دکتر شیخان در نشست صمیمانه با ایثارگران شرکت پازارگاد:

جهادگران صنعت، پویندگان راه دفاع مقدسند

جهادگران صنعت، پویندگان راه دفاع مقدسند
لینک کوتاه کپی شد

نشست صمیمانه ایثارگران شرکت پازارگاد با دکتر محمد مجاور شیخان، مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

دکتر شیخان در جمع کارکنان ایثارگر این شرکت  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، بر  اهمیت جایگاه ایثار گران تأکید کرد و گفت: ما هر چه داریم به برکت مجاهدت ایثارگرانی است که جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند و آرمان های انقلاب و اسلام را  زنده نگه داشتند؛  لذا باید قدردان آنان باشیم.

وی تصریح کرد : آنچه امروز در نظام مقدس شکوهمند جمهوری اسلامی به دست آمده ، با هدایت بنیانگذار  جمهوری اسلامی و پس از آن زعامت حکیمانه رهبر فرزانه  انقلاب اسلامی بوده و مجموع این دستاوردها از فرهنگ عاشورا نشأت گرفته است.

دکتر شیخان تصریح کرد: دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی  که روزگاری برای به پیروزی رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل طاغوت ایستادند،  روزی دیگر‌ در دفاع از آب و خاک و آرمانشان، در هشت سال دفاع مقدس جانانه و با نثار  خون خود ایستادگی کردند و امروز نیز  در سنگر صنعت در پارس جنوبی ، به فرموده مقام معظم رهبری مجاهدانه برای پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی هستند .

وی خاطرنشان کرد: تکریم ایثارگران از اصلی ‌ترین رسالت های مدیران است و این تکریم در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت می تواند برای نوجوانان و جوانان این سرزمین چراغ راه باشد.

در این مراسم ، جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند .

تجلیل از ایثارگران شاغل در شرکت پازارگاد از دیگر برنامه های این مراسم بود. روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه