// کد مطلب: ۱۶۵۲۰۸

رپرتاژ اگهی /

روش های خانگی جوانسازی پوست دست

روش های خانگی جوانسازی پوست دست
لینک کوتاه کپی شد

اغلب گفته می شود که دست ها و موهای ما نمایانگر ما هستند زیرا می توانند در نگاه اول تاثیر زیادی را در مخاطب داشته باشند. ظاهر زیبای پوست همراه با ناخن های مرتب و بدون هیچ کوتیکول اضافی چیزی است که توجه زیادی را به خود جلب می کند. راه های موثر بسیاری برای جوانسازی پوست دست وجود دارد، در این مقاله قصد داریم با استفاده از روش های خانگی اثبات شده و روش های ساده، بدون صرف هزینه برای درمان های غیر ضروری در سالن زیبایی به پوست دستی جوان و زیبا برسید.

پرکاربردترین روش های خانگی جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست دست از طریق ماساژ

هیچ چیز به اندازه یک ماساژ درست و اصولی، تأثیر خوب و تسکین دهنده ای روی عضلات منقبض و افتادگی پوست ندارد. انواع مختلف ماساژ بر روی شکم، دست ها یا سر اعمال می شود که معمولاً برای کاهش تنش و درد انجام می شود. علاوه بر این، برای بهبود گردش خون در یک مکان خاص نیز می توانید از  ماساژ استفاده کنید.

جوانسازی پوست دست با هیالورونیک اسید

درست همانطور که صورت شما می تواند از اسید هیالورونیک - ماده ای که تا 1000 برابر وزن خود را در آب نگه می دارد - سود ببرد. دستان شما نیز می توانند از آن بهره مند شوند. اسید هیالورونیک یک مرطوب کننده قوی است که مانند یک اسفنج برای جذب آب عمل می کند. در نتیجه، فقط چند قطره می تواند دنیای شگفت انگیزی را روی دستان شما ایجاد کند.

می توانید از سرم های حاوی هیالورونیک اسید برای جوانسازی استفاده کنید. سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین یکی از این سرم های مقوی است. از مزایای هیالورونیک اسید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-افزایش خاصیت کشسانی و الاستیه پوست

2-افزایش صافی و انعطاف پوستی

3-ضد پیری

4-مرطوب کننده

5-التیام دهنده زخم

6-درمان اگزما

7-ضدچروک پوستی

8-تسکین قرمزی پوست

برای خرید سرم حاوی هیالرونیک اسید لاکچری کوین از فروشگاه حیلامات اینجا کلیک کنید.

79

تاثیر ماسک و لایه برداری در جوانسازی پوست دست

روش آسان برای جوانسازی دست استفاده از اسکراب و لایه بردار است. اسکراب هایی که دارای ذرات لایه بردار هستند در اینجا بیشتر توصیه می شود زیرا به حذف سریع اپیدرم مرده کمک می کنند. این مورد باید ظاهر و وضعیت پوست را بهبود بخشد و لایه برداری منظم و طولانی مدت می تواند اثرات قابل توجهی داشته باشد.

در ضمن برای کوتیکول ها سرم توصیه می شود. شایان ذکر است که ظاهر کلی دستان شما می تواند تحت تأثیر کوچکترین جزئیات قرار گیرد!

با این حال، جوان‌سازی دست‌ها در لایه‌های عمیق‌تر پوست فرآیند بسیار طولانی‌تری است. در این مورد، باید صبور باشید و خود را برای یک روال منظم و روزانه آماده کنید. یکی از این ایده‌ها این است که روزانه از ماسک استفاده کنید و دستان خود را چندین بار در روز با یک کرم بازسازی‌کننده مرطوب کنید. در اینجا یک مخلوط ساده که بسیار موثر است و می توانید آن را  در خانه تهیه کنید را به شما معرفی می کنیم تا پوست دست خود را جوان و زیباتر کنید.

فقط کافیست چند ماده را با هم مخلوط کنید:

شکر، 2 قاشق غذاخوری

روغن نارگیل و

کمی آب لیمو ترش.

این مواد را به سادگی مخلوط کنید و آماده استفاده هستند!

روال زدن ماسک را با حرکات دایره ای و عمودی در جهات مختلف انجام دهید.

مرطوب کننده و تاثیرات آن در جوانسازی پوست دست

مرطوب‌کننده برای حفظ سلامت و ظاهر جوان دست‌های شما، به ویژه در ماه‌های سردتر که خشکی و ترک‌خوردگی بیشتری را شاهد هستیم، کاملاً حیاتی است. اگر به دنبال کرمی هستید که دارای ترکیبات مرطوب کننده و تسکین دهنده شدید باشد.ما کرم نرم کننده و مرطوب کننده ویتابلا را به شما پیشنهاد میدهیم، زیرا خشکی را تسکین می دهد و به طور مداوم دست ها را تا 48 ساعت آبرسانی می کند. نکته کلیدی این است که کرم های دست ویتابلا،حاوی ترکیبات زیر است.

– روغن جوانه گندم

– روغن بادام شیرین

– موم زنبور عسل

– روغن آووکادو

– ویتامین E

– عصاره آلوئه ورا

همه این مواد به تقویت واقعی سد پوست و جلوگیری از از بین رفتن رطوبت کمک می‌کنند. با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، این است که بجای لوسیون های مبتنی بر آب، کرم ها و پمادهای غلیظ دست را انتخاب کنید.

برای خرید کرم مرطوب کننده ویتابلا از فروشگاه اینترنتی حیلامات اینجا کلیک کنید.

80

دستکش بپوشید.

در داخل، خارج دستکش بپوشید. این یک راه آسان برای جلوگیری از خشک شدن و ترک خوردن دست‌هاست. همچنین از بروز علائم پیری زودرس دست جلوگیری می کند. پوشیدن نوع مناسب دستکش هنگام دست زدن به ظروف و گذراندن وقت بیرون از خانه در زمستان می تواند در محافظت از دستان شما در مقابل آسیب های غیر ضروری موثر باشد.

برای تقویت بیشتر سلامت پوست خود، قبل از پوشیدن دستکش از مرطوب کننده استفاده کنید. این روش ترکیبات مرطوب کنند و تسکین دهنده را به دام می اندازد و در عین حال از مالش محصول جلوگیری می کند، بنابراین دستان شما می توانند از مزایای کامل مرطوب کننده و شفابخش بهره ببرند.

81

چگونه دستان خود را جوان و زیبا کنید.

نه تنها درمان ها یا محصولاتی که به صورت خارجی استفاده می شوند تأثیر زیادی بر ظاهر زیبا و درخشان پوست ما از جمله دستان ما دارند. حفظ یک رژیم سالم و متعادل نیز به همان اندازه مهم است. یک رژیم کامل می تواند تمام عناصر میکرو و ماکرو، مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین کند. به همین دلیل این عادت خوبی است که سبزیجات و میوه های تازه را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید. هیدراتاسیون نیز ضروری است. نوشیدن مقادیر کافی آب در طول روز باعث حجیم شدن و زیباتر شدن پوست می شود.

82

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه