// کد مطلب: ۱۶۶۵۷۷

رپورتاژ آگهی/

راهنمای گام به گام رزرو آسان هتل در شهر مشهد و کیش با پرشین هتل

راهنمای گام به گام رزرو آسان هتل در شهر مشهد و کیش با پرشین هتل
لینک کوتاه کپی شد

مشهد و کیش دو مقصد پرطرفدار در ایران بوده و در تمام فصول سال پر از گردشگر و مسافر هستند. به همین دلیل تعداد زیادی هتل در نقاط مختلف این شهرها ساخته شده‌اند و روزبه‌روز هم به تعدادشان افزوده می‌شود. نکته مهم در هنگام مراجعه به این دو شهر رزرو هتل هایی است که هم از نظر امکانات و هم هزینه در سطح مناسبی قرار گرفته باشند. این کار بهتر است قبل از رسیدن به مقصد و به صورت اینترنتی انجام شود. سایت‌های بسیار زیادی انجام این فرایند را امکان‌پذیر کرده‌اند و پرشین هتل هم یکی از آنهاست. در این مطلب می‌خواهیم راهنمای کاملی را برای رزرو هتل در مشهد و کیش در اختیارتان قرار داده و سپس به معرفی بهترین هتل‌ها در این دو منطقه بپردازیم:

چگونه هتل‌های مشهد و کیش را به صورت اینترنتی رزرو کنیم؟

در سال‌های اخیر رزرو هتل های مشهد و کیش با استفاده از سامانه‌های آنلاین، بسیار ساده و سریع شده است. یکی از این سایت‌ها برای رزرو، پرشین هتل بوده و امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار مسافران قرار داده است. مراحل رزرو هتل در این پلتفرم بسیار ساده است. کافی است در سایت ثبت‌نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. در این مرحله باید اطلاعات هویتی و تماس خود را وارد کنید.

سپس به بخش رزرو هتل مراجعه و مقصد مورد نظر، تاریخ ورود و خروج و تعداد مسافران را مشخص کنید. با کلیک روی دکمه جستجو، لیست هتل‌های موجود در شهر مورد نظر همراه با امکانات و قیمت‌ها نمایش داده می‌شود. البته امکان فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس معیارهایی مانند نوع اقامتگاه و امکانات نیز وجود دارد.

پس از انتخاب هتل با کلیک روی گزینه اطلاعات بیشتر، جزئیات و قیمت اتاق‌ها را مشاهده کنید. در نهایت هم با گزینه رزرو، اتاق را انتخاب و اطلاعات درخواستی را وارد کرده و پرداخت آنلاین را انجام دهید. اکنون اتاق مورد نظر شما برایتان رزرو شده و کافی است در ساعت و روز مشخص شده به آن مراجعه کنید.

 

مزایای رزرو اینترنتی هتل در کیش و مشهد

به طور حتم رزرو آنلاین هتل قبل از رسیدن به مقصد مزایای بسیار زیادی دارد و این موضوع را تنها کسانی درک می‌کنند که آن را امتحان کرده باشند. از جمله ویژگی‌های مثبتی که در مورد این روش از رزرو گفته شده می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • با رزرو آنلاین هتل، می‌توانید مجموعه‌های اقامتی مختلف را در شهر مقصد با یکدیگر مقایسه کرده و از امکانات، مزایا و معایب هر یک مطلع شوید.
  • می‌توانید از نظرات و تجربیات قبلی مسافرانی که در هتل اقامت داشته‌اند استفاده کرده و سپس در مورد ررزو آن تصمیم بگیرید.
  • رزرو آنلاین به شما آسودگی خاطر می‌دهد؛ چرا که قبل از سفر مکان مورد نظرتان را انتخاب کرده و به محض رسیدن، جایی برای استراحت خواهید داشت. در صورت عدم رزرو قبلی، ممکن است پس از رسیدن به مقصد با کمبود اتاق مواجه شوید.
  • رزرو آنلاین باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های شما خواهد شد. شما بدون نیاز به خروج از منزل یا محل کار، در هر زمان و مکانی با استفاده از اینترنت می‌توانید هتل خود را رزرو کنید.
  • سایت‌های رزرو آنلاین به دلیل همکاری طولانی با هتل‌ها از تخفیفات ویژه برخوردار می‌شوند و گاهی آنها را به مشتریان نیز ارائه می‌دهند.
  • به دلیل فعالیت ۲۴ ساعته سامانه‌های آنلاین، در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام تعطیل می‌توانید برای رزرو هتل اقدام کنید.
  •  در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند رزرو هتل، افرادی هستند که راهنمایی‌های لازم را به شما بدهند.

 

بهترین هتل‌های مشهد برای اقامت و رزرو کدامند؟

با ورود به شهر مشهد و مراجعه به مناطق مختلف شاهد تعداد زیادی هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه خواهید بود. این مجموعه‌ها در سال‌های مختلف ساخته شده‌اند و هر کدام بسته به میزان کیفیت خدمات خود قیمت‌های متفاوتی را برای رزرو دارند. در اینجا می‌خواهیم به معرفی چند هتل معروف در مشهد بپردازیم که برای رزرو آنلاین می‌توانید آنها را انتخاب کنید:

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد، به عنوان یکی از جذاب‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های مشهد و ایران شناخته می‌شود. ساختمان این مجموعه با ۲۳ طبقه، ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت، یکی از بزرگ‌ترین اقامتگا‌های شهر بوده و در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است. در هتل درویشی، دکوراسیون گران‌قیمت و شیکی را خواهید دید و ویژگی منحصر به فرد آن، وجود آتریوم با سقف شیشه‌ای و رستوران مجللی است که در آن قرار گرفته است. علاوه بر این، مجموعه آبی با خدماتی مانند اسپا و ماساژ، استخرهای زیبا و اتاق‌هایی با طراحی و دکور متفاوت با نام‌های اتاق‌های ویژه جوانان، امپریال، اکونومی، اسپا و پنت‌هاوس و... هم در آن وجود دارد.

 

هتل هما 2 مشهد

رزرو هتل هما ۲ هم به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌های 5 ستاره مشهد انتخاب خوبی است. ساختمان این مجموعه در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده و در نتیجه یک مجموعه شناخته شده و قدیمی به حساب می‌آید. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به شکلی کاملا زیبا و مجلل تزئین شده و بهترین امکانات رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. هتل هما ۲ دارای انواع سوئیت‌های یک نفره، یک خوابه، جکوزی‌دار و رویال است که هر کدام قیمت متفاوتی را برای اقامت دارند. همچنین رستوران‌های هتل هم از جمله رستوران مخصوص فصل تابستان با فضای باز و مطلوب در این مجموعه مشهور است.

 

هتل قصر الماس مشهد

برای رزرو هتل مشهد می‌توانید قصر الماس را هم انتخاب کنید. این هتل پنج ستاره در ابتدا با نام قصر طلایی فعالیت داشت، اما در سال 1391 نام آن به هتل قصر الماس تغییر پیدا کرد. فضای لوکس و مجلل این مجموعه در مشهد و همچنین نزدیک بودن به اماکن گردشگری مهم شهر، مانند حرم مطهر امام رضا، مراکز تفریحی و مراکز خرید از جمله ویژگی‌های مثبت این مجموعه است. علاوه بر این خدمات رفاهی موجود در هتل هم مانند رستوران‌ها شیک با غذاهای مختلف، سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته، مساحت 20000 مترمربع، سوئیت و آپارتمان‌هایی با تجهیزات کامل و... نیز نقاط مثبت این مجموعه را کامل کرده است.

 

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

هتل آپارتمان شباهنگ یک گزینه به صرفه و اقتصادی برای  اقامت در مشهد است. این مجموعه در سال 85 تاسیس شده و در سال 94 نیز بازسازی آن صورت گرفته است. موقعیت مکانی هتل در نزدیکی حرم مطهر بوده که با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن برسید. ساختمان شباهنگ 6 طبقه است و 52 اتاق دارد. با اقامت در هر یک از این اتاق‌ها، از خدمات مختلفی مانند اینترنت پرسرعت، پارکینگ اختصاصی و رستوران‌هایی که منوی متنوعی دارند بهره‌مند خواهید شد. همچنین فضای هتل نیز کاملا آرام بوده و برای استراحت چند روزه در سفر انتخاب بسیار خوبی است.

 

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد در سال 1401 ساخته شده و در دسته اقامتگاه‌های نوساز قرار می‌گیرد. دکوراسیون لوکس و مدرنی که برای این اقامتگاه در نظر گرفته شده فضای داخلی آن را جذاب‌تر کرده است. همچنین در نزدیکی آن بسیاری از امکان دیدنی، حرم و همچنین مراکز خرید را می‌توانید ببینید. از جمله خدمات رفاهی که با اقامت در هتل ارغوان در اختیارتان قرار داده می‌شود فضای سبز همراه با مسیر پیاده‌روی، سالن کنفرانس، پارکینگ، ترانسفر رایگان و همچنین غرفه و فروشگاه‌هایی است که در فضای داخلی آن احداث شده است.

لینک رزرو هتل ارغوان مشهد از سایت پرشین هتل: https://www.epersianhotel.com/mashhadhotels/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%BA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF

 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد خدمات لوکس و باکیفیتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به عنوان مثال استخر، ترانسفر رایگان و نزدیکی به اماکن دیدنی جزو مواردی هستند که در بین خدمات هتل قرار گرفته‌اند. البته برای رفتن به حرم باید تاکسی بگیرید. هتل پردیسان مشهد در موقعیت مکانی خوب و آب‌وهوای عالی قرار گرفته و به دور از شلوغی و سروصدا است. همچنین برای مسافرانی که در این مجموعه اقامت دارند، ترانسفر رایگان هم در نظر گرفته شده است. هتل پردیسان مشهد در سال 1380 تاسیس شده و در حال حاضر با 5 طبقه و 162 اتاق و سوئیت آماده پذیرایی از مسافران است.

 

هتل آپارتمان شادتوس مشهد

برای اقامت در مشهد، می‌توانید هتل آپارتمان شادتوس که از هزینه پایین‌تری برخوردار است را انتخاب کنید. ساختمان این مجموعه در سال 1382 در خیابان طبرسی مشهد تاسیس شده و فاصله آن تا حرم امام رضا (ع) تنها 2 دقیقه است. در هتل 35 اتاق قرار گرفته که 3 تا 4 تخته هستند و امکاناتی مانند آسانسور، لابی، اینترنت، رستوران، روم‌سرویس، صندوق امانات و نمازخانه هم دارد. در شادتوس دو مرکز خرید پوشاک و پارکینگ اختصاصی هم وجود دارد که می‌توانید در طول اقامتتان از آنها استفاده کنید.

 

هتل مدینه‌الرضا مشهد

برای افرادی که ترجیح می‌دهند در نزدیکی حرم اقامت داشته باشند، هتل مدینه‌الرضا بهترین انتخاب است. این مجموعه اقامتی، معماری خاصی داشته و خدمات بسیار خوبی مانند مجموعه آبی، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و کافی‌شاپ را هم ارائه می‌دهد. در هتل مدینه‌الرضا 12 طبقه و 320 اتاق وجود دارد و سال ساخت آن نیز مربوط به 1392 است. شما می‌توانید برای اقامت در مجموعه اتاق‌های دبل اکونومی، توئین اکونومی، دبل فصل، توئین فصل، سه تخته، دبل لوکس، یک خوابه و... را انتخاب کنید.

 

هتل آپارتمان شریف مشهد

شریف نام یکی از ساختمان‌های مشهد بوده و موقعیت مکانی آن در نزدیکی حرم امام رضا (ع) است. این مجموعه در سال 1370 ساخته شده و اقامت در آن با هزینه مقرون به صرفه و مناسبی انجام می‌شود. ساختمان هتل 3 طبقه بوده و 22 واحد اقامتی در آن وجود دارد. این اتاق‌ها به صورت 2 تا 5 تخته هستند و در همه آنها امکاناتی مانند یخچال، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت پرسرعت و... نیز دیده می‌شود. همچنین در داخل خود هتل آپارتمان رستورانی قرار گرفته و گشت نیم روز و منوی فولبرد هم دارد. در نزدیکی هتل آپارتمان شریف ایستگاه مترو و اتوبوس قرار گرفته که امکان رسیدن به مراکز خرید و مکان‌های گردشگری شهر را به شما می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های کیش برای اقامت و رزرو

جزیره کیش با داشتن اماکن تفریحی و گردشگری بسیار زیاد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر و تفریح است. در این منطقه تفریحات آبی و غیر آبی زیادی و همچنین مراکز خرید متنوعی قرار گرفته و در کنار آنها هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی ساخته‌ شده‌اند. در ادامه به معرفی چند نمونه از لیست بلندبالای هتل کیش خواهیم پرداخت:

 

هتل کوروش کیش

به جرات می‌توان گفت که یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جزیره کیش، کوروش است. این مجموعه در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و ساختمان مدرن و متفاوتی دارد. در هتل کوروش 198 اتاق و سوئیت لوکس قرار گرفته و موقعیت مکانی آن هم در نزدیکی ساحل خلیج فارس است.

از جمله امکاناتی که در هتل برای مسافران در نظر گرفته شده شامل تخت‌های بزرگ، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، مینی‌بار، سرویس بهداشتی فرنگی، استقبال فرودگاهی رایگان و صبحانه رایگان است. همچنین رستوران آن هم با منوی غذاهای بین‌المللی و ایرانی آماده پذیرایی از مسافران است. با اقامت در هتل کوروش می‌توانید از امکانات تفریحی مانند مجموعه آبی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام سنتی و باشگاه بدن‌سازی هم بهره‌مند شده و دسترسی آسانی را هم به جاذبه‌ها و مراکز خرید جزیره داشته باشد.

 

 هتل ترنج کیش

کمتر کسی است که نام ترنج را در میان هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش نشنیده باشد. این مجموعه، نمای بی‌نظیری داشته و تجربه زندگی روی آب را برای مدتی کوتاه در اختیار شما قرار می‌دهد. هتل ترنج تقریبا تازه‌ساز است و به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه شناخته می‌شود.

در این مجموعه اقامتی سوئیت‌ها و اتاق‌ها با امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌اند و پذیرایی به بهترین شیوه انجام می‌شود. از جمله مزایایی که در محبوبیت این هتل نقش زیادی داشته می توان به نمای مطلوب اتاق‌ها، معماری شیک و مدرن هتل، محیط دنج و آرام برای آرامش مسافران، امکانات تفریحی به روز مانند ساحل اختصاصی وکیفیت بالای غذاهای مجموعه اشاره کرد. این هتل در بین گرانترین مجموعه‌های اقامتی کیش قرار گرفته؛ اما زیبایی و جذابیت‌های آن ارزش حتی یک شب هزینه کردن را هم دارد.

 

هتل شایان کیش

شایان هم نام یکی از هتل‌های بین‌المللی کیش است که موقعیتی رو به دریا دارد. این مجموعه با 5 ستاره بهترین خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد و به همین دلیل بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که آن را برای اقامت چند روزه خود انتخاب کنند. در هتل شایان بیشتر اتاق‌ها کوچک بوده و به کابانا معروف هستند که در 100 متری دریا قرار گرفته‌اند. بنابراین اگر به صدای امواج دریا علاقه دارید این اتاق‌ها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

 

هتل ویدا کیش

هتل ویدا، اقامتگاه‌های پنج ستاره محبوب مسافران است که به تازگی در جزیره ساخته شده است. در این مجموعه 11 طبقه و 144 اتاق و سوئیت قرار گرفته که با دکوراسیون مجلل و متفاوتی تزئین شده‌ند. ‌اند. در برخی از اتاق‌های هتل، جکوزی هم قرار گرفته که در طول اقامت خود می‌توانید از آن استفاده کنید. نکته قابل توجه در مورد هتل قیمت مناسبی است که برای آن در نظر گرفته شده و همین امر باعث شده تا نسبت به دیگر هتل‌های هم رده خود محبوبیت بیشتری داشته باشد. به این ویژگی‌ها باید نمای زیبای رو به دریا، کارکنان خوش‌برخورد و محترم هتل و منوی صبحانه با کیفیت و متنوع را هم اضافه کنیم. علاوه بر این، هتل دسترسی خوبی به ساحل و مراکز خرید دارد.

 

هتل پارسیان کیش

هتل 2 ستاره پارسیان هم می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های پیش رویتان برای رزرو هتل در این جزیره قرار گیرد. این مجموعه نزدیک به دریا و مراکز خرید مختلف بوده و در داخل آن رستورانی با منوی متنوع و غذاهای لذیذ قرار گرفته است. کارکنانی که در این مجموعه  مشغول به فعالیت هستند با تجارب خود بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین در میان امکانات رفاهی دیگر هتل نیز می‌توانیم به سرویس اتاق ۲۴ ساعته، گشت جزیره رایگان، کافی‌شاپ شبانه روزی، ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل و فضای سبز عالی برای ورزش و استراحت اشاره کنیم.

 

هتل مارینا پارک کیش

برای رزرو هتل، مارینا پارک با 5 ستاره هم گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این مجموعه در سال 1389 ساخته شده و در آن سوئیت‌های رویال، دوخوابه و استانداردی قرار دارد. همچنین امکانات رفاهی مناسبی مانند ماساژ تایلندی، استخر، سونا و جکوزی نیز در این مجموعه در نظر گرفته شده است. از نظر مسافران مارینا یکی از بهترین هتل‌های ساحلی است و اتاق‌های دلباز و شیک و محوطه با فضای سبز و آب نماهای زیبا دارد. علاوه بر این غذاهای سرو شده در هتل هم از کیفیت عالی برخوردار هستند و نیازی به مراجعه به رستوران‌های خارجی نخواهید داشت.

 

هتل آرامش کیش

برای رزرو هتل در کیش، هتل آرامش نیز با داشتن 3 ستاره انتخاب خوبی خواهد بود. از جمله نقاط قوت هتل موقعیت جغرافیایی خوب، فضای دل‌نشین و دسترسی آسان به مراکز تفریحی است. همچنین نظرات مثبت زیادی را از مسافران در خصوص برخی خدمات مانند سرویس‌دهی و کیفیت غذا دریافت کرده است. در مجموع هتل آرامش می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای اقامت در کیش به‌ویژه برای کسانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب و محیطی آرام و دل‌نشین هستند، باشد.

 

هتل لیلیوم کیش

این هتل، یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره کیش است که جزو بهترین‌ها در این جزیره به حساب می‌آید. لیلیوم در حدود 4 سال پیش افتتاح شده و دارای 8 طبقه با 154 واحد اقامتی است. اتاق‌های موجود در هتل ویو و چشم‌انداز بسیار زیبایی دارند و می‌توانید با اقامت در آنها از صدای آرامبخش دریا لذت ببرید. از طرفی موقعیت مکانی هتل نیز بسیار مناسب بوده و در نزدیکی آن مراکز خرید بسیار خوب و معروفی قرار گرفته است. این مجموعه نسبت به هتل‌های 3 ستاره گرانتر و نسبت به اقامتگاه‌های 5 ستاره ارزانتر بوده و انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال کیفیت بالای خدمات و قیمت مناسب هستند.

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش با 5 ستاره یکی از اقامتگاه‌های برتر در این جزیره است.  هتل ایران در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و از دو برج مجزا با اتصال در طبقات اول و هفتم تشکیل شده که دارای ۷ طبقه و ۱۲۸ اتاق است. دسترسی آسان به مراکز خرید معروف و سواحل زیبای جزیره جزو امتیازات این هتل است. علاوه بر این اتاق‌ها هتل با تجهیزات مدرن و امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار و سرویس بهداشتی خصوصی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. اتاق‌های هتل چشم‌اندازهای دیدنی از دریای خلیج فارس و جزیره را نیز به شما می‌دهد.

از جمله خدمات رفاهی هتل ایرن کیش می‌توانیم به اینترنت وای‌فای رایگان، پارکینگ، سالن آمفی‌تئاتر و سالن همایش اشاره کنیم. همچنین  رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل نیز با ارائه غذاهای لذیذ ایرانی و نوشیدنی‌های متنوع، در کنار روف گاردن دلنشین، فضاهای جذابی هستند که در روزهای اقامت خود در ایران کیش می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

 

رزرو اینترنتی بهترین هتل‌ها تنها با چند کلیک از وب سایت پرشین هتل

در این مطلب راهنمای کاملی را برای رزرو اینترنتی هتل کیش و مشهد از طریق سایت پرشین هتل در اختیار شما قرار دادیم. در واقع تنها با چند کلیک می‌توانید مجموعه‌ای که قرار است در سفر چند روزه خود به مشهد و کیش داشته باشید را انتخاب کرده و در روز و تاریخ مشخص شده به آن مراجعه کنید. همچنین لیستی از بهترین هتل‌ها را هم پیش روی شما قرار دادیم تا بتوانید قبل از ورود به مقصد اطلاعات کاملی را از آن‌ها به دست آورید. به این صورت تقریبا می‌دانید که پس از مراجعه چه امکانات و خدماتی در انتظارتان است. اگر شما هم تجربه‌ای در مورد رزرو اینترنتی هتل داشته‌اید، حتما آن را با ما به اشتراک بگذارید. به نظرتان این فرایند انتخاب بهتری است یا همان روش سنتی گذشته و مراجعه حضوری به هتل‌ها؟

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه