// کد مطلب: ۱۷۰۴۳۶

اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳ | اتواکسپو مشهد | نمایشگاه خودرو مشهد

غرفه کاملا ژاپنی نامی خودرو در اتو اکسپو مشهد ۱۴۰۳

غرفه کاملا ژاپنی نامی خودرو در اتو اکسپو مشهد 1403
لینک کوتاه کپی شد

شرکت نامی خودرو پیشرو در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳، محصولات متنوعی از دو برند ژاپنی تویوتا و نیسان را به نمایش درآورد.

به گزارش طلانیوز: نمایشگاه خودرو مشهد یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای خودرویی کشور است که هر ساله در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر با حضور حداکثری خودروسازان و واردکننده ها برگزار می شود. ۲۴ امین اتو اکسپو شهر مشهد در سال ۱۴۰۳، ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب برگزار خواهد شد. به این ترتیب امروز آخرین مهلت بازدید علاقه مندان به جدیدترین خودروهای وارداتی از این رویداد پربار است.

شرکت نامی خودرو پیشرو با توجه به اهمیت بالا ۲۴مین نمایشگاه خودرو مشهد و حضور پرقدرت دیگر واردکنندگان، تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند همه محصولات وارداتی خود از دو برند جذاب ژاپنی یعنی تویوتا و نیسان را آماده حضور و رونمایی در این رویداد مهم کند.

به دنبال این قضیه و تلاش های صورت گرفته، این شرکت وارد کننده موفق شد تا ۵ خودرو از نیسان و ۳ خودرو از تویوتا را در غرفه خود برای عموم مردم به نمایش بگذارد تا بازدیدکنندگان بتوانند آن ها را از نزدیک ملاقات کنند و بیشتر با ویژگی های خودروهای وارداتی نامی خودرو آشنا شوند.

از دیگر نکات مهم مربوط به محصولات نامی خودرو باید به نوع قوای محرکه آن ها اشاره کرد زیرا از هر دو برند نیسان و تویوتا، سه مدل مختلف از پیشرانه های تمام برقی، بنزینی و هیبریدی در نمایشگاه حضور داشتند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که شرکت نامی خودرو پیشرو قصد دارد تا علاوه بر عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه عادی، فروش در دو سامانه جانبازان و تمام برقی ها را نیز به صورت جدی پیگیر شود.

 

نامی خودرو با چه خودروهایی به نمایشگاه مشهد ۱۴۰۳ آمد؟

نامی خودرو

نیسان سیلفی مکس ادیشن، قشقایی، کیکس، پتفایندر، نیسان آریا، تویوتا BZ4X، کرولا کراس و راو۴ دو دیفرانسیل، خودروهایی از دو کمپانی مطرح خودروساز ژاپنی یعنی تویوتا و نیسان بودند که شاهد حضور آن ها در غرفه نامی خودرو بودیم.

از میان لیست بالا، راو۴ دو دیفرانسیل با پیشرانه تنفس طبیعی و نیسان پت فایندر برای سامانه جانبازان در نظر گرفته شده اند. عرضه نیسان سیلفی مکس ادیشن (فول آپشن)، کیکس، قشقایی و کرولا کراس نیز در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عادی صورت می گیرد و از طرفی دیگر BZ4X و نیسان آریا نیز به واسطه موتور الکتریکی شان در سامانه تمام برقی ها به فروش خواهند رسید.

 

نیسان پت فایندر

نامی خودرو

نیسان پتفایندر (Pathfinder) قوی ترین، جذاب ترین و باکیفیت ترین خودروی وارداتی شرکت نامی خودرو برای سامانه جانبازان است که البته این شرکت قصد دارد تا نسخه تولید شده آن در چین با طراحی ظاهری به روزتر را در بازار ایران عرضه کند.

برای نسخه وارداتی این کراس اوور جذاب از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ استفاده شده که قادر است ۲۴۸ اسب بخار توان و ۳۷۶ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو تحویل دهد. البته مدیر بخش انتخاب محصول نامی خودرو بیان کرده که علاوه بر نسخه تک دیفرانسیل (FWD)، تیپ دو دیفرانسیل (۴WD) پت فایندر نیز در سامانه جانبازان عرضه خواهد شد.

 

تویوتا راو۴ دو دیفرانسیل

نامی خودرو

RAV4 دو دیفرانسیل نیز دیگر وارداتی این شرکت برای سامانه جانبازان است که از پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT نسل سوم بهره می برد. این موتور می توان ۱۷۰ اسب بخار توان و حدود ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور را به هر چهار چرخ خودرو تحویل دهد. به طور کلی این نسخه در مقایسه با تیپ های هیبرید راو۴، هم امکانات کمتری دارد و هم قدرت پایین تر، اما می تواند گزینه بی دردسری برای خریدار باشد.

 

نیسان آریا

نامی خودرو

آریا را می توان اولین خودرو تمام برقی برند نیسان در بازار ایران دانست که برای طراحی آن از الگوی جدید این شرکت ژاپنی استفاده شده است. موتور تمام برقی این کراس اوور می توان ۲۴۲ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را برای حرکت چرخ های جلو فراهم کند. ظرفیت باتری نیسان آریا نیز ۹۰ کیلو وات ساعت است که حدود ۶۲۰ کیلومتر پیمایش با یک بار شارژ را برای خودرو به ارمغان می آورد.

 

تویوتا BZ4X

نامی خودرو

BZ4X، وارداتی تمام برقی نامی خودرو، روز گذشته (۳۰ شهریور) برای رسانه ها و مردم عادی رونمایی شد تا در آینده ای نزدیک شاهد فروش آن در سامانه یکپارچه خودروهای تمام برقی وارداتی باشیم. نسخه تک موتوره BZ4X حدود ۲۰۵ اسب بخار توان و ۲۶۶ نیوتن متر گشتاور در اختیار دارد تا به کمک ظرفیت باتری ۶۶ کیلو وات ساعتی خود بتواند بیش از ۶۰۰ کیلومتر پیمایش را فراهم کند.

 

تویوتا کرولا کراس

نامی خودرو

کرولا کراس هیبرید مجهز به یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی است. پیشرانه بنزینی این خودرو قادر است حداکثر توان ۱۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۸ نیوتن متر را تولید کند. موتور برقی کرولا کراس نیز ۱۱۳ اسب بخار و ۲۰۶ نیوتن متر گشتاور را برای خودرو فراهم می کند. در مجموع این دو موتور می توانند ۱۹۶ اسب بخار توان را به گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبریدی با فناوری بازیابی انرژی تحویل دهند.

این کراس اوور هیبرید با قیمت نهایی ۲،۳۴۵،۰۰۰،۰۰ تومان (با احتساب هزینه های جانبی) به دست مشتریان خواهد رسید. این خودرو وارداتی در رده قیمتی خودروهایی مانند هوندا وزل، جتا VS5, هیوندای کونا، نیسان سیلفی و هیوندای توسان قرار می‌گیرد.

 

نیسان سیلفی مکس ادیشن

نامی خودرو

نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو، فول آپشن ترین نسخه این سدان است و به همین دلیل با استقبال خوبی از طرف بازار و متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه رو به رو شده است.

سیلفی وارداتی نامی خودرو از نوع هیبریدی است که از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی استفاده می کند. این مجموعه می تواند ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. در واقع، پیشرانه بنزینی این خودرو فقط نقش ژنراتور دارد و چرخ های جلوی خودرو را تغذیه نمی کند. به این ترتیب می توان گفت نوع سیستم هیبریدی سیلفی از نوع سری است و موتور بنزینی فقط شارژر باتری ها محسوب می شود.

 

نیسان قشقایی

نامی خودرو

نیسان قشقایی وارداتی به بازار ایران از گونه ۲ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۳۹ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ و بیشینه گشتاور ۱۸۴ نیوتن متر در دور موتور ۴۴۰۰ به همراه گیربکس اتومات CVT خواهد بود. این کراس اوور با گیربکس سی وی تی و مشخصات ذکرشده، طی زمان حدود ۱۱ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست می یابد.

 

نیسان کیکس

نامی خودرو

کیکس وارداتی قرار است با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران عرضه شود که این موتور قادر است ۱۲۱ اسب بخار توان و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT نسل سوم (Xtronic) با ۶ دنده مصنوعی به چرخ های جلو تحویل دهد.

کیکس وارداتی در مقایسه با قشقایی از امکانات و آپشن های بیشتری برخوردار است، به بیانی دیگر کیکس فول تر از قشقایی وارد می شود. از مهم ترین آپشن های نیسان کیکس می توان به فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، HAC، کروز کنترل، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، ۶ کیسه هوا، رادار هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، سیستم ترمز کمکی (BA)، صندلی ایزوفیکس، تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی با ۴ بلندگو، مولتی مدیا ۸ اینچی، استارت دکمه ای، سنسور دنده عقب، سانروف و دی لایت اشاره کرد.

 

گالری تصاویر غرفه نامی خودرو در نمایشگاه مشهد ۱۴۰۳

نامی خودرو

نامی خودرو

نامی خودرو

نامی خودرونامی خودرو

نامی خودرو

نامی خودرو

نامی خودرو

نامی خودرو

نامی خودرو

نامی خودرو

نامی خودرو

نامی خودرو

 

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه