// کد مطلب: ۱۷۱۲۴۸

قیمت خودرو | افزایش قیمت خودرو | بهمن موتور

زمزمه افزایش قیمت محصولات بهمن موتور + جدول

زمزمه افزایش قیمت محصولات بهمن موتور + جدول
لینک کوتاه کپی شد

بالا رفتن هزینه های تولید و تأثیر مستقیم بر بهای تمام شده، زمزمه افزایش قیمت محصولات بهمن موتور در بازار را پررنگ تر از همیشه کرده است. براساس شنیده ها، پیش‌فروش محصولات این خودروساز با قیمت های جدید همراه می شود.

به گزارش طلانیوز: طی ماه های اخیر، عوامل مختلف از جمله نرخ ارز، تورم تولید، تعرفه واردت قطعات منفصله و استانداردهای جدید سوختی و هزینه دستمزد، باعث افزایش قیمت تمام شده محصولات تولید داخل شده است. در این مدت، یعنی از ابتدای سال جاری تا امروز برخی خودروسازان تولیدات خود را با قیمت های جدید عرضه کرده اند.

در این میان، برخی تولیدکنندگان در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، خودروهای خود را با همان قیمت ها قدیمی عرضه کرده اند، اما گویا دیگر امکان ادامه این وضعیت وجود ندارد. به همین علت، پیش فروش های آنان با قیمت های جدید همراه خواهد شد.

محصولات بهمن موتور نیز مشمول قیمت های جدید شده است و طرح فروش این خودروساز از این به بعد با افزایش قیمت همراه می شود. براساس شنیده ها قیمت محصولات بهمن موتور به شرح جدول زیر تغییر خواهد کرد. قیمت هایی که در این جدول درج می شود، نرخ کارخانه است و هزینه های مربوط به شماره گذاری، مالیات ارزش افزوده، عوارض، بیمه و بر قیمت پایه افزوده خواهد شد.

 

قیمت جدید محصولات بهمن موتور- قیمت ها

قیمت خودرو

لبته بهمن موتور هنوز به صورت رسمی این قیمت ها را تأیید و اعلام نکرده است، اما به گفته یک منبع آگاه، محصولات این خودروساز قطعاً با افزایش قیمت همراه و در پیش فروش آتی این شرکت حتماً لحاظ خواهد شد. ضمن این‌که براساس شنیده ها، دیگنیتی پرستیژ با توجه به حجم موتور و افزایش تعرفه واردات قطعات منفصله دیگر برای تولید توجیه اقتصادی ندارد و به احتمال زیاد از سبد تولید بهمن موتور خارج می شود.

 

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه