عباس‌زاده:

طرح‌های توسعه مس سونگون به سرعت در حال اجرا است

طرح‌های توسعه مس سونگون به سرعت در حال اجرا است
لینک کوتاه کپی شد

مجوز اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور از مجمع عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران اخذ شده است.

به گزارش طلانیوز؛ مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان، با تأکید بر اینکه تمامی طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سونگون با هدف تکمیل زنجیره ارزش به سرعت پیش می‌روند از سرمایه‌گذاری ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی شرکت ملی صنایع مس ایران در طرح‌های توسعه مس سونگون خبر داد.

وی از شروع عملیات اجرایی قطعه ۴ کریدور ورزقان-نوردوز حد فاصل سد حاجیلار چای در آینده نزدیک با سرمایه‌گذاری شرکت مس خبرداد و افزود: تلاش می‌شود باند برگشت قطعه یک بزرگراه خواجه ورزقان تا پایان فصل کاری به بهره‌برداری برسد و رمپ و لوپ‌های قطعات بزگراه طی قراردادی جداگانه به پیمانکار واگذار شود تا مشکل اهالی روستاهای مسیر این پروژه نیز مرتفع گردد.

معبود عباس‌زاده با تأکید بر اینکه مجوز اجرای کلیه مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور محترم مربوط به مجتمع مس سونگون از مجمع عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران اخذشده است، اظهار امیدواری کرد: اقدامات توسعه‌ای و اجتماعی شرکت مس سونگون آذربایجان در افزایش سطح رفاه مردم شهرستان مؤثر واقع شود تا مردم منطقه بیش‌ازپیش از نعمت وجود این معدن مهم و استراتژیک بهره‌مند شوند.

در ادامه جلسه فرمانده انتظامی شهرستان و جانشین سپاه ناحیه ورزقان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و روسای ادارات ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز گزارشی از اقدامات دستگاه متبوع ارائه نمودند.

در ابتدای این جلسه لوح سپاس وزیر صمت به مدیران واحدهای تولیدی آذر فلز مستقر در شهرک صنعتی ورزقان که موفق شده‌اند با تولید و مهندسی معکوس قطعات و ماشین‌آلات صنعتی و معدنی به یک شرکت دانش‌بنیان تبدیل شود توسط فرماندار و  امام‌جمعه شهرستان اهدا شد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه