فولاد سفیددشت

برگزاری همایش سفیران تعالی شرکت های گروه فولاد مبارکه به میزبانی فولاد سفیددشت

برگزاری همایش سفیران تعالی شرکت های گروه فولاد مبارکه به میزبانی فولاد سفیددشت
لینک کوتاه کپی شد

همایـــش دور روزه ســـفیران تعالـــی شـــرکت های گـــروه فـــولاد مبارکـــه در روزهـــای ۲۲ و ۲۳ مردادمـــاه بـــه میزبانـــی فـــولاد سفیددشـــت و بـــا موضـــوع سیســـتم های مدیریتـــی برگـــزار شـــد.

در ایـن همایـش کـه بـا حضـور دکتـر پویـان برگـزار شـد، مدیرعامـل شـرکت فـولاد سفیددشـت گفـت: دوره سیسـتم های مدیریتـی به منظـور تحکیـم و آمـوزش اسـتانداردهای مدیریتـی به صـورت واقع بینانـه، کاربـردی و یکپارچـه برگـزار شـد.

محمود ارباب زاده با اشاره به اهمیت برگزاری همایش سفیران تعالی در فولاد سفیددشت، افزود: با توجه به عنوان پرمحتوای سفیران تعالی و در شرایط موجود، ایجاد همگرایی، همراستایی و همبستگی بین شرکت های گروه فولاد مبارکه از اهمیت زیادی برخوردار است. سفیران تعالی رسالت بزرگی بر عهده دارند و می توانند موجب تقویت همگرایی بین شرکت های گروه شوند و آینده گروه در فضای کسب وکار جدید را تضمین کنند.

وی در خصوص دیگر اهداف برگزاری این همایش گفت: همچنین این همایش در توانمندسازی نمایندگان تعالی شرکت های گروه فولاد مبارکه و در راستای پیاده سازی و اجرای نظام مند مفاهیم مدیریتی مرتبط با مدل تعالی سازمانی شرایطی فراهم می کند تا فضای هم اندیشی و درنهایت اشترا ک گذاری رویکردهای فولاد مبارکه تقویت گردد.

گفتنی است همایش های سفیران تعالی به صورت دوره ای و با موضوعات مرتبط با تعالی و تحول سازمانی برگزار می گردد. هدف از برگزاری این همایش ها تبادل تجارب، آموزش افراد و ارتقای سطح تعالی سازمانی در گروه فولاد مبارکه است. تا کنون چهار دوره هم اندیشی با موضوعات نظام پیشنهادها، مدیریت استراتژیک، مدیریت دانش و سیستم های مدیریتی به میزبانی شرکت های فولاد مبارکه، فنی مهندسی فولاد، فولاد سفیددشت و فولاد سنگان برگزار گردیده است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه