// کد مطلب: ۱۶۷۶۴۸

رپرتاژ اگهی /

آیا لایت کوین می تواند انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری باشد؟

آیا لایت کوین می تواند انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری باشد؟
لینک کوتاه کپی شد

سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال با این‌که ریسک‌های قابل توجهی دارد؛ اما بااین‌حال می‌تواند بسیار پرسود باشد. رمزارز لایت کوین یکی از گزینه‌هایی است که در ماه‌های اخیر بحث درمورد پتانسیل آن بالا گرفته است و بسیاری از فعالان حوزه رمزارزها معتقد هستند که خرید لایت کوین و سرمایه‌گذاری روی آن می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.

سوالی که در این میان به‌وجود می‌آید این است که این تحلیل‌ها تا چه اندازه معتبر هستند و می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد؟ در ادامه ضمن معرفی لایت کوین، پتانسیل رشد این ارز را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم تا اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری روی آن را داشتید، با اطلاعات بیشتری تصمیم‌گیری کنید.

 

تاریخچه ارز دیجیتال لایت کوین

لایت کوین یکی از اولین آلت‌کوین‌هایی بود که در اکتبر ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد. این رمزارز که توسط یکی از مهندسان سابق گوگل پایه‌ریزی شده است، الگوریتمی مشابه با بیت‌کوین دارد؛ البته، سرعت بلاک‌چین لایت کوین به مراتب از بیت‌کوین سریع‌تر است و همین امر یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. درحال حاضر لایت کوین بین بسیاری دیگر از رمزارزها، در رتبه ۲۲ام قرار دارد که نشان از مقبولیت بالای آن است.

مزایا و اهمیت سرمایه‌گذاری در لایت کوین

لایت کوین را می‌توان نسخه پیشرفته‌تری از بیت‌ کوین دانست. این رمزارز علاوه‌بر داشتن مزایای بیت کوین، تعدادی از نقاط ضعفی که بیت کوین دارد را اصلاح کرده است و در الگوریتم خود به‌کار گرفته است. به‌همین‌دلیل از لحاظ تکنیکی لایت کوین را می‌توان ارز دیجیتالی ارزنده دانست. با این‌که درحال حاضر قیمت این رمزارز زیر ۱۰۰ دلار است؛ اما بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که قیمت آن می‌تواند تا ۵۰۰ دلار نیز برسد؛ درواقع لایت کوین پتانسیل این را دارد که سودی چند برابری را برای سرمایه‌گذاران رقم بزند.

میزان کارمزدی که برای تراکنش‌های لایت کوین باید به توسعه‌دهندگان پرداخت شود، بسیار ارزان است و به‌همین‌خاطر تقاضا خرید لایت کوین ازطرف عموم مردم بالا است؛ چراکه برای نقل و انتقالات با حجم‌های پایین، نیازی به پرداخت کارمزدهای سنگین وجود ندارد و دارندگان این رمزارز می‌توانند به‌راحتی سکه‌های خود را به هر ولت معتبر منتقل کنند‌. طبیعی است که افزایش تقاضا برای خرید این رمزارز، بالارفتن قیمت آن را نیز در پی داشته باشد.

2

علاوه‌بر تمامی مواردی که گفته شد، جالب است بدانید که باوجود عدم پذیرش رمزارزها برای خرید اجناس توسط بسیاری از کسب‌وکارها، امروزه لایت کوین مورد قبول بیش از ۲۰۰۰ بیزینس معتبر در سراسر دنیا قرار گرفته است. فراگیری و پذیرش لایت کوین توسط کسب‌وکارهای متنوع، قطعا سرمایه‌گذاری روی آن را به امری ارزشمندتر تبدیل خواهد کرد. اگر شما نیز قصد خرید لایت کوین و سرمایه‌گذاری روی این رمزارز را دارید می‌توانید از صرافی‌های معتبری مانند بیت ۲۴، لایت کوین را با نماد LTC خریداری کنید. توجه داشته باشید که افزایش قیمت این رمزارز برای بازه‌ای طولانی‌مدت پیشبینی شده است و نباید انتظار رشد ناگهانی قیمت را داشت. به یاد داشته باشید که رشد ناگهانی در بازارهای مالی، افت قیمت شدید را نیز در پی خواهد داشت.

 

خرید آسان لایت کوین از صرافی بیت ۲۴

باتوجه‌به این‌که تحریم‌های مالی امکان کار با صرافی‌های بین‌المللی را برای کاربران ایرانی محدود کرده‌اند، بهترین راه برای خرید هر رمزارز استفاده از صرافی‌های داخلی است. در میان انبوهی از صرافی‌های فعال که هرکدام قابلیت‌های مختلفی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند، بیت ۲۴ را می‌توان یکی از توانمند‌ترین‌ها دانست. هریک از افراد می‌توانند با ثبت نام در بیت ۲۴ و انجام یک احراز هویت سریع و بی‌دردسر، نسبت‌به خرید هرکدام از رمزارزهای موجود در این صرافی اقدام کنند. امروزه بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال در بیت ۲۴ موجود بوده و از لحاظ تنوع رمزارز، یکی از بهترین صرافی‌ها محسوب می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های صرافی بیت ۲۴، محیط کاربرپسند و سهولت انجام خرید و فروش در این پلتفرم است. طراحان وب‌سایت بیت ۲۴ تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا حتی کاربرانی که آشنایی چندانی با خرید و فروش رمزارز در بستر اینترنت ندارند نیز بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن هریک از ارزهای دیجیتال بازار را خرید و فروش کنند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما نیز می‌خواهید وارد حوزه ارز دیجیتال شده و نسبت‌به خرید لایت کوین اقدام کنید یا این‌که متخصص این حوزه هستید و می‌خواهید فرایند کاری خود را سهولت بخشید، به‌هیچ‌عنوان صرافی بیت ۲۴ را از دست ندهید.

3

جمع‌بندی؛ آیا لایت کوین رمزارزی با پتانسیل بالا است؟

باتوجه‌به مطالبی گفته شدند، انجام سرمایه‌گذاری بلندمدت روی لایت کوین امری منطقی خواهد بود. اغلب ویژگی‌های لایت کوین حاکی از این است که توانایی بالاتری نسبت‌به بسیاری از رمزارزهای دیگر بازار دارد و می‌تواند سوددهی به‌نسبت خوبی داشته باشد. البته درنظر داشته باشید که به‌هیچ‌عنوان نباید به‌صورت ناگهانی وارد بازار شد. آشنایی با مباحث مدیریت ریسک و سرمایه‌گذاری، امری واجب است و می‌تواند حاشیه امن بهتری را در بازارهای پرتلاطمی مانند ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

صرافی بیت ۲۴ با ایجاد بستری امن و کاربردی برای علاقه‌مندان به حوزه سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال، نه‌تنها قابلیت خرید لایت کوین، بلکه امکان خرید سایر رمزارزها را نیز ایجاد کرده است و تحولی بنیادین را در نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال به‌وجود آورده است. شما نیز می‌توانید حتی با داشتن ۱۰۰ هزار تومان، سرمایه‌‌گذاری ازطریق بیت ۲۴ را آغاز کنید و آینده مالی درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه