// کد مطلب: ۱۶۳۸۹۵

رپرتاژ اگهی /

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا
لینک کوتاه کپی شد

کانادا با اقتصاد پر رونق، جامعه چندفرهنگی و فرصت‌های گسترده، چراغ راه افرادی است که به دنبال ایجاد یک زندگی جدید در خارج از کشور هستند. برای بسیاری، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری راهی قانع کننده برای اقامت و شهروندی است.

در این مقاله پیچیدگی‌های مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری کانادا را بررسی می‌کنیم، برنامه‌های مختلف ویزای سرمایه‌گذار، مزایای آن‌ها و مراحل ضروری برای مهاجران احتمالی را بررسی می‌کنیم.

 

آشنایی با مهاجرت از طریق سرمایه گذاری:

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری مستلزم استفاده از منابع مالی برای تضمین اقامت و به طور بالقوه شهروندی است. کانادا چندین برنامه ویزای سرمایه گذار را برای جذب افراد با سرمایه و تجربه کارآفرینی قابل توجه ارائه می دهد. این برنامه ها راه هایی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا به اقتصاد کانادا کمک کنند و در عین حال آرزوهای خود را برای ساختن آینده در این کشور محقق سازند.

 بررسی برنامه های ویزای سرمایه گذار کانادا:

 موقعیت منحصر به فرد شما، از جمله تجربه بیزینسی قبلی، منابع مالی و اهداف بلند مدت، برنامه ویزای سرمایه گذاری در کانادا را برای شما تعیین می کند. در زیر برخی از برنامه های اصلی ویزای سرمایه گذاری کانادا آمده است:

 

1-ویزای بیزینس ویزیتور کانادا

ویزای بیزینس کانادا برای افرادی طراحی شده است که می خواهند به دلایل تجاری به طور موقت به کانادا سفر کنند، مانند کشف فرصت هایی برای شروع یا گسترش تجارت خود در آنجا، سرمایه گذاری در یک بیزینس کانادایی، تقویت روابط تجاری، ارائه یا دریافت آموزش یا شرکت در همایش های بین المللی. فعالیت بدون ورود مستقیم به بازار کار کانادا.

این افراد برای آمدن به کانادا نیازی به اخذ مجوز کار ندارند. بازدیدکنندگان تجاری باید ثابت کنند که منبع درآمد و محل کسب و کار اصلی آنها خارج از کانادا است. بیزینس ویزیتور و بازرگانان یکسان نیستند. تاجران برای انجام کار در کانادا و تحت یک قرارداد تجارت آزاد (برنامه آی ام پی) به این کشور می آیند.

2- ویزای C11 کانادا (ویزای کارآفرینی)

ویزای C11 کانادا برای کارآفرینان خارجی که می‌خواهند در یک کسب‌وکار فعلی کانادایی سرمایه‌گذاری کنند یا کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی کنند، عالی است. ابتدا، کارآفرین مجوز کار موقت برای فعالیت کسب و کار خود در کانادا دریافت می کند. سپس، پس از یک سال فعالیت بیزینسی در کانادا، واجد شرایط اقامت دایم کانادا  خواهید بود.

36

3- انتقال درون شرکتی کانادا (ویزای ICT کانادا ویزای C12)

ویزای ICT کانادا برای شرکت های خارجی با دفتر یا شرکت تابعه در کانادا یا به دنبال گسترش فعالیت های اقتصادی خود در کانادا هستند ایده آل است. این برنامه مهاجرت کاری به شما این امکان را می دهد که کارمندان خود را از دفتر خارجی خود به دفتر کانادا منتقل کنید. برای این کارمندان مجوز کار یکساله یا دوساله صادر می شود. بسته به پست سارمانی آنها، اتباع خارجی ممکن است واجد شرایط دریافت 50 یا 200 امتیاز اضافی برای استخدام (جاب آفر شغلی) از کسب و کار خود در کانادا باشد. پس از یک سال کار تمام وقت برای شرکت کانادایی، تبعه خارجی ممکن است واجد شرایط درخواست اقامت دایم از طریق برنامه اکسپرس اینتری شود.

4- ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا در برنامه استارت آپ ویزای  کانادا، حداکثر 5 موسس و شریک (حداقل 10 درصد مالکیت برای هر موسس مورد نیاز است) می توانند یک شرکت خارجی نوآورانه ایجاد کنند و نیز می توانند مجوز کار آزاد 3 ساله دریافت کنند. علاوه بر این، متقاضیان می توانند واجد شرایط اقامت دائم در کانادا شوند. برنامه ویزای استارتاپ SUV نیاز به اخذ نامه حمایتی یا پشتیبانی یا تعهد سرمایه گذاری از یکی از سازمان های تعیین شده در کانادا دارد.

5-ویزای کارآفرینی کانادا

بسیاری از استان های کانادا دارای برنامه های مهاجرت ویزای کارآفرینی هستند که ممکن است به مبالغ سرمایه گذاری متفاوتی نیاز داشته باشد. این برنامه ها اغلب برای جذب کارآفرینان و سرمایه گذاران در مناطق خاص طراحی شده اند تا اقتصاد آن استان را تقویت کنند.

دولت کانادا هر سال تعداد معینی از دعوت نامه های انتخاب شده از بین متقاضیان PNP را ارسال می کند. متقاضیان موفق ممکن است در نهایت پس از دریافت اقامت دائم خود واجد شرایط شهروندی کانادا شوند.

 

مزایای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا:

اقامت و شهروندی: متقاضیان موفق و خانواده‌هایشان اقامت دائم کانادا را به دست می‌آورند و این فرصت را دارند که پس از احراز شرایط اقامت، تابعیت کانادا را دنبال کنند.

 دسترسی به خدمات: اقامت در کانادا به سرمایه گذاران و خانواده هایشان دسترسی به مراقبت های بهداشتی، آموزشی و اجتماعی در سطح جهانی را اعطا می کند.

 فرصت های تجاری: اقتصاد قوی و اکوسیستم کارآفرینی کانادا فرصت های زیادی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا کسب و کار خود را ایجاد یا گسترش دهند و به رشد اقتصادی و ایجاد شغل کمک کنند.

  کیفیت زندگی: کانادا به دلیل کیفیت بالای زندگی، ایمنی، و چشم انداز فرهنگی متنوع شهرت دارد و محیطی دلپذیر برای شکوفایی و شکوفایی برای مهاجران فراهم می کند.

  

مراحل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا:

 

تحقیق و برنامه ریزی: تحقیقات کاملی در مورد برنامه های ویزای سرمایه گذار کانادا با در نظر گرفتن عواملی مانند الزامات سرمایه گذاری، معیارهای واجد شرایط بودن و ویژگی های برنامه انجام دهید.

 

مشاوره و ارزیابی: از مشاوران مهاجرت یا کارشناسان حقوقی متخصص در مهاجرت سرمایه گذاران برای ارزیابی واجد شرایط بودن، بررسی گزینه های برنامه و توسعه یک استراتژی مهاجرتی مناسب راهنمایی بخواهید.

 

 آماده سازی درخواست: یک بسته درخواست جامع شامل اثبات وجوه سرمایه گذاری، تجربه تجاری و سایر مدارک مورد نیاز را تهیه و ارسال کنید.

 

 فرآیند مهاجرت: در فرآیند مهاجرت، از جمله پردازش درخواست، ارزیابی، و مصاحبه‌ها یا ارزیابی‌های احتمالی توسط مقامات مهاجرتی کانادا پیمایش کنید.

 

 اسکان و ادغام: پس از دریافت تاییدیه، برای نقل مکان به کانادا، اقامت در جامعه جدید خود و ادغام در جامعه کانادا برنامه ریزی کنید.

 37

 کلام آخر:

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا راهی برای شروعی جدید برای سرمایه گذارانی است که به دنبال جاه طلبی های خود در یک کشور پویا و پذیرا هستند. با درک برنامه‌های مختلف ویزای سرمایه‌گذار، بهره‌گیری از راهنمایی‌های حرفه‌ای، و شروع فرآیند مهاجرت با جدیت و اراده، سرمایه‌گذاران می‌توانند افق‌های جدیدی را باز کنند و آینده‌ای مرفه برای خود و خانواده‌هایشان در کانادا بسازند.

تیم حرفه ای شرکت حقوقی مهاجرتی آرنیکا ویزا می تواند در مسیر مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا به شما کمک می کند تا مطمین ترین راه دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا را طی نمایید. آرنیکا ویزا با کمک تیم حرفه ای مهاجرتی و بیزینسی کانادایی، به شما در تهیه و ارسال پرونده قوی مهاجرتی کمک و نهایتا از طرف شما به عنوان وکیل قانونی مهاجرت کانادا به اداره مهاجرت ارسال می کنند.

 

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه