// کد مطلب: ۱۶۹۹۸۷

رپورتاژ آگهی/

۸ تا از بهترین ارز دیجیتال با پشتوانه طلا کدام است

8 تا از بهترین ارز دیجیتال با پشتوانه طلا کدام است
لینک کوتاه کپی شد

اگر اهل پیگیری روندهای مالی هستید، احتمالاً با اصطلاح بیت کوین آشنا هستید. بیت کوین بخشی از یک حرکت مالی بزرگتر به نام رمزنگاری یا کریپتو است، یک سیستم دارایی دیجیتال که می‌توانید آن را در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معامله کنید.

اگر اهل پیگیری روندهای مالی هستید، احتمالاً با اصطلاح بیت کوین آشنا هستید. بیت کوین بخشی از یک حرکت مالی بزرگتر به نام رمزنگاری یا کریپتو است، یک سیستم دارایی دیجیتال که می‌توانید آن را در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معامله کنید. شکی نیست که ارزهای دیجیتال اخبار بازارهای مالی را تسخیر کرده‌اند، اما بسیاری با قدرت بیت کوین و موارد مشابه قانع نشده‌اند. این به این دلیل است که اکثر ارزهای دیجیتال از نظر فیزیکی توسط هیچ چیزی پشتیبانی نمی‌شوند. آن‌ها فقط از طریق رایانه به صورت همتا به همتا منتقل می‌شوند.

با این حال، به نظر می‌رسد که اساساً طلا دقیقاً برعکس ارزهای دیجیتال است. این فلز گرانبها در طول تاریخ ارزش خود را حفظ کرده و از بسیاری از ارزها حمایت کرده است. وقتی ارز دیجیتال جدید و مبتنی بر فناوری را با طلای قابل اعتماد ترکیب کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ شما ارز دیجیتالی با پشتوانه طلا دریافت می‌کنید که در اخبار بازارهای مالی اخیراً سروصدا کرده است.

در طلا نیوز، قصد داریم این بار بهترین ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

 

1: تتر گلد (XAUt)

XAUt یک استیبل کوین با پشتوانه طلا است که ۱:۱ با قیمت طلا مرتبط است. هر توکن XAUt نشان دهنده حقوق مالکیت شمش‌های طلای خاصی است که به صورت فیزیکی در انبارها ذخیره می‌شوند. توکن‌ها با ERC-20 سازگار هستند و همچنین می‌توانند به عنوان یک توکن TRC20 در بلاک چین TRON یافت شوند. صاحبان XAUt این توانایی را دارند که توکن‌های خود را برای شمش‌های فیزیکی طلا بازخرید کنند. به طور کلی، XAUt یک روش دیجیتالی برای سرمایه‌گذاری در طلا از طریق رمز ارزهای طلا ارائه می‌کند و در عین حال توانایی مطالبه شمش فیزیکی زیربنایی را حفظ می‌کند.

5

2:DigixGlobal (DGX)

DGX یک توکن ERC-20 در اتریوم است که نشان دهنده مالکیت کسری طلای فیزیکی است که در انبارهای امن نگهداری می‌شود. هر توکن DGX دارای پشتوانه و قابل بازخرید برای ۱ گرم طلا است که در خزانه‌های Brink در سنگاپور ذخیره می‌شود. DigixGlobal دارای مهرهای الکترونیکی و ممیزی‌های منظم برای اطمینان از مطابقت ذخایر طلا با عرضه توکن است. DGX مالکیت طلا را به ارزش‌های کوچک‌تر نسبت به محصولات طلای سنتی باز می‌کند و از طریق تجارت در صرافی‌های ارزهای دیجیتال، تنوع و نقدینگی بیشتری را فراهم می‌کند.

3: Paxos Gold (PAXG)

PAXG یک استیبل کوین ۱:۱ با پشتوانه طلا است که توسط شرکت Paxos Trust منتشر شده است. هر توکن PAXG برای یک اونس تروی از شمش‌های طلای لندن Good Delivery، قابل بازخرید است. PAXG تحت نظارت دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) عمل می‌کند و برای سرمایه گذاران آمریکایی مشروعیت می‌بخشد. این توکن‌ها را می‌توان به صورت ۲۴ساعته در صرافی‌های محبوب مانند Gemini و BitMart با کارمزد تراکنش‌های پایین خریداری، فروخت و بازخرید کرد.

4: گلدکوین (GLC)

GLC یک ارز دیجیتال است که با نسبت ۱ GLC = ۱/۱۰۰۰ اونس طلا به طلا نمایه می‌شود. زمان تراکنش بسیار سریع و در حدود ۲ دقیقه برای تایید است. GoldCoin را می‌توان به راحتی با استفاده از کیف پول‌های اتریوم یا صرافی‌های انتخابی مانند Stex ارسال، دریافت و ذخیره کرد. مالکان این گزینه را دارند که GLC خود را برای شمش طلای فیزیکی بازخرید کنند. این مزیت‌های یک ارز دیجیتال با پشتوانه طلا را با سرعت تراکنش سریع فراهم می‌کند.

6

5: پرت مینت گلد توکن (PMGT)

PMGT یک توکن دیجیتالی است که نشان دهنده گواهینامه‌های GoldPass است که توسط The Perth Mint، بزرگترین پالایشگاه فلزات گرانبها در نیمکره جنوبی صادر شده است. پشتوانه هر توکن ۱:۱ توسط طلایی است که در خزانه‌های ضرابخانه پرث نگهداری می‌شود. دارندگان توکن PMGT حق بازخرید شمش طلای فیزیکی یا پول نقد را دارند. این توکن‌ها تحت قوانین استرالیا تنظیم می‌شوند و هزینه تراکنش یا ذخیره‌سازی صفر را برای مالکان ارائه می‌دهند.

6: Meld Gold توسطAlgorand (MCAU)

MCAU یک استیبل کوین با پشتوانه طلا است که بر روی بلاک چین Algorand اجرا می‌شود. هدف آن فعال کردن معاملات فوری طلا در سطح جهان است. هر توکن MCAU نشان دهنده مالکیت ۱ گرم طلا است. این توکن از طریق پشتوانه طلا از مالکان در برابر تورم ارز محافظت می‌کند. تراکنش‌ها فوراً در Algorand انجام می‌شود و کاربران می‌توانند از هر کجا از طریق برنامه Algorand Wallet شرکت کنند.

7:AurusGOLD (AWG)

AWG یک توکن طلای دیجیتالی است که توسط شمش‌های طلای London Good Delivery پشتیبانی می‌شود. هر توکن AWG ضرب شده مربوط به مالکیت ۱ گرم طلای خالص ۹۹.۹۹ درصد است. قیمت AWG همراه با قیمت لحظه‌ای طلا حرکت می‌کند. AWG امکان انباشت راحت طلا را در مقادیر کوچک گرم فراهم می‌کند. می‌توان آن را از طریق صرافی‌ها و کیف پول‌های کریپتو خریداری، فروخت و نگهداری کرد و امکان بازخرید طلای فیزیکی وجود دارد.

8: کش تلکس (CTLX)

CTLX نشان دهنده سهام کسری در دارایی‌های متنوع Cash Token از طلا، نقره، الماس و املاک بین المللی است. دارایی‌های اساسی کاملاً بیمه شده و از طریق ممیزی‌های مستقل منظم تأیید می‌شوند. هر CTLX به صاحب خود حق ۱ گرم فلزات گرانبها اختصاص داده شده و تفکیک شده را می‌دهد. هدف این پروژه توکن‌سازی دارایی‌های جایگزین و فلزات گرانبها برای سرمایه‌گذاری و نقدینگی آسان‌تر است.

جمع‌بندی

هر ارز دیجیتال با پشتوانه طلا متفاوت عمل می‌کند، اما وجه مشترک همه آن‌ها این است که هر کوین در هنگام عرضه توسط یک ارزش مشخص از طلا پشتیبانی می‌شود. یک کوین برای یک ارز خاص با یک مقدار مشخص عرضه می‌شود، برای مثال یک گرم می‌گوییم. پس از راه اندازی، هر تراکنش ارز، کارمزد کمی ایجاد می‌کند که دوباره در طلا سرمایه‌گذاری می‌شود. بنابراین مقدار طلایی که پشتیبان کوین است افزایش می‌یابد و ارزش واقعی کوین در طول زمان افزایش می‌یابد.

اگر می‌خواهید در زمینه ارز دیجیتال فعالیت کنید، باید اطلاعات کافی داشته باشید. در ترید خوبه می‌توانید اخبار بازارهای مالی را دنبال کنید و از ارزهای دیجیتال با پشتوانه فلزات گرانبها، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه