در نشست صمیمانه مدیران عامل پازارگاد و آریاساسول عنوان شد

ضرورت تحول گرایی در صنعت پتروشیمی

ضرورت تحول گرایی در صنعت پتروشیمی
لینک کوتاه کپی شد

نشست صمیمانه مدیران عامل و مدیران ستادی شرکت های پازارگاد و پلیمرآریاساسول به میزبانی آریاساسول و با هدف گسترش همکاری های دو جانبه برگزار شد.

در این نشست دکتر محمد شیخان، مدیرعامل پازارگاد حضور نیروهای متعهد، متخصص و تحول گرا به ویژه در سطوح مدیریتی صنعت پتروشیمی را فرصتی مغتنم برای ارتقای این صنعت و پیشرفت کشور خواند و‌ گفت: شرکت پازارگاد با رسالت پشتیبانی از تحول گرایی ، همه تلاش خود را به منظور رفع موانع و ارایه خدمات روزآمد به جهادگران صنعت پتروشیمی ایران اسلامی به کار می گیرد.

دکتر شیخان همچنین خدمت رسانی تؤام با پویشگری محیطی و خلق زنجیره ارزش را راهبرد پازارگاد خواند و نشست های هم اندیشی با ذینقشان صنعت پتروشیمی را برای دستیابی به اهداف مذکور سودمند دانست.

مدیرعامل پازارگاد با اشاره به نقش منطقه پارس جنوبی در جهش تولید و رونق اقتصادی کشور افزود : شرکت پازارگاد با سیاست نوآوری و آینده نگری می کوشد به خلق ارزش بیشتر در صنعت پتروشیمی کمک کرده و با تنوع بخشی به خدمات خود ، نرخ رشد بالاتر ، سهم بازار بیشتر و هزینه تمام شده کمتری را تجربه کند.

وی اظهار امیدواری کرد هم افزایی این اقدامات با ارتقای روزافزون صنعت پتروشیمی، بخش مهمی از اهداف دولت مردمی از جمله رشد تولید و اتکا به توانمندی های درونی کشور را تحقق بخشد.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول نیز در این نشست ضمن قدردانی از همراهی شرکت پازارگاد با صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی گفت: زیرساخت ها و رویکردهای جدید پازارگاد می تواند افزایش بهره وری جهادگران صنعت پتروشیمی را تضمین کند و این شرکت ها را در مسیر رشد صنعتی بیشتر که زمینه ساز پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است ، قرار دهد.

دکتر حیدرزاده در این نشست همچنین از آمادگی همه جانبه شرکت آریاساسول برای هم افزایی با پازارگاد و دریافت خدمات ارزنده این شرکت خبر داد.

مدیران ستادی دو‌ شرکت نیز در این نشست در حوزه های تخصصی خود به هم اندیشی و تبادل نظرپرداختند. روابط عمومی شرکت پازارگاد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه