری هیبرید، لاماری کمپر را هم به این رویداد آورده است. ضمن این‌که، این گروه، میتسوبیشی اوتلندر‌ ۵ و ۷ نفره به صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل و در تیپ‌های مختلف و آپشن‌های متفاوت، میتسوبیشی ASX و میتسوبیشی اکلیپس را هم به‌نمایش گذاشته است.

 

گروه بهمن با سبد کامل و کوراندو در نمایشگاه مشهد

اتواکسپو مشهد 1403

گروه بهمن با سبد کامل و کوراندو در نمایشگاه مشهد هم با سبد کامل از محصولات خود به اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳ آمده است. همچنین برای اولین بار خودروی وارداتی کره ای خود، کوراندو را نیز به معرض دید عموم گذاشته است. گروه بهمن در این رویداد علاوه بر محصولات بهمن دیزل، سیبا، اسنا و ایران دوچرخ RESPECT 2، فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم، XB1 و اینرودز، BYD ،HAVAL H6 ،KORANDO ،EQM5 و H5 را به نمایش گذاشته است.

 

نامی خودرو با محصولات متنوع نیسان در مشهد

اتواکسپو مشهد 1403

نامی خودرو نیز یکی دیگر از شرکت های حاضر در اتو اکسپو مشهد ۱۴۰۳ است که با محصولات متنوع نیسان به این رویداد آمده است. سیلفی و قشقایی از جمله خودروهایی هستند که این واردکننده با خود به بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد آورده است.

 

ایران روور و نمایش سوپرب، کاروک و سیلفی پلاس

اتواکسپو مشهد 1403

ایران روور هم به عنوان یکی از شرکت های واردکننده در این رویداد حضور پیدا کرده است. این شرکت در غرفه خود اشکودا سوپرب، اشکودا کاروک و نیسان سیلفی پلاس را به نمایش گذاشته است.

 

فردا موتورز با سبد محصولات MG و FMC

اتواکسپو مشهد 1403

فردا موتورز در این رویداد علاوه بر محصولات برند FMC مانند سوبا M4 بنزینی و هیبرید، FMC T5 ،FMC SX5 و FMC 511، جدیدترین محصولات وارداتی خود از برند MG را شامل ام جی GT، ام جی ۵، ام جی ۴EV، ام جی ۸ و سایبراستار GT به معرض دید عموم گذاشته است.

 

کوشا خودرو رونمایی از اسپورتیج

اتواکسپو مشهد 1403

کوشا خودرو به عنوان یکی دیگر از شرکت های واردکننده حاضر در این رویداد علاوه بر به‌نمایش درآوردن خودروهایی مانند k5 و سلتوس جدیدترین محصول خود اسپورتیج را هم در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ رونمایی کرد.

 

کرمان موتور با کی ام سی SR5 و کی ام سی CR6

اتواکسپو مشهد 1403

آبی پوشان کرمانی نیز در این رویداد با دست پر حاضر شده اند. کی ام سی T8، کی ام سی T9، کی ام سی  X5، کی ام سی  A5، کی ام سی  eagel و bacx3 از جمله محصولاتی هستند که کرمان موتور با خود به نمایشگاه مشهد آورده است. ضمن این‌که، کی ام سی SR5 و کی ام سی CR6 برای اولین بار در این رویداد به معرض دید عموم درآمده اند.

 

راسا موتور خاورمیانه و نمایش سوزوکی و جی ای سی

اتواکسپو مشهد 1403

راسا موتور خاورمیانه یکی دیگر از شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد است که با دست پر و با محصولات سوزوکی و جی ای سی پا به این رویداد گذاشته است. امکان بازدید سوزوکی بالنو، سوزوکی جیمنی پنج در، سوزوکی جیمنی سه در، سوزوکی فرانکس، سوزوکی گرند ویتارا، جی ای سی GS3 امزوم، جی ای سی امکو و جی ای سی امپو را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

 

آذریورد سال با هوندا در مشهد

اتواکسپو مشهد 1403

آذر یوردسال از دیگر شرکت های واردکننده حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ به شمار می آید که با محصولات هوندای ژاپن از جمله هوندا City، هوندا Civic، هوندا ZRV و هوندا CRV را به معرض دید عموم درآورده است.

 

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه