شرکت نفت ستاره خلیج فارس

اطلاعیه شماره ۱ شرکت نفت ستاره خلیج فارس در خصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت‌ سال ۱۴۰۱ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام

اطلاعیه شماره ۱ شرکت نفت ستاره خلیج فارس در خصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت‌ سال ۱۴۰۱ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام
لینک کوتاه کپی شد

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس که در تاریخ ۲۸ و ۲۹/۰۲/۱۴۰۲ برگزار شد، می‌رساند

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس که در تاریخ ۲۸ و ۲۹/۰۲/۱۴۰۲ برگزار شد، می‌رساند که نتایج پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون مذکور ( به میزان ۳ برابر ظرفیت در هر کد شغل محل ) در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان هستند، می‌بایست به نکات زیر توجه فرمایند.

تذکرات مهم:

تاریخ ، ساعت و آدرس محل بررسی مدارک و مستندات و ارزیابی تکمیلی داوطلبین از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس از طریق تماس تلفنی و پیامک به هریک از معرفی شدگان اطلاع داده خواهد شد .

با توجه به این که نتایج آزمون کتبی به صورت سه برابر ظرفیت اعلام گردیده است لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی شرط لازم برای معرفی افراد برای سایر مراحل بعدی استخدام است و انتخاب نهایی معرفی شدگان پس از کسب امتیاز لازم در مراحل مصاحبه فنی و تخصصی، معاینات طب صنعتی، اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و دیگر استعلام های مورد نیاز از مراکز ذی صلاح با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد، بر این اساس معرفی افراد در این مرحله برای طی سایر مراحل استخدامی ،

هیچ گونه حق استخدامی برای این افراد ایجاد نمی کند.

با توجه به این که تشخیص شرایط افراد بدو استخدام بر اساس خود اظهاری است پس چنان چه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن ثابت شود افراد موصوف در هر مرحله از استخدام که باشند حذف و افراد حائز شرایط جایگزین خواهند شد.

مدارک مورد نیاز برای بررسی مستندات احراز شده داوطلبان استخدام :

به همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی، شناسنامه و کارت پایان خدمت سربازی فرد متقاضی استخدام.

به همراه داشتن اصل و کپی برابر اصل مدرک تحصیلی مورد نیاز شغل.

به همراه داشتن اصل گواهی نامه های مورد نیاز مشاغل در کد شغل محل های شماره ۱۰۲۵،۱۰۲۷،۱۰۲۸،۱۰۱۳

به همراه داشتن اصل و کپی مدارک دال بر بومی بودن (با توجه به موارد عنوان شده در بند شماره ۳ بخش سوم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس).

تذکر: تمامی مدارک و مستندات در برگه A4 کپی گرفته شود.

نکات مهم:

مدرک تحصیلی داوطلبانی مورد پذیرش قرار می گیرد که عنوان مقطع، تاریخ فارغ التحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و مشخص در شرایط احراز کد مشاغل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی این شرکت ذکر شده باشد.

داوطلبان مقطع تحصیلی دیپلم می بایست نهایتاً تا ۴ روز قبل از حضور در کمیته بررسی مستندات نسبت به ثبت نام در سامانه emt.medu.ir با وارد کردن شناسه شرکت به شماره ۱۰۱۰۳۲۴۴۴۲۵ اقدام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند و در زمان حضور در جلسه بررسی مستندات، پرینت کد رهگیری را همراه داشته باشند.

داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی می بایست قبل از حضور در جلسه کمیته بررسی مستندات با مراجعه به سایت وزارت علوم نسبت به استعلام مدرک تحصیلی خود اقدام نمایند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مرحله بررسی مدارک و مستندات و یا مصاحبه تخصصی در زمان مقرر، به منزله انصراف از آزمون استخدامی تلقی گردیده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

داوطلبان می بایست تمام موارد فوق را با دقت مطالعه نموده و براساس مفاد ذکر شده عمل نمایند . بدیهی است مسئولیت عدم اجرا و اقدام صحیح موارد فوق به عهده داوطلب می باشد .

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه