// کد مطلب: ۱۶۷۱۵۲

رپورتاژ آگهی/

قوی ترین گوشی های سامسونگ از نظر شارژدهی و عمر باتری

قوی ترین گوشی های سامسونگ از نظر شارژدهی و عمر باتری
لینک کوتاه کپی شد

درصورتی‌که به‌دنبال بررسی قیمت محصولاتی مانند قیمت گوشی a73 هستید، باید گوشی‌هایی را چک کنید که ازنظر باتری عملکرد خوبی دارند. موبایل سامسونگ a73 یکی از برترین انتخاب‌ها بوده و دلیل این موضوع بهره‌گیری از باتری جذاب با عملکرد فوق‌العاده است.

درصورتی‌که به‌دنبال بررسی قیمت محصولاتی مانند قیمت گوشی a73 هستید، باید گوشی‌هایی را چک کنید که ازنظر باتری عملکرد خوبی دارند. موبایل سامسونگ a73 یکی از برترین انتخاب‌ها بوده و دلیل این موضوع بهره‌گیری از باتری جذاب با عملکرد فوق‌العاده است.

این اسمارت‌فون و مدل‌های دیگر موبایل سامسونگ، باتری‌هایی دارند که عملکرد خوبی در طول روز داشته و با سرعت بالایی نیز شارژ می‌شوند. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب، محصولاتی از این برند که کیفیت خوبی ازنظر شارژدهی دارند را با هم بررسی کنیم.

آیا باتری گوشی‌های سامسونگ شارژدهی خوبی دارند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله. محصولات سامسونگ همگی کیفیت خوبی دارند. این موضوع در تمام بخش‌های آن‌ها مانند باتری دیده می‌شود. عملکرد بیشتر محصولات سامسونگ بدین صورت است که باتری آن‌ها دارای قدرت خوبی در تامین انرژی بوده و توان شارژ شدن بالایی نیز دارد.

به‌طور مثال، زمان ارزیابی قیمت گوشی a73 به این نتیجه می‌رسید که باتری آن یکی از برترین‌ها در میان محصولات میان‌رده دستگاه‌های هوشمند به‌حساب می‌آید. باید گفت که این عملکرد علاوه‌بر محصولات پرچم‌دار، در موبایل‌های میان‌رده و حتی اقتصادی این شرکت نیز دیده می‌شود.

بهترین موبایل‌های سامسونگ ازنظر شارژدهی

درصورتی‌که می‌خواهید موبایل‌های سامسونگ را بخرید، باید علاوه‌بر ارزیابی قیمت گوشی a73، نرخ محصولات دیگری که ازنظر باتری خوب هستند را نیز بررسی کنید. این‌گونه با خرید آن‌ها می‌توانید به‌راحتی در طول روز از گوشی خود استفاده کرده و نگران اتمام شارژ آن نباشید.

سامسونگ s23 Ultra

درصورتی‌که می‌خواهید قیمت گوشی a73 را مورد ارزیابی دقیق قرار دهید، بهتر است اول ببینیم که باتری گوشی سامسونگ s23 ultra به چه شکلی کار می‌کند. باید گفت که این باتری به نوعی حرفه‌ای بوده و ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

نوع این باتری لیتیوم یونی بوده و به همین دلیل قادر است شارژدهی بهتری برای شما به‌ارمغان بیاورد. می‌توانید با استفاده از فناوری شارژ سریع 45 واتی، این دستگاه را در کم‌ترین زمان شارژ کنید. البته باید گفت که شارژ بی‌سیم این مدل 15 وات توان داشته و از شارژ معکوس 4.5 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ a73

مدل دیگری که باید از میان ‌برترین محصولات سامسونگ ازنظر باتری و شارژدهی به شما ارائه کنیم، موبایل سامسونگ a73 نام دارد. این دستگاه را باید از پرفروش‌ترین موبایل‌های این شرکت کره‌ای بدانیم. دلیل این موضوع به‌کارگیری باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

این باتری به صورتی است که با استفاده از شارژر 25 واتی سریعا پر شده و می‌تواند حداقل یک روز کامل به شما شارژدهی کند. باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که وجود فناوری ارتباطی 5G در این دستگاه، چیزی از قدرت حفظ شارژ آن کم نکرده است. این موضوع باعث ارزشمندتر شدن قیمت a73 شده است.

سامسونگ s21 fe

همان‌طور که گفتیم علاوه‌بر محصولات پرچم‌دار، میان‌رده‌های سامسونگ نیز از باتری‌های خوبی برخوردار هستند. پس‌از ارزیابی کامل قیمت گوشی a73 باید سراغ مشخصات دستگاه s21 fe بروید. گوشی s21 fe دستگاهی است که یک مدل اقتصادی از پرچم‌دار s21 به‌حساب می‌آید.

به همین دلیل سامسونگ در آن باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده و از فناوری شارژ 25 واتی نیز پشتیبانی می‎کند. می‌توانید با شارژ بی سیم 15 واتی نیز این موبایل را شارژ کنید. همچنین قابلیت شارژ معکوس نیز در آن وجود دارد.

سامسونگ a54

درصورتی‌که می‌خواهید علاوه‌بر بررسی قیمت گوشی a73 یک موبایل دیگر را نیز ازنظر باتری برتر انتخاب کنید، باید گوشی سامسونگ A54 را نیز در این فهرست قرار دهید. اگر به‌دنبال خرید یک محصول میان‌رده رفته باشید، قطعا نام a54 را بارها شنیده‌اید.

این دستگاه جذاب و کاربردی یک مدل محبوب است که باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری در آن به‌کار برده‌اند. این باتری قادر است به‌کمک آداپتور 25 واتی که در جعبه این موبایل قرار دارد، با سرعت بالایی شارژ شود.

سامسونگ a53

اگر بخواهیم یک مدل پایین‌تر و ارزان‌تر از محصولات میان‌رده را در کنار قیمت گوشی a73 به شما ارائه کنیم، قطعا a53 یکی از آن‌ها خواهد بود. اسمارت‌فون گلکسی a53 یک موبایل کاربردی و عالی است که در میان محصولات میان رده و اقتصادی قرار می‌گیرد.

سامسونگ در این محصول نیز از باتری خوبی استفاده کرده تا نظر مثبت مشتریان خود را به‌طور کامل جلب کند. باتری لیتیوم پلیمری این محصول 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ a34

آخرین محصولی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان برترین موبایل ازنظر باتری به شما معرفی کنیم، گوشی موبایل گلکسی a34 نام دارد. این دستگاه فوق‌العاده کاربردی از طراحی شیک و ساده‌ای برخوردار بوده و علاوه‌بر این، باتری قدرتمندی نیز در آن به‌کار برده‌اند.

سامسونگ در این محصول اقتصادی نیز از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خود که از نوع لیتیوم پلیمری است، استفاده کرده و باعث شده تا عملکرد خوبی برای شارژدهی این محصول به‌وجود بیاید. همانند مدل‌های دیگر، این محصول نیز به‌همراه آداپتور 25 واتی ارائه شده و قادر است در کم‌ترین زمان، عملکرد خوبی در شارژ شدن ارائه دهد.

خرید بهترین موبایل‌های سامسونگ از نظر شارژدهی

می‌توانید برای اطلاع از قیمت a73 یا موبایل‌های دیگری که ازنظر شارژدهی عالی هستند، به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بروید. در دیجی‌کالا قادر هستید قیمت مناسبی برای خرید این محصول پیدا کرده و سفارش خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید. اگر هم در کمتر از یک هفته مشکلی برای باتری آن‌ها پیش آمد، قادر هستید محصول مد نظر را به دیجی‌کالا مرجوع کنید.

جمع‌بندی

با اینکه محصولات زیادی توسط سامسونگ تولید شده‌اند، اما هنوز هم قیمت گوشی a73 باعث شده تا یکی از ارزشمندترین دستگاه‌ها در میان این موبایل‌ها باشد. این گوشی به‌دلیل داشتن یک باتری با ظرفیت بالا توانسته نظر مشتریان زیادی را به‌خود جلب کند.

این موضوع باعث شده تا افرادی به‌دنبال برترین محصولات سامسونگ ازنظر عملکرد باتری باشند. محصولاتی مانند s23 ultra، s21 fe، a54 و حتی a34 نیز در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. شما قادر هستید برای خرید این موبایل‌ها، به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و با بهترین قیمت آن‌ها را سفارش دهید. توجه کنید که این موبایل‌ها به‌همراه گارانتی‌های معتبر ارائه خواهند شد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه