// کد مطلب: ۱۷۱۵۰۸

قیمت خودرو | قیمت خودرو ام جی | قیمت خودرو وارداتی

قیمت نهایی ام جی ۵ و GT مشخص شد ؛ وارداتی های زیر ۲ میلیارد

قیمت نهایی ام جی 5 و GT مشخص شد ؛ وارداتی های زیر 2 میلیارد
لینک کوتاه کپی شد

شرکت فردا موتورز قیمت نهایی ام جی ۵ و GT، دو محصول وارداتی خود را زیر ۲ میلیارد تومان تعیین کرد.

به گزارش طلانیوز: شرکت فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ برای اولین بار از دو محصول جدید وارداتی خود از برند ام جی رونمایی کرد و مدتی بعد نیز عرضه آن ها در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی صورت گرفت.

به دنبال این قضیه هم اکنون پس از فرا رسیدن زمان واریز وجه نهایی و تحویل خودرو، سازمان حمایت قیمت نهایی MG 5 و GT را اعلام کرد. نکته مهم قیمت گذاری این دو سدان وارداتی نیز مربوط به بهای اعلامی آن هاست زیرا جزو معدود وارداتی هایی قرار می گیرند که علاوه بر باکیفیت بودن، به نسبت ارزان نیز هستند.

 

قیمت نهایی ام جی ۵ و GT

شرکت فردا موتورز برای ام جی ۵ قیمت ۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و برای MG GT نیز قیمت ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان را برای فروش در نظر گرفته است.

ام جی

در نتیجه این قیمت گذاری می توان گفت که برای ام جی GT به عنوان یک سدان اسپرت قیمت به نسبت مناسبی در نظر گرفته شده و به همین دلیل می تواند گزینه جذابی

 

مشخصات فنی MG GT

فردا موتور

MG GT با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ، قدرت ۱۷۳ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند.

سافتی در حدود ۴۳۵ کیلومتر است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این خودرو هم ۷.۷ ثانیه اعلام شده است.

 

مشخصات فنی MG 5

ام جی

برای این خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده شده است که می تواند ۱۱۸ اسب بخار توان و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو تحویل دهد. به طور کلی خروجی موتور ام جی ۵ آن چنان زیاد نیست و شتاب گیری عجیب و غریبی را نیز برایش فراهم نمی کند.

 

قیمت نهایی ام جی ۵ و GT چقدر تعیین شد؟

شرکت فردا موتورز برای MG 5 قیمت ۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و برای ام جی GT نیز قیمت ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان را برای فروش در نظر گرفته است.

 

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه