// کد مطلب: ۱۶۲۱۱۹

رپرتاژ اگهی /

معرفی بهترین سایت خرید و فروش آنلاین طلای آب شده

معرفی بهترین سایت خرید و فروش آنلاین طلای آب شده
لینک کوتاه کپی شد

قطعا شما هم با توجه به شرایط اقتصادی و نوسان‌های مالی که شاهد آن هستید به این فکر افتاده‌اید که چگونه می‌توان بدون پرداخت مالیات، ارزش اموال را حفظ کرد؟ خرید طلای آب شده پاسخ این سوال است. زیرا سرمایه‌گذاری در این بازار بسیار رایج بوده و برای حفظ ارزش پول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دقت داشته باشید که با درنظرگرفتن نیازهای جامعه امروزی، خرید و فروش طلا، هم به‌صورت سنتی فراهم شده و هم به‌کمک شیوه‌های آنلاین امکان‌پذیر است. پس سوال اینجاست که تا چه اندازه می‌توان به بسترهای دیجیتالی برای این نوع سرمایه‌گذاری اعتماد کرد؟ روش‌های آنلاین چه مزایایی نسبت به سنتی دارند؟

برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید تا به‌صورت کامل در مورد مزیت‌های سرمایه‌گذاری به شیوه خرید و فروش طلای آب شده با شما صحبت کنیم. همچنین به بررسی برتری‌های استفاده از سایت‌های آنلاین نسبت به راه‌حل‌های حضوری بپردازیم.

طلای آب شده چیست و چرا خرید آن برای سرمایه‌گذاری توصیه می‌شود؟

طلای بدون اجرت یا آب شده، به نمونه متریال‌های ارزشمندی می‌گویند که تفاوت زیادی با طلاهای زینتی دارند. به سخن دیگر، تصور کنید که یک گردنبند طلا، بعد از گذشت سال‌ها دمده شود یا شکل ظاهری و قفل آن آسیب ببیند.

در چنین شرایطی، گردنبند مذکور به کارگاه‌های طلا فرستاده می‌شود و بعد از آب‌شدن، به حالتی قابل استفاده برای سرمایه‌گذاری و تولید مجدد طلای تزیینی در می‌آید. بزرگ‌ترین مزیت این نوع طلا، این است که اجرت و مالیات از خریدار دریافت نمی‌کند و همین امر سبب شده که خرید آن‌ها، به یک تجارت امن تبدیل شود.

آیا طلای آب شده، همان طلای دست دوم است؟

در بحث خرید طلای آب شده، امکان ندارد که صحبت از طلای دست دوم به میان نیاید. به همین دلیل باید این نکته را در نظر داشته باشید که تفاوت‌های زیادی میان این 2 طلا وجود دارد.

به‌طوری که اگر خرید طلای دست دوم را به‌عنوان یک روش سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید، قطعا مجبور هستید تا 7درصد سود طلافروش را به او پرداخت کنید.

این در حالی است که با خرید طلاهای آب شده، علاوه‌بر عدم پرداخت مالیات و اجرت، فرصتی برای پرداخت‌نکردن 7درصد سود طلافروش هم به‌دست‌تان خواهد آمد.

برای سرمایه‌گذاری، طلای آب شده بهتر است یا سکه؟

سکه بهار آزادی یک قطعه طلای ارزشمند است که ورزن 8.133گرم دارد. عیار این قطعه 900 است و طبق آخرین گزارش روز، قیمت آن معادل 267,150,000 است.

دقت کنید که در بحث مقایسه سرمایه گذاری در طلا با سکه، اگر طلای خام استفاده شده در سکه 6,020,000 باشد، حباب آن نیز محاسبه می‌شود و سرمایه‌گذار را با ضرر روبه‌رو خواهد کرد.

این در حالی است که با خرید طلای آب شده، چنین ریسکی شامل حال سرمایه‌گذار نمی‌شود. همچنین فرد می‌تواند با خرید ذره‌ذره این نوع طلاها، مطابق با نرخ روز، طلای خود را با سکه معاوضه کند.

آیا می‌توان طلای آب شده را در هر مقداری خریداری کرد؟

حداقل میزان خریدی که برای طلای آب شده در نظر گرفته‌اند، معادل 30گرم است و بعید به‌نظر می‌رسد که امکان خرید طلای کمتر از این وزن، توسط طلافروشی‌ها فراهم شده باشد. البته ذکر این نکته لازم است که برخی پلتفرم‌های آنلاین، بستری را فراهم کرده‌اند که بتوانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، قادر به خرید و فروش طلای آب شده، در هر مقداری که می‌خواهید باشید.

هنگام خرید طلای آب شده، به این نکات توجه کنید!

77

خرید طلا به‌صورت آب شده، مشابه هر کالای دیگری، نیاز به رعایت یک‌سری نکات دارد. بنابراین با فرض اینکه تصمیم به سرمایه‌گذاری از طریق طلای آب شده گرفته‌اید، در ادامه چند نکته را در قالب یک لیست برای شما منتشر کرده‌ایم:

  • هنگام خرید طلا به‌صورت آب شده، انگ آن را مورد بررسی قرار دهید. انگ یک شماره است که توسط آزمایشگاه عیارسنجی روی قطعه طلا حک می‌شود.
  • قبل از سرمایه‌گذاری، حتما در مورد فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، تحقیق کنید.
  • در صورت داشتن پول نقد، در اسرع وقت و قبل از خرج‌شدن آن، برای سرمایه‌گذاری از طریق خرید و فروش طلای آب شده اقدام کنید.

روش‌های خرید و فروش طلاهای آب شده

درصورتی‌که قصد خرید طلای آب شده دارید، باید بگوییم که امکان خرید و فروش این عنصر ارزشمند، هم به‌صورت حضوری و هم از طریق روش‌های آنلاین در اختیار شما قرار گرفته است. اما هر یک از این شیوه‌ها، دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند که در ادامه به معرفی و بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

برای خرید طلاهای آب شده، به‌سراغ طلافروشی‌ها نروید!

اولین راهکاری که برای خرید طلای بدون اجرت و آب‌شده پیش روی همه افراد قرار دارد، مراجعه به طلافروشی‌ها است. اما این شیوه معایب زیادی دارد که چند نمونه از آن‌ها را در ادامه لیست کرده‌ایم:

  • مراجعه حضوری وقت‌گیر است.
  • اعتمادکردن به طلافروشی و پیداکردن یک مرجع قابل اعتماد آسان نیست.
  • خریدوفروش از طریق طلافروشی، 7درصد کارمزد دارد.
  • تضمین امنیت قطعه طلا در روش‌های حضوری سخت است.
  • در خرید حضوری، امکان استفاده از نوسان‌های قیمت بازار وجود ندارد.

آیا امکان خرید و فروش طلای آب شده آنلاین ممکن است؟

یکی دیگر از راه‌های خرید طلای آب شده، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین و وب‌سایت‌های دیجیتالی است. اما این روش هم یک عیب بزرگ دارد که آن، عدم اعتماد به کسب‌وکارهای اینترنتی است. بااین‌حال به‌عنوان یک خبر خوب باید بگوییم که روش‌های مختلفی برای سنجش اعتبار یک وب‌سایت در دسترس است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

چگونه می‌توان به خرید و فروش طلای آب شده آنلاین اعتماد کرد؟

روش‌های زیادی برای بررسی اعتبار یک کسب‌وکار اینترنتی، جهت خرید طلای آب شده آنلاین وجود دارد که شامل دریافت مدرک از سوی سازمان‌های دولتی می‌شود. این مدارک عبارت‌اند از:

  • نماد اعتماد الکترونیکی: وجود این نماد در فوتر هر سایت نشان از اعتبار فروشگاه و امنیت مبادلات می‌دهد. اینماد یک مدرک دولتی است که تا وقتی مدارک مدیر سایت ثبت نشود و مراحل قانونی صورت نگیرد، به هیچ‌کس تعلق نخواهد گرفت.
  • نشان ملی ثبت: نشان ملی موجب افزایش امنیت مضاعف در هر وب‌سایت می‌شود. به سخن دیگر، نشان ملی یک مجوز قانونی است که شرایط ثبت شکایت از وب‌سایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی: حضور در اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی باعث می‌شود که اگر یک وب‌سایت امکان خرید طلای آب شده را فراهم کرده باشد، بتواند از تسهیلات بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی بهره‌مند شود. در واقع، وجود این مدرک، موجب افزایش اعتبار یک بیزینس در بستر دیجیتال خواهد شد.

معرفی سایت رسمی خرید و فروش طلای آب شده

88

اگر با توجه به توضیحات مذکور، تصمیم به خرید طلا به‌صورت آب شده گرفته‌اید، باید بگوییم که گلدیکا

(https://goldika.ir) اینجاست تا امکان خرید و فروش طلای آب شده را در بهترین شکل ممکن در اختیار شما بگذارد.

این برند معتبر دارای 3 مجوز نماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت و اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی است و به‌دلیل امکاناتی که در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد، به بستری امن برای خرید و فروش طلای آب شده تبدیل شده است.

باید اضافه کنیم که گلدیکا، امکان خرید طلای آب شده را با استفاده از انگ فراهم کرده و تاکنون موفق به پذیرش توسط یک واحد فناور در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف شده است.

جمع‌بندی

با توجه به شرایط اقتصادی و نوسان‌هایی که در بازار شاهد آن هستید، احتمالا تاکنون به فکر سرمایه‌گذاری پول‌های نقد خود افتاده‌اید. به همین دلیل، توصیه ما این است که برای خرید طلای آب شده از طریق برند گلدیکا اقدام کنید. این مجموعه علاوه‌بر داشتن 3 مجوز معتبر و رسمی دنیای مجازی، طلای آب شده را با شماره‌ای که توسط آزمایشگاه عیارسنجی حک شده، به فروش می‌رساند و بهترین فرصت را برای حفظ ارزش پول، در اختیار تمام اقشار جامعه قرار داده است.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه