// کد مطلب: ۱۷۱۳۱۶

شرایط فروش | شرایط فروش لاماری

فروش فوق العاده لاماری ایما با شرایط ویژه

فروش فوق العاده لاماری ایما با شرایط ویژه
لینک کوتاه کپی شد

شرایط فروش لاماری ایما با قیمت قطعی ویژه هشتمین مرحله فراخوان متقاضیان نوبت دوم ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام شد.

به گزارش طلانیوز: به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند ؛ پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید. بدین منظور از متقاضیان دعوت به عمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و در قالب فروش فوق العاده با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از   ساعت ۱۰  صبح  روز  دو شنبه  مورخ  ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ لغایت  پایان  روز  یک شنبه مورخ  ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه  به آدرس  اینترنتی به نشانیhttp://sales.lamari.ir  اقدام نمایند.

شرایط فروش لاماری ایما

شرایط فروش لاماری ایما

 

مشخصات فنی لاماری ایما

شرایط فروش لاماری ایما

 

امکانات لاماری ایما :

در لاماری ایما امکانات قابل قبولی دیده می شود. این کراس اوور چینی و مونتاژی در تیپ پایه به استارت دکمه ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو و… مجهز است.

نمایندگی مجاز ۲۱۰۳ تلاش خودرو یکی از معتبرترین هاست که قادر است هم به صورت حضوری و هم به صورت کاملاً غیرحضوری صفر تا صد فرآیند تکمیل ثبت نام شما را انجام می دهد. متقاضیان خرید لاماری از تمام نقاط ایران می توانند بدون دغدغه نسبت به ثبت نام از این نمایندگی به صورت غیرحضوری اقدام کنند، زیرا تلاش خودرو از مرحله اول ثبت نام تا زمان تحویل خودرو در کنار مشتریان عزیزش خواهد بود. به این ترتیب در موعد مقرر، این نمایندگی، خودروی شما را در هر نقطه از ایران که باشید به شما تحویل می دهد و ساکنان تهران نیز می توانند لاماری خود را درب منزلشان تحویل بگیرند.

نمایندگی مجاز ۲۱۰۳ تلاش خودرو علاوه بر تحویل خودروی شما در هر نقطه از ایران، یک سال بیمه بدنه رایگان را نیز به شما مشتریان هدیه می دهد.

توجه داشته باشید که نمایندگی ۲۱۰۳ تلاش خودرو به صورت کاملاً اختصاصی خدمات پس از فروش لاماری ایما را انجام می دهد. از این رو کادری خبره در زمینه سرویس و تعمیر لاماری در نمایندگی حاضرند تا خدمات مربوط به خودروی شما را به بهترین نحو انجام دهند.

متقاضیان خرید لاماری ایما می توانند با شماره های زیر جهت تکمیل وجه از طریق نمایندگی ۲۱۰۳ تلاش خودرو، تماس حاصل فرمایند و یا به وب سایت تلاش خودرو ایرانیان به آدرس مراجعه کنند.

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه